Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84998 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #140 Gepost op: 30 september 2021, 14:58:28
Mocht jij ook op locatie komen? Bij mij gaat het nog steeda via Teams. Donderdag is eindelijk het gesprek en dan hopelijk snel antwoord.

Het klinkt alsof je wel door bent als je zo'n makkelijk gesprek hebt gehad. Ik ben ook heel benieuwd naar mijn gesprek.

Leuk om te zien dat er telkens meer mensen aan het einde komen en dat terwijl week 5 nog zo ver weg is. Nog 4 maanden... :-X

En hoe was het?


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #141 Gepost op: 30 september 2021, 15:36:48
Pff wat balen zeg.
Ik kreeg het direct te horen in het gesprek en dag later op de mail bevestigd.


Bizar zeg dat er zoveel verschil inzit 😱 hopelijk word het wachten bij mij beloond 😂


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #142 Gepost op: 30 september 2021, 21:06:58
En hoe was het?

Was een goed en leuk gesprek. Duurde wel 2 uur en 5 minuten en het ging nog allemaal via Teams. Gaf ook in het gesprek aan dat het voor mijn huidige werkgever beter uit komt als ik vandaag antwoord krijg om mijn ontslag in gang te zetten, maar dat ik er geen druk op wilde leggen. De screening inspecteur begreep dat, maar gaf aan dat ik pas morgen of volgende week uitslag krijg.

Opeens werd ik het einde van de middag gebeld. Hij had even alles op alles gezet om alles uit te zoeken en belde op dat hij een positief advies heeft en dat de screening geen probleem was.

Ik heb ook al contact gehad met de recruiter en ben nu officieel door de selectie en kan 31 januari starten. Ik zou binnenkort een mail ontvangen m.b.t. het kleden en ergens het einde van het jaar van de academie.

Eindelijk het verlossende woord. 098uo

Nu de rest ook door de selectie heen, we hebben veel agenten nodig! 0098


Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #143 Gepost op: 30 september 2021, 21:37:14
Kijk top om te horen.
Ik ga toch eerder starten week 45 8 nov
Kreeg vandaag een telefoontje dus opzich wel chill!


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #144 Gepost op: 30 september 2021, 21:50:36
Kijk top om te horen.
Ik ga toch eerder starten week 45 8 nov
Kreeg vandaag een telefoontje dus opzich wel chill!

Ooh wat goed! Waarom dat zo? Klas nog niet helemaal gevuld dan? Dat was ook de datum waar je oorspronkelijk op had gesolliciteerd toch?

Ik mag nog precies 4 maanden wachten.


Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #145 Gepost op: 1 oktober 2021, 08:36:57
Ooh wat goed! Waarom dat zo? Klas nog niet helemaal gevuld dan? Dat was ook de datum waar je oorspronkelijk op had gesolliciteerd toch?

Ik mag nog precies 4 maanden wachten.

Denk dat er iemand afgevallen was.
Klopt maar ze hadden mij tijdje terug naar week 5 gezet maar nu toch weer terug naar week 45.


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #146 Gepost op: 1 oktober 2021, 10:22:08
Denk dat er iemand afgevallen was.
Klopt maar ze hadden mij tijdje terug naar week 5 gezet maar nu toch weer terug naar week 45.

Dat is al wel echt snel. Dus nu op korte termijn alle infor krijgen over de opleiding, je politie nummer en natuurlijk je uniform ophalen! Bij mij zal alles nog wel even duren, misschien dat ik op korte termijn mijn uniform mag ophalen, maar daar blijft het bij denk ik.


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #147 Gepost op: 1 oktober 2021, 14:52:00
Wat een verschillen allemaal. Mijn recruiter belde mij gisteren nog wel over de voortgang en vond het al vlot dat ik 12-10 medisch gekeurd ga worden. Ik heb voor de rest nog geen salarisvoorstel oid ontvangen en de screeningsdocumenten zijn afgelopen dinsdag door mij verstuurd. Ze gaf daarbij ook aan dat anderen nog niet zo ver waren.

Als ik hier zo lees is iedereen al bijna klaar met de gehele procedure.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #148 Gepost op: 1 oktober 2021, 14:54:22
Was een goed en leuk gesprek. Duurde wel 2 uur en 5 minuten en het ging nog allemaal via Teams. Gaf ook in het gesprek aan dat het voor mijn huidige werkgever beter uit komt als ik vandaag antwoord krijg om mijn ontslag in gang te zetten, maar dat ik er geen druk op wilde leggen. De screening inspecteur begreep dat, maar gaf aan dat ik pas morgen of volgende week uitslag krijg.

Opeens werd ik het einde van de middag gebeld. Hij had even alles op alles gezet om alles uit te zoeken en belde op dat hij een positief advies heeft en dat de screening geen probleem was.

Ik heb ook al contact gehad met de recruiter en ben nu officieel door de selectie en kan 31 januari starten. Ik zou binnenkort een mail ontvangen m.b.t. het kleden en ergens het einde van het jaar van de academie.

Eindelijk het verlossende woord. 098uo

Nu de rest ook door de selectie heen, we hebben veel agenten nodig! 0098

Zo, dat zijn lange gesprekken. Waar hebben ze allemaal over dan? Ik heb niets of in ieder geval niet veel op mijn kerfstok en kan me ook helemaal niet voorstellen wat ze met mij 2 uur lang willen bespreken.
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


Mike1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #149 Gepost op: 1 oktober 2021, 15:03:01
Dat is al wel echt snel. Dus nu op korte termijn alle infor krijgen over de opleiding, je politie nummer en natuurlijk je uniform ophalen! Bij mij zal alles nog wel even duren, misschien dat ik op korte termijn mijn uniform mag ophalen, maar daar blijft het bij denk ik.

Klopt maandag afspraak maken voor uniform. Rest word inderdaad kompleet gemaakt