Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84915 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sollicitant31-1-2022

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #180 Gepost op: 19 oktober 2021, 13:49:51
Goed om te horen allemaal!
Ook ik heb de screening positief afgerond. Eind december mag ik het uniform ophalen!
(Noord-Nederland)


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #181 Gepost op: 19 oktober 2021, 16:03:43
Goed om te horen allemaal!
Ook ik heb de screening positief afgerond. Eind december mag ik het uniform ophalen!
(Noord-Nederland)


Ik heb hem inmiddels ook positief afgerond!! Gefeliciteerd!!

(regio oost Nederland)


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #182 Gepost op: 20 oktober 2021, 22:26:48
Gefeliciteerd iedereen!

Ik heb inmiddels ook mijn kleding opgehaald. Broeken schijnt een probleem te zijn, heb 1 zomervroek en de rest op nalevering gezet. :( Nu kan ik 3 en een halve maand de kleding passen thuis.


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #183 Gepost op: 20 oktober 2021, 22:44:47
Gefeliciteerd iedereen!

Ik heb inmiddels ook mijn kleding opgehaald. Broeken schijnt een probleem te zijn, heb 1 zomervroek en de rest op nalevering gezet. :( Nu kan ik 3 en een halve maand de kleding passen thuis.


En veel kleding? Mega benieuwd wat te allemaal krijgen


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #184 Gepost op: 20 oktober 2021, 22:48:32

En veel kleding? Mega benieuwd wat te allemaal krijgen

Ik heb eens gelezen, 2 lange en korte broeken,  2 paar werkschoenen, sportschoenen en kleding, 2 polo's en shirts, 2 truien, 1 winterjas, 1 koppel, etc. 2 dozen en een tas dacht ik.

Vandaag ben ik nog door recruitment gebeld. Mijn sollicitatie voor week 5 wordt afgemeld. Nadat ik bij de KNO arts ben geweest en een positief advies krijg mag ik weer bellen en wordt de procedure weer opgestart. Ik hoef de komende 2 jaar de testen e.d. niet opnieuw te doen in ieder geval.

Succes met jullie opleiding!
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #185 Gepost op: 21 oktober 2021, 10:34:11
Ik heb eens gelezen, 2 lange en korte broeken,  2 paar werkschoenen, sportschoenen en kleding, 2 polo's en shirts, 2 truien, 1 winterjas, 1 koppel, etc. 2 dozen en een tas dacht ik.

Vandaag ben ik nog door recruitment gebeld. Mijn sollicitatie voor week 5 wordt afgemeld. Nadat ik bij de KNO arts ben geweest en een positief advies krijg mag ik weer bellen en wordt de procedure weer opgestart. Ik hoef de komende 2 jaar de testen e.d. niet opnieuw te doen in ieder geval.

Succes met jullie opleiding!

Woow dat is veel!

Heel erg bedankt en jij ook succes verder! Hopelijk komt het goed en mag je uiteindelijk ook starten


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #186 Gepost op: 22 oktober 2021, 07:26:44

Het duurt allemaal erg lang. Mijn vriend wacht nog op een nalevering, heeft afgelopen februari zijn spullen opgehaald…


Gefeliciteerd iedereen!

Ik heb inmiddels ook mijn kleding opgehaald. Broeken schijnt een probleem te zijn, heb 1 zomervroek en de rest op nalevering gezet. :( Nu kan ik 3 en een halve maand de kleding passen thuis.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #187 Gepost op: 22 oktober 2021, 07:27:38
Gister kreeg ik een mailtje dat ik m’n spullen 5 januari mag ophalen. Ben wel benieuwd of we snel de aanstelling gaan krijgen, dan weet je ook gelijk bij welk bureau je aangesloten zit!


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #188 Gepost op: 22 oktober 2021, 10:47:41
Ook maar even gebeld gezien ik al lang niks meer gehoord had na m’n positieve screening. Gelijk in orde gemaakt en net mailtje ontvangen met wat informatie en dat ik gebeld ga worden voor de kleding.

Definitieve aanstelling ontvang je pas een paar weken voor start opleiding werd me verteld. Staat ook in de mail die ik heb ontvangen.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #189 Gepost op: 22 oktober 2021, 11:13:26
Dat is niet altijd zo trouwens, je krijgt hem vaak eerder dan aangegeven

Ook maar even gebeld gezien ik al lang niks meer gehoord had na m’n positieve screening. Gelijk in orde gemaakt en net mailtje ontvangen met wat informatie en dat ik gebeld ga worden voor de kleding.

Definitieve aanstelling ontvang je pas een paar weken voor start opleiding werd me verteld. Staat ook in de mail die ik heb ontvangen.