Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 85445 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #190 Gepost op: 22 oktober 2021, 14:52:39
Ik heb eens gelezen, 2 lange en korte broeken,  2 paar werkschoenen, sportschoenen en kleding, 2 polo's en shirts, 2 truien, 1 winterjas, 1 koppel, etc. 2 dozen en een tas dacht ik.

Vandaag ben ik nog door recruitment gebeld. Mijn sollicitatie voor week 5 wordt afgemeld. Nadat ik bij de KNO arts ben geweest en een positief advies krijg mag ik weer bellen en wordt de procedure weer opgestart. Ik hoef de komende 2 jaar de testen e.d. niet opnieuw te doen in ieder geval.

Succes met jullie opleiding!

Je krijg inderdaad veel. Je krijgt 4 werkbroeken, 2 zomer en 2 winter. Lange en korte mouwen polo's, een softshell jas en een winterjas en veel sportkleding en een trainingspak. 2 paar werkschoenen en een paar binnen en een paar buiten sportschoenen en je veiligheidsvest met alle attributen. Kreeg ook al holsters voor je pistool en pepperspray.

Heb 2 volle dozen en een tas gekregen en dan heb ik nog een aantal spullen op nalevering. Hopelijk krijg ik het wel optijd binnen. Heb geen jas of winterbroek gekregen.

Ik heb geen truien gekregen trouwens en wel meer polo's dan 2. Je moet ze elke dag aan en elke dag een schone is wel zo prettig lijkt mij.

En succes bij de KNO arts, hopelijk kan je met een positief advies toch door en starten met de opleiding. Ze hebben de komende jaren nog genoeg mensen nodig zag ik!


Claire

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #191 Gepost op: 28 oktober 2021, 18:05:32
Vandaag uitslag screeningsgesprek gehad! Ik heb alle onderdelen gehaald en mag dus starten! Ben echt super blij!  ;D
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je daarna weer iets hoorde?


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #192 Gepost op: 28 oktober 2021, 18:58:26
Vandaag uitslag screeningsgesprek gehad! Ik heb alle onderdelen gehaald en mag dus starten! Ben echt super blij!  ;D
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je daarna weer iets hoorde?

Yesss wat fijn! Gefeliciteerd
Ik kreeg 1 dag erna een mail met bevestiging en 2 dagen erna mail met de datum voor de afspraak om mijn kleding te passen


Claire

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #193 Gepost op: 29 oktober 2021, 16:11:51
Yesss wat fijn! Gefeliciteerd
Ik kreeg 1 dag erna een mail met bevestiging en 2 dagen erna mail met de datum voor de afspraak om mijn kleding te passen

Dankjewel!!  :)
Oh dat is heel snel! Ik wacht het maar af...


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #194 Gepost op: 7 november 2021, 08:32:02
Ik hoorde dat ze wellicht overgaan op de academie op “normale kleding” omdat het naleveren een probleem is. Dan hebben ze 9 maanden langer om kleding te leveren.


Je krijg inderdaad veel. Je krijgt 4 werkbroeken, 2 zomer en 2 winter. Lange en korte mouwen polo's, een softshell jas en een winterjas en veel sportkleding en een trainingspak. 2 paar werkschoenen en een paar binnen en een paar buiten sportschoenen en je veiligheidsvest met alle attributen. Kreeg ook al holsters voor je pistool en pepperspray.

Heb 2 volle dozen en een tas gekregen en dan heb ik nog een aantal spullen op nalevering. Hopelijk krijg ik het wel optijd binnen. Heb geen jas of winterbroek gekregen.

Ik heb geen truien gekregen trouwens en wel meer polo's dan 2. Je moet ze elke dag aan en elke dag een schone is wel zo prettig lijkt mij.

En succes bij de KNO arts, hopelijk kan je met een positief advies toch door en starten met de opleiding. Ze hebben de komende jaren nog genoeg mensen nodig zag ik!


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #195 Gepost op: 7 november 2021, 22:03:55
Ik hoorde dat ze wellicht overgaan op de academie op “normale kleding” omdat het naleveren een probleem is. Dan hebben ze 9 maanden langer om kleding te leveren.

Dat is niet te hopen, mag je eindelijk je kleding dragen, mag het straks alsnog niet. Hopelijk kunnen ze op korte termijn toch de missende kleding regelen voor iedereen. Ben benieuwd wat jij mee krijgt als je je kleding mag ophalen.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #196 Gepost op: 8 november 2021, 07:57:58
Het maakt mij niet zoveel uit, wel of geen uniform op de academie. Je gaat hem toch id toekomst nog vaak genoeg aanhebben haha. M’n vriend belde laatst en toen werd gevraagd hoelang hij al aan het wachten was, 8 maanden was volgens de persoon aan de telefoon nog niet eens zo lang  :-X :-X

Ik denk dat het voor mij wel gaat meevallen omdat er minder vrouwen zijn dus wellicht geen voorraad problemen. We gaan het zien!

Dat is niet te hopen, mag je eindelijk je kleding dragen, mag het straks alsnog niet. Hopelijk kunnen ze op korte termijn toch de missende kleding regelen voor iedereen. Ben benieuwd wat jij mee krijgt als je je kleding mag ophalen.


Chromath

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #197 Gepost op: 18 november 2021, 15:48:15
Iemand anders ook het verzoek tot aanleveren digitale pasfoto? Moet door een fotograaf en mag geen scan/kopie zijn. Ben bij drie plekken langsgeweest en niemand kan dit 🤷🏼‍♂️


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #198 Gepost op: 18 november 2021, 18:04:28
Ik heb mijn pasfoto laten maken en daarna zelf ingescand, was verder geen probleem

Iemand anders ook het verzoek tot aanleveren digitale pasfoto? Moet door een fotograaf en mag geen scan/kopie zijn. Ben bij drie plekken langsgeweest en niemand kan dit 🤷🏼‍♂️


2fast

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #199 Gepost op: 18 november 2021, 20:15:18
Iemand anders ook het verzoek tot aanleveren digitale pasfoto? Moet door een fotograaf en mag geen scan/kopie zijn. Ben bij drie plekken langsgeweest en niemand kan dit ‍♂️

Nee, mij hebben ze tot op heden nog niks gevraagd.