Sollicitanten agent februari 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent februari 2022  (gelezen 84971 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Tessaa10

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #220 Gepost op: 11 januari 2022, 22:52:39
Bedankt voor jullie reactie. Ik wist dus niet dat je ook nog een bevestiging kreeg van de academie. Dan wacht ik dit rustig af en ga ik dat als een soort bevestiging zien om mijn baan op te zeggen.

Hoi! Ik heb gisteren een positief bericht gekregen over de screening en dat ik in april ga starten in oost Nederland. Helaas verder nog geen informatie gekregen.. Hopelijk krijg ik ook snel een mailtje over de verdere procedure! Start jij in april ook in Apeldoorn?


Pekeeters

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #221 Gepost op: 12 januari 2022, 16:19:33
Hoi! Ik heb gisteren een positief bericht gekregen over de screening en dat ik in april ga starten in oost Nederland. Helaas verder nog geen informatie gekregen.. Hopelijk krijg ik ook snel een mailtje over de verdere procedure! Start jij in april ook in Apeldoorn?
Gefeliciteerd! Ik heb al wel een afspraak ontvangen voor het passen van de kleding en dat alles positief is afgerond. Mijn recruiter gaf aan dat de uitnodiging in principe een officieel akkoord is op je aanstelling. De definitieve aanstelling krijg je 4 weken voor aanvang van de opleiding.
Ik ga starten in Rotterdam voor de eenheid Zeeland - West-Brabant


Tessaa10

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #222 Gepost op: 12 januari 2022, 18:02:48
Gefeliciteerd! Ik heb al wel een afspraak ontvangen voor het passen van de kleding en dat alles positief is afgerond. Mijn recruiter gaf aan dat de uitnodiging in principe een officieel akkoord is op je aanstelling. De definitieve aanstelling krijg je 4 weken voor aanvang van de opleiding.
Ik ga starten in Rotterdam voor de eenheid Zeeland - West-Brabant

Oh kijk leuk! Ik heb vandaag al wel meer informatie gekregen en daar staat ook in dat het definitief is en dat ik inderdaad mijn baan vanaf nu kan opzeggen! Toch een stap haha. Ben benieuwd wanneer ik te horen krijg wanneer ik het uniform kan passen!


Pekeeters

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #223 Gepost op: 12 januari 2022, 18:21:12
Oh kijk leuk! Ik heb vandaag al wel meer informatie gekregen en daar staat ook in dat het definitief is en dat ik inderdaad mijn baan vanaf nu kan opzeggen! Toch een stap haha. Ben benieuwd wanneer ik te horen krijg wanneer ik het uniform kan passen!

Dat definitieve heb ik dan weer niet ontvangen en ook niet dat ik mijn baan op kan zeggen. Ik doe dit zelf op het laatste moment, zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.