Nieuw Politievoertuig Selecteur Ongevallendienst Amsterdam

Auteur Topic: Nieuw Politievoertuig Selecteur Ongevallendienst Amsterdam  (gelezen 4604 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 3 januari 2006, 22:57:59
Door de grote hoeveelheid ongevallen met letsel op een dag, en de eisen die tegenwoordig aan een PV van ongevalsanalyse gesteld worden is de inzet van de OD gelimiteerd... nu rijdt er dus 1 persoon in die golf, die beoordeeld een aanrijding of de inzet van de OD wel of niet nodig is... schuldvraag etc.... als alles duidelijk is en er zijn geen vragen zal de aanrijding door het wijkteam worden opgenomen....is dat niet het geval zal er door de OD een PV opgemaakt worden....

Als ik het goed onthouden heb ;)

Deze maakte wel foto's iets waarvoor voorheen wel de OD kwam.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2006, 22:11:20
Hollands-Midden heeft ook een kleine VOA wagen, ik weet niet of dat ook een selecteur is. Foto plaats ik binnenkort.

Niet echt binnenkort, maar bij deze:



Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #12 Gepost op: 9 juni 2006, 12:48:31
Niet echt binnenkort, maar bij deze:

http://www.112diensten.nl/Materieel/Politie/Hollands-Midden/images/h-m_opel_astra_(voa)_(1).jpg
http://www.112diensten.nl/Materieel/Politie/Hollands-Midden/images/h-m_opel_astra_(voa)_(2).jpg

Om maar even het stof van dit topic af te blazen, ff een reactie van deze zijde. Waarom heeft die OD (Opel) geen flitsbalk?  ???


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #13 Gepost op: 9 juni 2006, 16:21:34
Om maar even het stof van dit topic af te blazen, ff een reactie van deze zijde. Waarom heeft die OD (Opel) geen flitsbalk?  ???

Achteraan aan de bestuurderszijde zit een montagemogelijkheid voor een pitje. Op het forum heeft ook een foto gestaan / staat ook een foto waarbij het pitje op de auto zit. Ik heb geen idee waarom er zo zuinig met de signalisatie is gedaan.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s