Screening schulden

Auteur Topic: Screening schulden  (gelezen 3407 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Gepost op: 14 augustus 2021, 22:18:00
Ik zit momenteel in de screening en ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik heb nooit wat verkeerds gedaan. Mijn vrienden zijn ook allemaal hartstikke braaf. Het enige waar ik mee zit is dat ik wat schulden (lees betalingsachterstand) heb en heb gehad. Ik maak mij hier zo erge zorgen om dat ik daar op afgewezen word. Natuurlijk ben ik absoluut niet omkoopbaar of wat dan ook en weet ik dat de openstaande schulden helemaal opgelost zullen zijn voor aanvang van de opleiding. Kan iemand zijn ervaringen delen? Of misschien mij een beetje proberen gerust te stellen.




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2021, 19:00:52
Een simpel advies: wees er eerlijk over.

Rood staan, een hypotheek, een klein krediet.. het is allemaal niet erg zolang je netjes betaald en elke maand voldoende leefgeld over hebt. Het wordt een probleem als er deurwaarders om de hoek komen kijken en beslagen gelegd worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2021, 07:37:02
Wat DiNozzo zegt. Wees er eerlijk over en er is weinig aan de hand.
Lieg er over en het komt uit? Dan ben je klaar.


Smvl01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2021, 09:46:31
Een simpel advies: wees er eerlijk over.

Rood staan, een hypotheek, een klein krediet.. het is allemaal niet erg zolang je netjes betaald en elke maand voldoende leefgeld over hebt. Het wordt een probleem als er deurwaarders om de hoek komen kijken en beslagen gelegd worden.

Bedankt voor je reactie! Ik heb alles eerlijk ingevuld en aangegeven en van deurwaarders en beslag legging en is absoluut geen sprake
Ik ben weer een beetje gerust gesteld en hoop snel het verlossende antwoord te krijgen dat ik mag starten!