Zeer grote hulpverlening Waterlekkage stadsverwarming Koopgoot - Rotterdam 24-12-2005

Auteur Topic: Zeer grote hulpverlening Waterlekkage stadsverwarming Koopgoot - Rotterdam 24-12-2005  (gelezen 27028 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.



Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
had je porto 4 niet bij staan dan?  ??? ;D ;D ;D

Nee, ik zit in mijn vrije tijd bij mijn vriendin in Den Haag.... dus ik heb porto 4 maar afgezet.... ;)

enne.... Rickie, bedankt he jongen! Ik had al zo'n vermoeden dat jij wat naders zou weten.
greetz,  Enrique


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Water van 100 graden is geheel geen uitzondering, hier heb je geen druk voor nodig (denk maar eens aan een oververhitte motor, de stoom komt pas als je de vloeistof ruimte geeft om te expanderen, dat de druk niet idioot oploopt kun je weer met leken kennis vaststellen omdat je koelslangen met simpele wurgklemmen vast zitten en er niet afknallen).....
.....Anderom werkt het eigenlijk net zo, wanneer ik water in een vacuum terug breng tot een temp. van minimaal -20 graden dan blijft het water gewoon water als ik het vacuum langzaam aflaat nemen bij normale druk heb ik dan water van -20 graden wanneer dit water om welke reden dan ook in beweging zou komen is het in minder dan geen tijd ijs geworden

He bedankt voor de toelichting !

jacques
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources




Lukas074

  • Gast
en dit is niet eens de eerste keer dat de stadsverwaring in de koopgoot barst. Het is nog weleens vaker gebeurd.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Het is trouwens waterlekkage en niet lekkaga RiCK  :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Sterkte voor de gewonden :-\

-------------------------------------------------
Zou alle kauwgom nu losgeweekt zijn? ::)
Nederland wordt steeds schoner ;D

De 27.08 heeft een druk weekend gehad trouwens. Dit en de preventieve actie op zuid.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rémon Duivestein

  • Gast
Sterkte voor de gewonden :-\

-------------------------------------------------
Zou alle kauwgom nu losgeweekt zijn? ::)
Nederland wordt steeds schoner ;D

De 27.08 heeft een druk weekend gehad trouwens. Dit en de preventieve actie op zuid.

op www.mediatv.nl staan weer enkele foto's.. morgen zet ik er een video bij.. en nog wat avond plaatjes..  ;)


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
op www.mediatv.nl staan weer enkele foto's.. morgen zet ik er een video bij.. en nog wat avond plaatjes..  ;)

Zijn weer leuke plaatjes Remon.
Denk alleen dat mijn baas geen goed weekend heeft. ;)
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


m.j.oosthoek

  • Gast
Zijn weer leuke plaatjes Remon.
Denk alleen dat mijn baas geen goed weekend heeft. ;)

Nou dan zal hij je vanochtend wel wekken om te komen werken :D ::)

groeten,
rinus