Sollicitatie agentenopleiding april '22

Auteur Topic: Sollicitatie agentenopleiding april '22  (gelezen 43744 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

WouterV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Gepost op: 16 september 2021, 20:40:10
Beste allemaal,

Vanmorgen heb ik de eerste testen online mogen doen voor de start van de opleiding in april '22. Ik ben heel benieuwd wie hier ook mee bezig is, kunnen wij elkaar een beetje op de hoogte houden!

Ik ben bezig met de selectie voor een regio in het zuiden van het land  :D




Dinkleberg!

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #1 Gepost op: 22 september 2021, 12:32:04
Spannend! Ik heb de testen gemaakt en gesolliciteerd voor eenheid oost. Iemand al iets gehoord?


Dinkleberg!

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #2 Gepost op: 28 september 2021, 18:23:16
Ik ben helaas afgewezen op de kandidaatvergelijking. Score 18/20, verder een algemene toelichting waaruit ik helaas niet kan opmaken of ik ergens aan kan gaan werken, of het aan zaken ligt waarop ik geen invloed heb. Jammer! Wie weet ooit nog eens als ze mensen zoeken die meer in het oosten wonen ipv Culemborg, Tiel etc.


TNoord

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #3 Gepost op: 29 september 2021, 11:22:15
Hi,

ik heb ook gesolliciteerd voor week 17 in 2022. Heb de eerste testen gehaald. Aanstaande maandag het intakegesprek. Wellicht dat (als ik alles haal) ook al in week 5 kan beginnen. Tenminste dat gaven ze tijdens de cognitietraining aan. En ook in de mails.

We zullen zien hoe het gaat.
Ik heb gesolliciteerd voor Noord-Nederland.


WouterV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #4 Gepost op: 4 oktober 2021, 10:06:09
Ik heb het ook helaas niet gehaald.. Met een score van 18 uit 20 waren de resultaten zeer positief, maar ook voor mij geldt dat er kandidaten waren die qua profiel en woongebied beter aansluiting hadden bij de functie.
Volgende keer beter? ;)


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #5 Gepost op: 4 oktober 2021, 11:01:25
Je kan je vanaf morgen weer inschrijven voor de lichting van Augustus!
Ook jij Wouter!


TNoord

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #6 Gepost op: 4 oktober 2021, 14:58:38
Jammer om te horen. Misschien morgen weer gelijk aanmelden?

Ik heb net mijn intake gesprek gehad en ben door naar de volgende ronde. Krijg een telefoontje om de sporttest en de verificatietest in te plannen.

Ga nu maar eerst weer naar buiten met de PolitieConditie App.

Succes allemaal verder


Bunningse1983

  • Sollicitant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #7 Gepost op: 5 oktober 2021, 09:55:29
Jammer om te horen. Misschien morgen weer gelijk aanmelden?

Ik heb net mijn intake gesprek gehad en ben door naar de volgende ronde. Krijg een telefoontje om de sporttest en de verificatietest in te plannen.

Ga nu maar eerst weer naar buiten met de PolitieConditie App.

Succes allemaal verder

Gefeliciteerd, het wordt allemaal al wat concreter. De sporttest niet onderschatten, goed dat je de app gebruikt. In mijn groepje waren er 2 die de app niet hadden gebruikt en haalde het beide met de hakken over de sloot (1 en 3 seconden over). Als je niveau 5 goed aan kan redt je het makkelijker. De laatste ronde moet je tot het gaatje maar dat komt vast goed. Succes!!!
Sollicitant Oost Nederland 02-2022


TNoord

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #8 Gepost op: 7 oktober 2021, 08:57:49
Gefeliciteerd, het wordt allemaal al wat concreter. De sporttest niet onderschatten, goed dat je de app gebruikt. In mijn groepje waren er 2 die de app niet hadden gebruikt en haalde het beide met de hakken over de sloot (1 en 3 seconden over). Als je niveau 5 goed aan kan redt je het makkelijker. De laatste ronde moet je tot het gaatje maar dat komt vast goed. Succes!!!

Ja ik heb gisteren niveau 5 gedaan. Ging prima. Volgende week woensdag heb ik de test in Amsterdam. Vrijdag nog rustig trainen en zondag nog een keer niveau 5 doen. En dan hoop ik dat het gaat lukken. Ik heb 4 minuten de tijd


TNoord

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #9 Gepost op: 14 oktober 2021, 12:33:58
Ik heb gisteren de verificatie toets en sporttest gehaald.

27 oktober psychologisch onderzoek en rollenspel. Is er nog iemand aanwezig die nog in de procedure zit?