Sollicitatie agentenopleiding april '22

Auteur Topic: Sollicitatie agentenopleiding april '22  (gelezen 43747 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

A321

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #10 Gepost op: 17 oktober 2021, 18:32:10
Ook ik heb me aangemeld, voor de eenheid Rotterdam. Binnenkort het gesprek en rollenspel.

Ik maak mij enigszins zorgen om mijn ogen. Kreeg bij de opticien te horen dat ik de 0,25 zonder bril maar kiele kiele haal...


TNoord

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #11 Gepost op: 17 oktober 2021, 18:49:13
Ook ik heb me aangemeld, voor de eenheid Rotterdam. Binnenkort het gesprek en rollenspel.

Ik maak mij enigszins zorgen om mijn ogen. Kreeg bij de opticien te horen dat ik de 0,25 zonder bril maar kiele kiele haal...

Dat heb ik ook. Maakte ik me ook druk om. Heb gebeld met de recruiter van Noord-Nederland en zij gaf aan dat ik dan voor een herkeuring mag gaan als ik intussen m'n ogen laat laseren.
Dat is voor mij gelukkig wel een optie, dus maak me nu iets minder druk.
Misschien anders ook even bellen met jouw recruiter?

Ik heb de 27e mijn psychologisch onderzoek en rollenspel. Vind ik wel het spannendste van alles


TNoord

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #12 Gepost op: 27 oktober 2021, 15:32:00
Vanochtend gesprek en rollenspel gehad.
Fingers crossed.

Iemand anders al uitslag van het psychologisch onderzoek?

Dat heb ik ook. Maakte ik me ook druk om. Heb gebeld met de recruiter van Noord-Nederland en zij gaf aan dat ik dan voor een herkeuring mag gaan als ik intussen m'n ogen laat laseren.
Dat is voor mij gelukkig wel een optie, dus maak me nu iets minder druk.
Misschien anders ook even bellen met jouw recruiter?

Ik heb de 27e mijn psychologisch onderzoek en rollenspel. Vind ik wel het spannendste van alles


A321

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #13 Gepost op: 1 november 2021, 17:33:28
Gesprek en rollenspel gehaald! Nu alles opsturen en medische check inplannen.


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #14 Gepost op: 1 november 2021, 23:46:53
Gesprek en rollenspel gehaald! Nu alles opsturen en medische check inplannen.

Gefeliciteerd! Zou je eens meer kunnen vertellen hoe het rollenspel in zijn werk gaat en wat voor een situatie jij had?


TNoord

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #15 Gepost op: 8 november 2021, 23:14:08
Gesprek en rollenspel gehaald! Nu alles opsturen en medische check inplannen.

Gefeliciteerd. Helaas heb ik het psychologisch onderzoek niet gehaald. Op alles 4 en 5 gescoord, behalve op stressbestendigheid. Hier scoorde ik een 2 op ipv de minimale 3. Volgend jaar ga ik er weer voor.

Heel veel succes verder


A321

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #16 Gepost op: 1 december 2021, 10:25:02
Gefeliciteerd! Zou je eens meer kunnen vertellen hoe het rollenspel in zijn werk gaat en wat voor een situatie jij had?
Sorry heb deze post over het hoofd gezien. Ik begon met een introductie en tijd om het scenario te lezen. Vervolgens wanneer je klaar bent komt de acteur tevoorschijn en begint het rollenspel op basis van wat je hebt gelezen. Mijn situatie was als schooldirecteur met een boze leraar. Als persoon A moet je omgaan met de emoties van persoon B, of dat nu een schooldirecteur, bakker of politieagent is. Het idee is natuurlijk overal hetzelfde. Valt ook weinig op voor te bereiden dus laat het over je heenkomen.

Heb ondertussen ook gehoord dat de screening positief is en ik ben aangenomen :)


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #17 Gepost op: 2 december 2021, 05:34:02
Sorry heb deze post over het hoofd gezien. Ik begon met een introductie en tijd om het scenario te lezen. Vervolgens wanneer je klaar bent komt de acteur tevoorschijn en begint het rollenspel op basis van wat je hebt gelezen. Mijn situatie was als schooldirecteur met een boze leraar. Als persoon A moet je omgaan met de emoties van persoon B, of dat nu een schooldirecteur, bakker of politieagent is. Het idee is natuurlijk overal hetzelfde. Valt ook weinig op voor te bereiden dus laat het over je heenkomen.

Heb ondertussen ook gehoord dat de screening positief is en ik ben aangenomen :)

Gefeliciteerd!! Bij mij is deel A en B ook erg goed gegaan en positief bevonden. Ik heb dinsdag het screeningsgesprek en 24 december de medische keuring. Eindstreep ook bijna in zicht  098uo


JulienvHintum

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #18 Gepost op: 3 december 2021, 16:28:59
Hai allemaal, ook ik heb gesolliciteerd voor de functie van agent in de regio Oost-Brabant. Ondertussen het screeningsgesprek en de medische keuring positief afgerond, ik wacht nu op bericht om het uniform te passen en op verdere informatie.


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #19 Gepost op: 4 december 2021, 22:53:10
Hai allemaal, ook ik heb gesolliciteerd voor de functie van agent in de regio Oost-Brabant. Ondertussen het screeningsgesprek en de medische keuring positief afgerond, ik wacht nu op bericht om het uniform te passen en op verdere informatie.

Zelfde eenheid. Gezellig in Oost-Brabant!