Sollicitatie agentenopleiding april '22

Auteur Topic: Sollicitatie agentenopleiding april '22  (gelezen 44129 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pekeeters

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #20 Gepost op: 8 december 2021, 14:02:21
Ik heb zojuist bericht gehad dat ik de medische keuring en screening positief heb afgerond. Nu wachten op de definitieve mail, zodat ik het op mijn werk kan vertellen.
Ik heb gesolliciteerd op de functie van agent in de eenheid Zeeland-West-Brabant.


Marb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #21 Gepost op: 13 december 2021, 10:15:32
Hallo Allemaal,

Ik ben ook begonnen aan de laatste fase van de selectieprocedure en heb volgende week dinsdag mijn screeningsgesprek. Hoe waren jullie ervaringen tijdens dit gesprek?
Ik heb gesolliciteerd voor de Eenheid Noord Holland.


Pekeeters

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #22 Gepost op: 15 december 2021, 13:57:04
Ik had een fijn, maar lang gesprek. Als je niks hebt te verbergen, dan geen zorgen om maken en eerlijk zijn op alles.


JulienvHintum

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #23 Gepost op: 17 december 2021, 17:20:54
Zelfde eenheid. Gezellig in Oost-Brabant!
Hi Swizzai, ik heb ondertussen bericht van Team Politie Uitrusting ontvangen. 1 maart mag ik het uniform gaan passen en ophalen, jij ondertussen nog wat gehoord?


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #24 Gepost op: 18 december 2021, 01:07:10
Hi Swizzai, ik heb ondertussen bericht van Team Politie Uitrusting ontvangen. 1 maart mag ik het uniform gaan passen en ophalen, jij ondertussen nog wat gehoord?

Gaaf moment is dat hé! Ik had vorige week dinsdag mijn intake. Was erg goed gegaan en direct erna positief advies gekregen. 24 december de medische keuring en dan klaar. Leuk kerstcadeau als dat erop zit :D


Pekeeters

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #25 Gepost op: 18 december 2021, 13:56:51
Hi Swizzai, ik heb ondertussen bericht van Team Politie Uitrusting ontvangen. 1 maart mag ik het uniform gaan passen en ophalen, jij ondertussen nog wat gehoord?
Ik mag ook 1 maart mijn kleding gaan passen in Apeldoorn


Marb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #26 Gepost op: 20 december 2021, 11:56:16
Begrijp ik goed dat je direct na je Screeningsgesprek al krijgt te horen of het positief of negatief is? ik zou me niet zo druk moeten maken want ik heb niks raars op mijn kerfstok maar voel toch iets van lichte spanning omdat het de laatste horde is.


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #27 Gepost op: 20 december 2021, 12:49:35
Nee, een derde kijkt het verslag na en die geeft de uitslag. Duurt ongeveer 3 werkdagen


Begrijp ik goed dat je direct na je Screeningsgesprek al krijgt te horen of het positief of negatief is? ik zou me niet zo druk moeten maken want ik heb niks raars op mijn kerfstok maar voel toch iets van lichte spanning omdat het de laatste horde is.


Marb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #28 Gepost op: 23 december 2021, 22:45:11
Nee, een derde kijkt het verslag na en die geeft de uitslag. Duurt ongeveer 3 werkdagen

Dat klopte inderdaad wel. Gelukkig positief bevonden, en ook ik mag starten in april. Zijn er nog meer mensen uit Noord Holland die dan starten?


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #29 Gepost op: 26 december 2021, 17:13:49
Afgelopen vrijdag de medische keuring positief bevonden. Daarmee de laatste stap gehaald. Nu afwachten op het vervolg :D