Waarmee maak je voorsprong bij kandidaatvergelijking?

Auteur Topic: Waarmee maak je voorsprong bij kandidaatvergelijking?  (gelezen 11409 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Nootje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #10 Gepost op: 4 november 2021, 11:12:52
Bij mij was het gelukkig meteen de eerste keer raak. Misschien een tip. Probeer bij de motivatie aan te geven waarom jij van toegevoegde waarde voor de politie kan zijn. Ga daar dus niet alleen schrijven waarom jij bij de politie wil werken.



Tomk93

  • Brigadier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #11 Gepost op: 9 januari 2022, 02:15:49
Ik heb in 2016 gesolliciteerd. Ik had toen een MBO4 (onderwijsassistent) en HBO (pabo) afgerond. Ik zat dus zo'n 7 jaar in het onderwijs. Ik heb toen bij de briefselectie aangegeven dat ik met kinderen van vluchtelingen heb gewerkt. Verder heb ik een achtergrond bij defensie en zat ik op het moment van solliciteren bij de vrijwillige brandweer.

Overigens kwam ik er de eerste keer niet doorheen met bovenstaande achtergrond. Bij de tweede keer (exact dezelfde tekst) kwam ik er wel doorheen.

Blijf dus vooral proberen. Het is bizar dat ze zoveel op diversiteit selecteren.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #12 Gepost op: 9 januari 2022, 11:54:00
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Dinkleberg!

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #13 Gepost op: 3 maart 2022, 18:52:51
Jaaaaa ik word nu, bij mijn derde keer solliciteren, uitgenodigd voor de intake! Overigens met precies dezelfde tekst. Het was inderdaad een kwestie van blijven proberen. Blij dat deze betonnen muur eindelijk eens doorbroken is! :)