Diverse ongevallen N205/Driemerenweg/Schipholweg - Haarlemmermeer - Kennemerland

Auteur Topic: Diverse ongevallen N205/Driemerenweg/Schipholweg - Haarlemmermeer - Kennemerland  (gelezen 39261 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
'
Trouwens - je moet toch wel heel goed kijken om het kenteken te ontcijferen.

Daar ben ik het wel mee eens!
Mooie foto's verder!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mc1967

  • Gast
nog meer foto's op www.brandongevallen.nl
enne sorry voor de plaat >:(


Bommie

  • Gast
Ik snap het ff niet, hier wordt vermeld dat het een man is die om het leven is gekomen??
Maar ik lees dit:

Dodelijk ongeval bij Hoofddorp
HOOFDDORP Bij een zwaar auto-ongeluk op de Driemerenweg, tussen Hoofddorp en Vijfhuizen, is dinsdag een 45-jarige vrouw uit Lisse om het leven gekomen.
De auto kwam door onbekende reden in de berm terecht en schoot vervolgens door naar de andere weghelft. Daar kwam de auto in botsing met een vrachtauto. De auto vloog direct in brand. De brandweer heeft de brand geblust, maar kon niet voorkomen dat het slachtoffer om het leven kwam.
De vrachtauto is na de botsing in een naast de weg gelegen sloot terecht gekomen. De bestuurder liep lichte verwondingen op.
Bron= RTV Noord-Holland
Ik weet niet of we het hier over hetzelfde ongeval hebben???? maar denk het toch wel.

Niet dat het iets uitmaakt of het een man of vrouw is, een ongeval met dodelijke afloop
is nooit een pretje. :-[


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
de volgende foto kreeg in van een buurtbewoner toegestuurd.

Foto: P.van der Zaag

[verwijderd door de beheerder]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Mooie foto.
De Ambu was er snel bij zo te zien. Helaas begin je niet zoveel met een handblussertje :-\
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Sander-K

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 370
Ik snap het ff niet, hier wordt vermeld dat het een man is die om het leven is gekomen??
Maar ik lees dit:

Dodelijk ongeval bij Hoofddorp
HOOFDDORP Bij een zwaar auto-ongeluk op de Driemerenweg, tussen Hoofddorp en Vijfhuizen, is dinsdag een 45-jarige vrouw uit Lisse om het leven gekomen.
De auto kwam door onbekende reden in de berm terecht en schoot vervolgens door naar de andere weghelft. Daar kwam de auto in botsing met een vrachtauto. De auto vloog direct in brand. De brandweer heeft de brand geblust, maar kon niet voorkomen dat het slachtoffer om het leven kwam.
De vrachtauto is na de botsing in een naast de weg gelegen sloot terecht gekomen. De bestuurder liep lichte verwondingen op.
Bron= RTV Noord-Holland
Ik weet niet of we het hier over hetzelfde ongeval hebben???? maar denk het toch wel.

Niet dat het iets uitmaakt of het een man of vrouw is, een ongeval met dodelijke afloop
is nooit een pretje. :-[


Onderwerp: Persberichten

Geachte redactie,

In aanvulling op de berichten van hedenmiddag, 14 februari, kan omtrent het dodelijk ongeval in de Haarlemmermeer op de N205 worden bekend gemaakt dat het slachtoffer een 45 jarige inwoonster uit Lisse is.

Bron: Politie Kennemerland


Bart S

  • Gast
Mooie foto.
De Ambu was er snel bij zo te zien. Helaas begin je niet zoveel met een handblussertje :-\

En dat is heel erg frusterend als je weet dat er nog een slachtoffer inzit  :-\ :(


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
op sbs6 zeiden ze dat het een Smart was, dat was het dus niet, het was een Opel Agila volgens mij
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Een belangrijke vraag: Was de Lifeliner 1 ter plaatse?
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Marco ACH

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Een belangrijke vraag: Was de Lifeliner 1 ter plaatse?

Wat ik weet is dat de Lifeliner 1 wel uitvloog, maar of ie daadwerkelijk is geland weet ik niet.....
Take a picture of something you see