Diverse ongevallen N205/Driemerenweg/Schipholweg - Haarlemmermeer - Kennemerland

Auteur Topic: Diverse ongevallen N205/Driemerenweg/Schipholweg - Haarlemmermeer - Kennemerland  (gelezen 39204 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Op www.lifeliner1amsterdam.nl staan voor degene die het nog niet gezien hebben, exclusieve foto's van de Lifeliner onderweg. Even later werden ze gecanceld en gingen retour Schiphol...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Op www.lifeliner1amsterdam.nl staan voor degene die het nog niet gezien hebben, exclusieve foto's van de Lifeliner onderweg. Even later werden ze gecanceld en gingen retour Schiphol...

Pfoe, dat is wel goed zoeken geblazen, maar desalniettemin leuke foto's ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Op www.lifeliner1amsterdam.nl staan voor degene die het nog niet gezien hebben, exclusieve foto's van de Lifeliner onderweg. Even later werden ze gecanceld en gingen retour Schiphol...
Voortaan ff een cirkeltje om de heli heen ::) ::)... zat nu bijna in mijn scherm om em te vinden ::) ;) :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Ja hij is klein, en zelfs als ik hem crop heb ik nog moeite die kanarie te zien.  ::) Maar als je hem eenmaal hebt gevonden is het een plaatje :P 8)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Geen brand  , geen beknelling maar geluk.......

BR 1 AUTOBRAND DRIE MERENWEG - N205 14,6 VFH 681 BRW Haarlemmermeer  
BR 1 AUTOBRAND DRIE MERENWEG - N205 14,6 VFH 644 BRW Haarlemmermeer

Bestuurder kwam er zonder kleerscheuren vanaf!
Wel moest de auto en een lantaarnpaal het ontgelden!

Foto Jeffrey Koper

www.abradio.nl


[verwijderd door de beheerder]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Pfft... als ik het zo de laatste weken volg kan ik de Driemeren weg beter vermijden als ik mijn auto op 4 wielen wil houden ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Maar het is een heerlijke weg om ff helemaal het rechterpendaal tot de bodem in te trappen en de motor maximaal zijn werk te laten doen. Het is de oplettendheid van de bestuurder die zorgt voor deze aanrijdingen.

RR (die er met 150 km/h is geflitst, met prio 1)  ;D  ;D
Elke hulpverlening start met communicatie.


AS

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 109
Ja heerlijk stukkie weg ..
Maar  ik heb vaak het idee dat mensen afgeleid worden door de mooi landende/stijgende  vliegtuigen  ernaast op de polderbaan..
Ongemerkt kijk je toch even..

Maar ik hou me er zo goed mogelijk aan de snelheid.. ::) kom er sporadisch maar de blauwe brigade al paar keer zien staan..  :D


Sander-K

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 370
Auto over de kop bij Drie meren weg Vijfhuizen
vrijdag 7 april 2006 

Vijfhuizen – Donderdag avond is een bestuurder van de weg geraakt en over de kop geslagen op de Drie meren weg.  

Het ongeval gebeurde rond 00:20 uur in de bocht van de Drie meren weg. Volgens de eerste berichten die binnen kwamen bij de alarmcentrale zou de auto in brand staan. Bij aankomst van de hulpverleningsvoertuigen bleek dit niet het geval.

De bestuurder was flink geschrokken maar mankeerde verder niets. Het slachtoffer is door de medewerkers van de ambulance dienst mee genomen ter controle naar het ziekenhuis.

Foto: Jeffrey Koper / K³-media - Tekst: Roderick de Veen
Bron en Foto: www.abradio.nl


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Ja heerlijk stukkie weg ..
Maar  ik heb vaak het idee dat mensen afgeleid worden door de mooi landende/stijgende  vliegtuigen  ernaast op de polderbaan..
Ongemerkt kijk je toch even..

Maar ik hou me er zo goed mogelijk aan de snelheid.. ::) kom er sporadisch maar de blauwe brigade al paar keer zien staan..  :D
Dat ze daar gaan staan is niet zo vreemd als ik zie hoeveel ongevallen er de laatste tijd gebeurd zijn ::) :)

Wel vreemd dat ie niks mankeerde maar toch mee mocht naar het ziekenhuis??
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-