Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 64009 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Loef123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #10 Gepost op: 2 december 2021, 18:57:02
Gefeliciteerd! Ik helaas weer niet. Dit keer wel een lagere CCT ook maar 18/20 zou nog steeds prima moeten zijn.
Taalvaardigheid C1/C2 en leesvaardigheid C1/C2. We proberen het de eerstvolgende keer nogmaals. Poging 4.

Wat ontzettend balen dat je er weer niet doorheen kwam. Ik heb ook 4x gesolliciteerd, waarvan 3x met ongeveer dezelfde scores afgewezen. Nu ben ik er deze ronde wel doorheen gekomen en heb ik ondertussen het intakegesprek positief afgerond. Volgende week staat de sporttest gepland, ontzettend spannend! :) Ik hoop dat het voor jou de 4e keer ook raak is!

Nog andere mensen hier die binnenkort de sporttest gaan doen?


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #11 Gepost op: 13 december 2021, 11:03:46
Heel wat sollicitaties verder ben ik eindelijk door de kandidaatselectie gekomen en heb ik ondertussen het intakegesprek gehad 8). Ik wacht nu op de uitnodiging voor de sporttest, enorm veel zin in! Deze test in 2014 al eens gedaan en gehaald, hopelijk lukt het weer.

In de race voor een plek binnen eenheid Oost-Nederland



WouterV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #12 Gepost op: 15 december 2021, 16:35:29
Ik mag ook begin januari meedoen aan de sport test! Let's go!  098uo


Boran

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #13 Gepost op: 3 januari 2022, 13:43:14
Het is weer mogelijk om tot 13 januari te solliciteren voor de opleiding MBO 4 Agent.


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #14 Gepost op: 4 januari 2022, 15:18:51
Hallo. Ik heb voor de eerste keer gesolliciteerd bij de politie voor de regio Noord-Holland. Op dit moment ben ik de briefselectie doorgekomen, de online testen en het intake gesprek. Over een paar dagen de sport- en verificatietest op de PA Amsterdam. Hoe ver is de rest ondertussen al die gesolliciteerd hebben om in augustus te starten?

Groetjes


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #15 Gepost op: 4 januari 2022, 15:46:37
Het is weer mogelijk om tot 13 januari te solliciteren voor de opleiding MBO 4 Agent.

Ja ze staan inderdaad weer open. Wat mij opviel was dat er 80 plekken MBO 4 voor de regio Amsterdam open staan en maar 18 voor heel Noord-Holland (exclusief regio Amsterdam). Heeft dit te maken met een extreem personeelstekort in regio Amsterdam of heeft dit een andere reden?


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #16 Gepost op: 5 januari 2022, 10:45:30
Wat ontzettend balen dat je er weer niet doorheen kwam. Ik heb ook 4x gesolliciteerd, waarvan 3x met ongeveer dezelfde scores afgewezen. Nu ben ik er deze ronde wel doorheen gekomen en heb ik ondertussen het intakegesprek positief afgerond. Volgende week staat de sporttest gepland, ontzettend spannend! :) Ik hoop dat het voor jou de 4e keer ook raak is!

Nog andere mensen hier die binnenkort de sporttest gaan doen?

Ik heb me een poos geleden ingeschreven voor startdatum aug 2022, eenheid midden-nl. Ondertussen heb ik de cognitieve vaardigheden, intake, de sporttest en de check van de cognitieve vaardigheden toets ook al gehaald. Eind januari heb ik psychologisch onderzoek en rollenspel. Best spannend!

Ik zag net ook inderdaad dat de inschrijvingen voor augustus 2022 weer openstaan.


WouterV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #17 Gepost op: 6 januari 2022, 11:53:29
Ja ze staan inderdaad open, ze proberen zoveel mogelijk mensen naar de start in april te zetten. Ik heb ook de sporttest gehaald en deze week nog rollenspel. Ik ben benieuwd!


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #18 Gepost op: 6 januari 2022, 13:35:19
Als ze zoveel mogelijk mensen nog aannemen om in April te kunnen beginnen. Dan zouden er dus meer plekken zijn dan op de vacature staat?
Of doen ze de volgende sollicitatieronde hierna ook weer van... de mensen die voor, oktober (denk ik) hebben gesolliciteerd, eerder laten beginnen in Augustus.


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #19 Gepost op: 6 januari 2022, 13:35:21
Ja ze staan inderdaad open, ze proberen zoveel mogelijk mensen naar de start in april te zetten. Ik heb ook de sporttest gehaald en deze week nog rollenspel. Ik ben benieuwd!

Klopt inderdaad. Spannend voor je. Laat je weten hoe het ging? Ik ga voor je duimen!