Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 64487 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #60 Gepost op: 9 februari 2022, 19:30:03
Ik heb niks gehoord dat de medische keuring nog geldig moet zijn bij start van de opleiding. Ga er vanuit dat het zo goed gaat.

Ik krijg geen salarisvoorstel. Heb namelijk nog niet fulltime gewerkt.

Ah vandaar. Nee snap ik dan!
Ja medische keuring moet in principe geldig zijn. Het is bij een aantal fout gegaan, alleen daar kunnen wij niets aan doen ze regelen dat intern begreep ik vandaag toen ik daarover belde. So no worries.  ;D


HenkVliet

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #61 Gepost op: 10 februari 2022, 13:17:18
Hallo :D

Nieuw lid hier! Ik heb vorige week een mail gehad met daarin de intentie tot aanstelling. alle benodigde documenten teruggemaild. weet iemand hoelang het duurt voordat je daar een reactie op krijgt? En wordt er gewacht met uitnodiging voor medische keuring tot er reactie is of is deze sowieso aangevraagd als je deze intentie tot aanstelling krijgt?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #62 Gepost op: 10 februari 2022, 15:33:32
Hallo :D

Nieuw lid hier! Ik heb vorige week een mail gehad met daarin de intentie tot aanstelling. alle benodigde documenten teruggemaild. weet iemand hoelang het duurt voordat je daar een reactie op krijgt? En wordt er gewacht met uitnodiging voor medische keuring tot er reactie is of is deze sowieso aangevraagd als je deze intentie tot aanstelling krijgt?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Hi Henk,

Leuk! Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?
Je krijgt op gegeven moment een mail voor een medische keuring en voor de screeningsdocumenten.
Die medische keuring is wel al aangevraagd verwacht ik (was bij mij wel zo). Moet je gewoon afwachten.
Wanneer begon je met het proces?


HenkVliet

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #63 Gepost op: 10 februari 2022, 16:52:00
Dankje! Gesolliciteerd voor eenheid den Haag!

Begin December ingeschreven en 2 februari bericht gekregen dat ik uitgenodigd zou worden voor de medische keuring. Maar het was me niet helemaal duidelijk of de medische keuring al aangevraagd was of dat er eerst nog iets van mij werd verwacht ;D


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #64 Gepost op: 10 februari 2022, 20:52:19
Dankje! Gesolliciteerd voor eenheid den Haag!

Begin December ingeschreven en 2 februari bericht gekregen dat ik uitgenodigd zou worden voor de medische keuring. Maar het was me niet helemaal duidelijk of de medische keuring al aangevraagd was of dat er eerst nog iets van mij werd verwacht ;D

Leuk! Gaat snel bij je dan. Neem aan dat je de sporttest en psycholoog enzo ook al hebt gehad dan? Zou nog even de mail afwachten voor de medische keuring. Houd je spam in de gaten!


HenkVliet

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #65 Gepost op: 11 februari 2022, 06:40:27
Leuk! Gaat snel bij je dan. Neem aan dat je de sporttest en psycholoog enzo ook al hebt gehad dan? Zou nog even de mail afwachten voor de medische keuring. Houd je spam in de gaten!


Uiteraard alle onderdelen afgerond. ze hebben bij mij ook geprobeerd om me in April te laten instromen, en daarna in Mei een extra klas. In beide gevallen helaas niet mogelijk omdat ik het voorjaar heb beloofd bij mijn huidige werkgever te blijven ivm voorjaarsdrukte. Ik hou het goed in de gaten! welke eenheid heb jij voor gesolliciteerd?


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #66 Gepost op: 11 februari 2022, 08:48:20

Uiteraard alle onderdelen afgerond. ze hebben bij mij ook geprobeerd om me in April te laten instromen, en daarna in Mei een extra klas. In beide gevallen helaas niet mogelijk omdat ik het voorjaar heb beloofd bij mijn huidige werkgever te blijven ivm voorjaarsdrukte. Ik hou het goed in de gaten! welke eenheid heb jij voor gesolliciteerd?

Dan is het dus echt mega snel gegaan allemaal bij jou. Ik heb gesolliciteerd voor Midden-Nederland


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #67 Gepost op: 14 februari 2022, 21:31:10
Hier ook weer door naar de volgende ronde, nu wachten op de medische keuring en screening! :D

Het gesprek met de psycholoog was redelijk ongemakkelijk en af en toe moeizaam, ondanks de voorbereidingen. Uiteindelijk dezelfde middag nog een positief resultaat mogen ontvangen  ;)


JR84

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #68 Gepost op: 16 februari 2022, 13:36:57
Hallo,

Zijn er meer mensen die nog wachten op de uitnodiging voor de medische keuring en screening?
Ik heb begin december alle testen afgerond en zit nu met smart op de laatste 2 te wachten...
Ook ik begin in augustus 2022 (als het goed is) en heb gesolliciteerd op midden NL.


HenkVliet

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #69 Gepost op: 16 februari 2022, 13:45:22
Hallo,

Zijn er meer mensen die nog wachten op de uitnodiging voor de medische keuring en screening?
Ik heb begin december alle testen afgerond en zit nu met smart op de laatste 2 te wachten...
Ook ik begin in augustus 2022 (als het goed is) en heb gesolliciteerd op midden NL.


Hoi,

Toevallig gisteren verzoek gehad om de benodigde documenten op te sturen voor de screening! Misschien een telefoontje eraan wagen? Ik heb wel ergens gelezen dat er maximaal 6 maanden tussen het medische rapport en begin opleiding mag zitten dus misschien dat daarom de uitnodiging nog op zich laat wachten? Succes in ieder geval! Wachten duurt altijd lang ;)