Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 63964 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dan

  • BOA Openbaar Vervoer
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #70 Gepost op: 16 februari 2022, 14:04:56
Hallo,

Zijn er meer mensen die nog wachten op de uitnodiging voor de medische keuring en screening?
Ik heb begin december alle testen afgerond en zit nu met smart op de laatste 2 te wachten...
Ook ik begin in augustus 2022 (als het goed is) en heb gesolliciteerd op midden NL.

Ikzelf heb alle testen in november al afgerond, ik wacht nog steeds op een uitnodiging voor de medische keuring. Dus je bent niet de enige!

Ook gesolliciteerd voor midden NL


JR84

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #71 Gepost op: 16 februari 2022, 14:41:53

Hoi,

Toevallig gisteren verzoek gehad om de benodigde documenten op te sturen voor de screening! Misschien een telefoontje eraan wagen? Ik heb wel ergens gelezen dat er maximaal 6 maanden tussen het medische rapport en begin opleiding mag zitten dus misschien dat daarom de uitnodiging nog op zich laat wachten? Succes in ieder geval! Wachten duurt altijd lang ;)

Ja klopt, beide testen zijn max. een half jaar geldig. Dus vanaf gister kan ik uitgenodigd worden.
Maar ik las al bij een aantal mensen dat zij uitgenodigd waren, dus ik twijfelde.
Maar ik kan er natuurlijk altijd een belletje aan wagen :)

Dank voor je reactie!  0098


HenkVliet

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #72 Gepost op: 2 maart 2022, 06:49:34
hoi,

Gisteren de medische keuring positief afgerond, pak van mijn hart weer. nu de screening afwachten. Iemand enig idee hoelang dit ongeveer duurt, van afgeven documenten tot bericht terug? Geduld is een schone zaak maar niet als het mezelf betreft 0098 0098


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #73 Gepost op: 2 maart 2022, 06:53:55
Dit duurde bij mij ongeveer 2 weken na medische keuring. Na inleveren papieren was het ongeveer een maand. Ik moest toen al papieren inleveren voor mn medische keuring



hoi,

Gisteren de medische keuring positief afgerond, pak van mijn hart weer. nu de screening afwachten. Iemand enig idee hoelang dit ongeveer duurt, van afgeven documenten tot bericht terug? Geduld is een schone zaak maar niet als het mezelf betreft 0098 0098


HenkVliet

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #74 Gepost op: 2 maart 2022, 07:32:13
Dit duurde bij mij ongeveer 2 weken na medische keuring. Na inleveren papieren was het ongeveer een maand. Ik moest toen al papieren inleveren voor mn medische keuring

dankje! Dat is lekker vlot gegaan dan!


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #75 Gepost op: 3 maart 2022, 17:35:55
Fijn dat het zo snel gaat!
Bij mij duurde het vanaf het inleveren van de documenten ongeveer 3.5-4 weken. Na de medische keuring kreeg ik een uitnodiging voor het BGO gesprek.
Die heb ik nu morgenochtend :-)


HenkVliet

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #76 Gepost op: 4 maart 2022, 06:02:55
Fijn dat het zo snel gaat!
Bij mij duurde het vanaf het inleveren van de documenten ongeveer 3.5-4 weken. Na de medische keuring kreeg ik een uitnodiging voor het BGO gesprek.
Die heb ik nu morgenochtend :-)

Succes! laat je weten hoe het ging?


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #77 Gepost op: 4 maart 2022, 15:32:34
Fijn dat het zo snel gaat!
Bij mij duurde het vanaf het inleveren van de documenten ongeveer 3.5-4 weken. Na de medische keuring kreeg ik een uitnodiging voor het BGO gesprek.
Die heb ik nu morgenochtend :-)

Is dat gesprek op locatie, online of via de telefoon? Hoe lang heeft het gesprek bij jou geduurd.


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #78 Gepost op: 4 maart 2022, 20:22:22
Voor m’n gevoel ging het wel goed. Het was een lang, maar fijn gesprek.
We hebben 3 uur en 3 kwartier gezeten en hebben het hele BGO formulier erg gedetailleerd doorgenomen, maar ook nog over andere dingen gesproken.

Het gesprek was fysiek op een politie bureau, dat was wel echt fijn!

Binnen 2 weken de uitslag als het goed is, maar hoop stiekem op eerder 😇😅


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #79 Gepost op: 7 maart 2022, 21:34:31
Hii all,

Korte update over mijn selectietraject. Twee weken terug medische keuring gehad en gehaald. Nu woensdag het gesprek, ondanks dat ik niks te verbergen heb blijft het toch wel heel spannend allemaal.