Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 63972 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Niels266

  • Sollicitant Agent landelijke eenheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Gepost op: 21 oktober 2021, 09:33:44
Beste allemaal,

Vorige week wederom een poging gewaagd om te solliciteren. Zelf heb ik op de vacature gesolliciteerd voor de landelijke eenheid.
Ben benieuwd of er nog meer op het forum gesolliciteerd hebben en naar de daarbij behorende uitkomsten.
Veel succes!




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2021, 01:26:09
Zet hem op!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2021, 22:32:26
Beste allemaal,

Vorige week wederom een poging gewaagd om te solliciteren. Zelf heb ik op de vacature gesolliciteerd voor de landelijke eenheid.
Ben benieuwd of er nog meer op het forum gesolliciteerd hebben en naar de daarbij behorende uitkomsten.
Veel succes!

Leuk om te horen! Ik heb voor de 4e keer gesolliciteerd voor de eenheid Oost-Brabant. Vandaag bericht gekregen dat ik binnenkort gecontact word voor het intake gesprek :D


Niels266

  • Sollicitant Agent landelijke eenheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2021, 14:24:41
Leuk om te horen! Ik heb voor de 4e keer gesolliciteerd voor de eenheid Oost-Brabant. Vandaag bericht gekregen dat ik binnenkort gecontact word voor het intake gesprek :D

Dat is vlot! Veel succes!


Niels266

  • Sollicitant Agent landelijke eenheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2021, 13:24:37
Leuk om te horen! Ik heb voor de 4e keer gesolliciteerd voor de eenheid Oost-Brabant. Vandaag bericht gekregen dat ik binnenkort gecontact word voor het intake gesprek :D

Mag ik vragen wat je scores waren voor cognitieve capaciteitentest en taaltest?


Swizzai

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2021, 18:51:50
Mag ik vragen wat je scores waren voor cognitieve capaciteitentest en taaltest?

De scores krijg je pas als je sollicitatie behaald/beëindigd wordt. Dit weet ik voor deze ronde nog niet. Afgelopen 3 keer had ik als uitslag 9, 11 en 18 als score en gemiddeld B1 voor het taalgedeelte. De derde keer had ik erg hard geoefend :P vandaar de hogere score.


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #6 Gepost op: 2 november 2021, 15:47:12
Vandaag te horen gekregen dat ik door de kandidatenvergelijking ben voor de eenheid Rotterdam. Spannend maar vooral heel veel zin in de intake en de rest van de selectie.


Niels266

  • Sollicitant Agent landelijke eenheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #7 Gepost op: 3 november 2021, 09:10:20
Vandaag te horen gekregen dat ik door de kandidatenvergelijking ben voor de eenheid Rotterdam. Spannend maar vooral heel veel zin in de intake en de rest van de selectie.

Gefeliciteerd! Ik wacht nog steeds af. Wel een geruststelling dat er nog steeds kandidaten door zijn die nu de uitslag krijgen.


WouterV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #8 Gepost op: 3 november 2021, 17:21:20
Ik ben ook door de eerste selectie heen gekomen!  098uo

Voor mij gaat het om de mooie regio Limburg  :) Op naar het intake gesprek!


Niels266

  • Sollicitant Agent landelijke eenheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #9 Gepost op: 4 november 2021, 09:48:05
Ik ben ook door de eerste selectie heen gekomen!  098uo

Voor mij gaat het om de mooie regio Limburg  :) Op naar het intake gesprek!

Gefeliciteerd! Ik helaas weer niet. Dit keer wel een lagere CCT ook maar 18/20 zou nog steeds prima moeten zijn.
Taalvaardigheid C1/C2 en leesvaardigheid C1/C2. We proberen het de eerstvolgende keer nogmaals. Poging 4.