Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 63970 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #30 Gepost op: 14 januari 2022, 18:01:38
Hallo allemaal,

Vraagje van mijn kant: In welke week start de opleiding tot agent in augustus precies? Ik heb namelijk gesolliciteerd voor april, maar ben doorgeschoven naar augustus.

Week 33


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #31 Gepost op: 19 januari 2022, 15:07:17

Heel benieuwd wanneer je uitgenodigd word voor de medische keuring. Ikzelf wacht al vanaf 19 november voor een uitnodiging. Gesolliciteerd op midden-Nederland

Leuk! Ik ook voor eenheid Midden-Nederland. A.s. dinsdag heb ik psycholoog en rollenspel nog op het programma staan.
Ik ben benieuwd. Hoe ging dat bij jou toen?


Dan

  • BOA Openbaar Vervoer
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #32 Gepost op: 21 januari 2022, 15:58:15
Leuk! Ik ook voor eenheid Midden-Nederland. A.s. dinsdag heb ik psycholoog en rollenspel nog op het programma staan.
Ik ben benieuwd. Hoe ging dat bij jou toen?

Hoi Femke,

Leuk dat je ook voor midden Nederland gesolliciteerd hebt, had verder nog niemand gelezen die dit ook had.

Voor selectie deel B is het vooral belangrijk zoals iedereen altijd al zegt: blijf jezelf!

Verder heb ik het over me heen laten komen en vooral heel open en eerlijk geweest, dan moet het zeker goed komen.

Alvast heel veel succes en laat me weten hoe het gegaan is!


Jeroen.Heijgen

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #33 Gepost op: 22 januari 2022, 13:06:19
Hoi Femke,

Leuk dat je ook voor midden Nederland gesolliciteerd hebt, had verder nog niemand gelezen die dit ook had.

Voor selectie deel B is het vooral belangrijk zoals iedereen altijd al zegt: blijf jezelf!

Verder heb ik het over me heen laten komen en vooral heel open en eerlijk geweest, dan moet het zeker goed komen.

Alvast heel veel succes en laat me weten hoe het gegaan is!

Goedemiddag,

Ook ik heb op de regio midden gereageerd.

Afgelopen week de online testen met succes gemaakt en daarbij gelijk de vragenlijsten verzonden.
Nu afwachten op de volgende stap. Dit zou dan wat ik begrepen heb de psychologische testen/gesprekken zijn?!

Iemand verder al meer nieuws/updates gehad? Ben benieuwd.

Groet,

Jeroen


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #34 Gepost op: 23 januari 2022, 00:10:10
Goedemiddag,

Ook ik heb op de regio midden gereageerd.

Afgelopen week de online testen met succes gemaakt en daarbij gelijk de vragenlijsten verzonden.
Nu afwachten op de volgende stap. Dit zou dan wat ik begrepen heb de psychologische testen/gesprekken zijn?!

Iemand verder al meer nieuws/updates gehad? Ben benieuwd.

Groet,

Jeroen

Dit is de gebruikelijke volgorde:
- online testen
- intake gesprek
- sporttest + verificatie test
- psychologische interview + rollenspel
- medische keuring
- screening
- eind gesprek

Ik heb aankomende week het psychologische interview en het rollenspel. Einde begint in zicht te komen ben benieuwd!


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #35 Gepost op: 23 januari 2022, 12:06:19
Hoi Femke,

Leuk dat je ook voor midden Nederland gesolliciteerd hebt, had verder nog niemand gelezen die dit ook had.

Voor selectie deel B is het vooral belangrijk zoals iedereen altijd al zegt: blijf jezelf!

Verder heb ik het over me heen laten komen en vooral heel open en eerlijk geweest,  ;Ddan moet het zeker goed komen.

Alvast heel veel succes en laat me weten hoe het gegaan is!

Nice. Ik zal jullie op de hoogte houden van hoe dinsdag ging. Als ik dat haal inderdaad de medische keuring en screening nog! We gaan het zien  ;D


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #36 Gepost op: 23 januari 2022, 15:24:12
Beste allemaal,

Vorige week wederom een poging gewaagd om te solliciteren. Zelf heb ik op de vacature gesolliciteerd voor de landelijke eenheid.
Ben benieuwd of er nog meer op het forum gesolliciteerd hebben en naar de daarbij behorende uitkomsten.
Veel succes!

Hi Niels!

Puur uit interesse, op welke vacature heb jij gesolliciteerd? Ik zie namelijk alleen maar HBO bachelor opleidingen bij de LE en geen agent opleidingen. Of zit ik dan verkeerd te kijken?  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Jeroen.Heijgen

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #37 Gepost op: 23 januari 2022, 17:29:15
Dit is de gebruikelijke volgorde:
- online testen
- intake gesprek
- sporttest + verificatie test
- psychologische interview + rollenspel
- medische keuring
- screening
- eind gesprek

Ik heb aankomende week het psychologische interview en het rollenspel. Einde begint in zicht te komen ben benieuwd!

Bedankt voor je reactie!

Ik had die volgorde ook gelezen op internet maar dacht doordat ik gelijk vragenlijsten in moest vullen ze die misschien eerst doen. Maar ik ga er dan vanuit dat de sport test eerst komt.

Zoals ik al zei heb ik dus vorige week mijn testen gemaakt en die met een positieve uitslag gemaakt, hoorde jullie ook weer binnen ongeveer een week iets voor de volgende stap?

En krijg je een mail met uitnodiging voor de sport test met bijvoorbeeld: op 26-1-22 heb je je sport test. Of heb je een keuze zodat je met bijvoorbeeld huidig werk rekening kan/moet houden?

Fijne avond


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #38 Gepost op: 23 januari 2022, 22:52:56
Bedankt voor je reactie!

Ik had die volgorde ook gelezen op internet maar dacht doordat ik gelijk vragenlijsten in moest vullen ze die misschien eerst doen. Maar ik ga er dan vanuit dat de sport test eerst komt.

Zoals ik al zei heb ik dus vorige week mijn testen gemaakt en die met een positieve uitslag gemaakt, hoorde jullie ook weer binnen ongeveer een week iets voor de volgende stap?

En krijg je een mail met uitnodiging voor de sport test met bijvoorbeeld: op 26-1-22 heb je je sport test. Of heb je een keuze zodat je met bijvoorbeeld huidig werk rekening kan/moet houden?

Fijne avond

Goed bezig Jeroen. Ik werd een week na mijn positief afgeronde toetsen gebeld voor het inplannen van de sporttest. Ik kon een voorkeur aangeven en aan de hand daarvan hebben we een dag (en tijd) gekozen. Als het goed is het je sporttest en verificatie van je gemaakte toetsen. Mocht je de verificatie gehaald hebben mag je na de sporttest naar huis, heb je hem niet gehaald moet je de verificatie toets opnieuw maken.

Ik ben benieuwd wanneer ze contact met je opnemen!


Marb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #39 Gepost op: 24 januari 2022, 00:30:24
Goed bezig Jeroen. Ik werd een week na mijn positief afgeronde toetsen gebeld voor het inplannen van de sporttest. Ik kon een voorkeur aangeven en aan de hand daarvan hebben we een dag (en tijd) gekozen. Als het goed is het je sporttest en verificatie van je gemaakte toetsen. Mocht je de verificatie gehaald hebben mag je na de sporttest naar huis, heb je hem niet gehaald moet je de verificatie toets opnieuw maken.

Ik ben benieuwd wanneer ze contact met je opnemen!

Klopt bijna, je maakt inderdaad als het goed is eerst de verificatie toets en daarna doe je de sporttest. Na de sporttest (waarvan je meteen weet of je hem gehaald heb) hoor je van de instructeur of je je verificatie toets gehaald heb. Is dit niet het geval moet je daarna beide toetsen opnieuw doen op locatie. Dit houd wel in dat je ongeveer 2 uur langer bezig bent omdat je de gehele toetsen opnieuw moet doen. De verificatie toets zelf is een kleine versie ervan bestaande uit 10 tot 15 vragen (2 maal dus).
Succes allemaal in het verloop van het Traject!