Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 64477 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dan

  • BOA Openbaar Vervoer
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #50 Gepost op: 27 januari 2022, 16:43:58
Vanochtend gedaan en vanmiddag al de uitslag.

Gehaald. Intentie tot aanstelling inleveren en dan de medische keuring.

Gefeliciteerd!


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #51 Gepost op: 27 januari 2022, 18:10:28
Heyy,

Gefeliciteerd, nu zit je in het zelfde schuitje als waar ik zit, ik verwacht dat eind volgende maand ik een uitnodiging krijg, aangezien medisch maar 6 maanden geldig is..
Wachten wachten wachten, maar dat word beloond!
Wacht al vanaf november  :-[

Hou me op de hoogte en nogmaals gefeliciteerd!

Dankjewel! Leuk.. idd zelfde schuitje (en allebei Midden-Nederland, toch?)
Ik begreep dat er vanaf 8 februari weer uitnodigingen verstuurd worden voor de medische keuring. Die kun je dan vanaf 15 febr. doen, want het verslag ervan is idd maar een half jaar geldig.

Daarna natuurlijk nog de screening. Benieuwd naar hoe dat verloopt.


Dan

  • BOA Openbaar Vervoer
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #52 Gepost op: 27 januari 2022, 18:18:43
Dankjewel! Leuk.. idd zelfde schuitje (en allebei Midden-Nederland, toch?)
Ik begreep dat er vanaf 8 februari weer uitnodigingen verstuurd worden voor de medische keuring. Die kun je dan vanaf 15 febr. doen, want het verslag ervan is idd maar een half jaar geldig.

Daarna natuurlijk nog de screening. Benieuwd naar hoe dat verloopt.

Ja ik ook midden nederland, die data had ik nog niet gehoord, toen ik contact opnam kreeg ik te horen dat ik rustig moest afwachten dus dat heb ik dan ook maar gedaan,

Maar goed om te weten ik ben ook heel benieuwd!


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #53 Gepost op: 31 januari 2022, 17:31:43
Midden-Nederland! En jij?

Forum helemaal niet meer gelezen, Rotterdam!


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #54 Gepost op: 7 februari 2022, 21:11:24
Dankjewel! Leuk.. idd zelfde schuitje (en allebei Midden-Nederland, toch?)
Ik begreep dat er vanaf 8 februari weer uitnodigingen verstuurd worden voor de medische keuring. Die kun je dan vanaf 15 febr. doen, want het verslag ervan is idd maar een half jaar geldig.

Daarna natuurlijk nog de screening. Benieuwd naar hoe dat verloopt.

Heb net de mailtjes binnen gehad om de medische keuring in te plannen en de informatie voor de screening.


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #55 Gepost op: 8 februari 2022, 10:16:54
Heb net de mailtjes binnen gehad om de medische keuring in te plannen en de informatie voor de screening.

Oh heeel chill!! Ik heb de uitnodiging nog niet gekregen voor de medische keuring.
Had jij ook al andere gegevens aangeleverd (waaronder loonstroken voor een salarisvoorstel of?)


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #56 Gepost op: 8 februari 2022, 20:20:47
Oh heeel chill!! Ik heb de uitnodiging nog niet gekregen voor de medische keuring.
Had jij ook al andere gegevens aangeleverd (waaronder loonstroken voor een salarisvoorstel of?)

Ja heb alle documenten opgestuurd en binnen drie dagen reactie gekregen. Heb vandaag al mijn medische keuring gehad. Nu binnen 5 dagen alles aanleveren voor de screening.


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #57 Gepost op: 8 februari 2022, 21:04:08
Vanochtend ook de mail gehad om de formulieren voor de screening in te vullen. Gaat lekker vlot zo.


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #58 Gepost op: 9 februari 2022, 12:26:02
Ik heb ook een uitnodiging gekregen voor de medische keuring, alleen ik heb maar de keuze t/m 14-02. Dat betekent dat hij niet meer geldig is als ik een van die opties kies. Er werd nadrukkelijk gezegd dat het de bedoeling was dat je de medische keuring deed na 15-02 ivm starten van de opleiding op 15-08.
Wacht nu even de reactie op mijn vraag hierover aan de recruiter af.

Ook heb ik aanvraag voor screeningsdocumenten gekregen. Ik heb alles al opgestuurd behalve BKR, die stuur ik na.
Helaas nog niet mijn salarisvoorstel gehad... jullie allemaal al wel?


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #59 Gepost op: 9 februari 2022, 13:24:12
Ik heb ook een uitnodiging gekregen voor de medische keuring, alleen ik heb maar de keuze t/m 14-02. Dat betekent dat hij niet meer geldig is als ik een van die opties kies. Er werd nadrukkelijk gezegd dat het de bedoeling was dat je de medische keuring deed na 15-02 ivm starten van de opleiding op 15-08.
Wacht nu even de reactie op mijn vraag hierover aan de recruiter af.

Ook heb ik aanvraag voor screeningsdocumenten gekregen. Ik heb alles al opgestuurd behalve BKR, die stuur ik na.
Helaas nog niet mijn salarisvoorstel gehad... jullie allemaal al wel?

Ik heb niks gehoord dat de medische keuring nog geldig moet zijn bij start van de opleiding. Ga er vanuit dat het zo goed gaat.

Ik krijg geen salarisvoorstel. Heb namelijk nog niet fulltime gewerkt.