Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 63977 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mickii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #110 Gepost op: 13 april 2022, 13:44:10
Zelf alle selectieonderdelen gehaald deze keer. Ik heb als laatst de mail 'bgo positief' ontvangen, en dat de eenheid in kennis wordt gesteld. Iemand enig idee wanneer er weer contact wordt opgenomen? Is al bijna twee weken geleden inmiddels.


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #111 Gepost op: 13 april 2022, 16:30:36
Zelf alle selectieonderdelen gehaald deze keer. Ik heb als laatst de mail 'bgo positief' ontvangen, en dat de eenheid in kennis wordt gesteld. Iemand enig idee wanneer er weer contact wordt opgenomen? Is al bijna twee weken geleden inmiddels.

Gefeliciteerd! Je kunt een recruiter een berichtje sturen en even vragen voor een bevestiging waarin staat dat je echt gaat starten vanaf augustus. Dat heb ik ook gedaan. Ik kreeg na 2,5 week ongeveer een berichtje van de afdeling die zich bezig het met het uniform te passen.

Voor welke regio heb je je aangemeld?


mickii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #112 Gepost op: 13 april 2022, 16:50:27
Gefeliciteerd! Je kunt een recruiter een berichtje sturen en even vragen voor een bevestiging waarin staat dat je echt gaat starten vanaf augustus. Dat heb ik ook gedaan. Ik kreeg na 2,5 week ongeveer een berichtje van de afdeling die zich bezig het met het uniform te passen.

Voor welke regio heb je je aangemeld?

Bedankt voor je antwoord! Ik ga starten in Noord Holland. Ga de recruiter meteen even mailen. Weet jij toevallig of er weer mensen doorgeschoven worden naar november deze keer?

Ze vertelde mij bij w&s dat ik moest wachten op de definitieve aanstelling voordat ik mijn huidige baan op zeg, kreeg jij dit bericht later als die van de afteling mbt kleding?


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #113 Gepost op: 13 april 2022, 17:37:27
Bedankt voor je antwoord! Ik ga starten in Noord Holland. Ga de recruiter meteen even mailen. Weet jij toevallig of er weer mensen doorgeschoven worden naar november deze keer?

Ze vertelde mij bij w&s dat ik moest wachten op de definitieve aanstelling voordat ik mijn huidige baan op zeg, kreeg jij dit bericht later als die van de afteling mbt kleding?

Ik had 2,5 week na de mail bgo positief een mail ontvangen dat ik definitief 15 augustus kan starten (ook regio Noord Holland). 2 dagen na de mail dat het definitief is een afspraak gekregen voor het passen van de kleding.


Kassie

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #114 Gepost op: 13 april 2022, 18:10:42
Vandaag de mail gehad dat de aanstelling een feit is….besluit volgt…. Nu wachten op kleding passen enz enz ….. nu al zin i


Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #115 Gepost op: 13 april 2022, 18:46:38
Bedankt voor je antwoord! Ik ga starten in Noord Holland. Ga de recruiter meteen even mailen. Weet jij toevallig of er weer mensen doorgeschoven worden naar november deze keer?

Ze vertelde mij bij w&s dat ik moest wachten op de definitieve aanstelling voordat ik mijn huidige baan op zeg, kreeg jij dit bericht later als die van de afteling mbt kleding?

Dat weet ik niet. Ik heb er nog niets over gehoord qua doorschuiven.
Ik werk in het onderwijs, dus zsm doorgeven van nieuwe baan was wel belangrijk. Daarom had ik de recruiter gevraagd me nu al zwart op wit te sturen dat ik kon sturen. Mega fijn, binnen een paar uur kreeg in die mail al binnen en 2 weken erna voor het passen van mijn uniform :-).


Jeffrey1978

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #116 Gepost op: 14 april 2022, 10:30:43
5 weken geleden alle formulieren voor de screening ingestuurd , vandaag te horen gekregen dat ze de screening nu pas opstarten en dus de 6 weken pas ingaan .dus nog even geduld hebben .


HenkVliet

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #117 Gepost op: 15 april 2022, 09:37:26
Hier idem, werd na ca 4 weken gebeld door een privenummer.

Volgende week het gesprek op het politiebureau!  8)


Nou, hoe is het gegaan? Al uitslag?


Paolo

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #118 Gepost op: 18 april 2022, 18:15:15

Beste aanstaande collega’s,

Ik start vrijwel zeker in augustus met de opleiding in Leusden voor de Landelijke Eenheid.

Ik heb het hele traject afgelopen week afgesloten met een goed verlopen screeningsgesprek. De officiële beoordeling laat nog even op zich wachten. Die loopt door ziekte iets uit, maar ik verwacht deze komende week.

Zijn er hier nog meer mensen die (voor de LE) in Leusden aan de slag gaan?

En, voor de mensen die ver moeten reizen: Hoe verwachten jullie het qua huisvesting te doen?
Ik kom zelf uit het uiterste noorden van het land, dus dagelijks op en neer is geen optie.
Ik ben benieuwd welke oplossingen jullie hier zelf voor hebben bedacht.

Vanuit de eenheid weet ik alleen dat er budget is voor reizen/verblijven, maar niet of er ook regelingen zijn ten aanzien van huisvesting..
Dit met het oog op de bijna onbetaalbare woonruimtes.

Ben benieuwd!

Groet; Paolo


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #119 Gepost op: 18 april 2022, 22:33:45

Nou, hoe is het gegaan? Al uitslag?

Ik heb een prettig gesprek gehad van ca 2,5 uur waarbij geen onderwerp onbelicht is geweest. De uitslag verwacht ze binnenkort, maar uiterlijk over 2 weken. Heb er wel een goed gevoel bij!

Hoe ging jouw gesprek? :)