Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 64028 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeffrey1978

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #130 Gepost op: 18 mei 2022, 15:39:11
Goed gesprek gehad?
Ik vond het zelf erg meevallen. Zoals Henk ook al zegt, veel te druk om gemaakt van tevoren :P
Lang gesprek iig haha alles gewoon erlijk beantwoord en geen gekke dingen volgens mij. ga bijna op vakantie en moet mijn huidige baan nog opzeggen dus gaat wel allemaal krap worden.


Jeffrey1978

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #131 Gepost op: 19 mei 2022, 13:54:55
positieve uitslag op naar 15 aug


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #132 Gepost op: 19 mei 2022, 14:26:06
positieve uitslag op naar 15 aug

Jaa nice! Gefeliciteerd!


Ik heb bijna vier weken geleden de bevestiging gehad dat het BGO positief is en de eenheid in kennis wordt gesteld, daarna niks meer vernomen.
@HenkVliet, heb jij al wat gehoord verder?  :)


HenkVliet

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #133 Gepost op: 20 mei 2022, 13:38:13
Jaa nice! Gefeliciteerd!


Ik heb bijna vier weken geleden de bevestiging gehad dat het BGO positief is en de eenheid in kennis wordt gesteld, daarna niks meer vernomen.
@HenkVliet, heb jij al wat gehoord verder?  :)

Jeffrey, gefeliciteerd!

Ja, ik heb al wel wat mailverkeerd gehad. Datum uniform en verdere kleding ophalen en nog wat dingen. Ik heb na het bericht dat mijn BGO positief was wel meteen de recruiter op de hoogte gesteld dus misschien dat je dat even kan doen voor de zekerheid?


Paolo

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #134 Gepost op: 21 mei 2022, 10:15:06
positieve uitslag op naar 15 aug

Gefeliciteerd!

Ik heb m 3 weken geleden gehaald. Daarna recruiter in kennis gesteld en zou vanzelf een uitnodiging voor het passen van het uniform krijgen. Daar is het wachten nu nog op..

Hebben in elk geval de zekerheid dat we gaan starten, dat is het belangrijkste  ;D


Jeffrey1978

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #135 Gepost op: 27 mei 2022, 14:22:46
Gefeliciteerd!

Ik heb m 3 weken geleden gehaald. Daarna recruiter in kennis gesteld en zou vanzelf een uitnodiging voor het passen van het uniform krijgen. Daar is het wachten nu nog op..

Hebben in elk geval de zekerheid dat we gaan starten, dat is het belangrijkste  ;D

Thanks ik heb de uitnoding voor het kleding passen al heel snel gekregen , kon volgende week al maar dan ben ik op vakantie , kan nu in juli mijn kleren ophalen.


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #136 Gepost op: 16 juni 2022, 15:14:20
Vandaag contact opgenomen met de recruiter, helaas ben ik doorgezet naar week 45. Nog even wachten dus :)


Nibo

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #137 Gepost op: 17 juni 2022, 13:42:29
Ook ik heb de screening achter de rug en een positieve uitslag gekregen.
Ik begreep tijdens het screeningsgesprek dat normaal gesproken je een salaris voorstel ontvangt voor de screening.
Dit was bij mij niet het geval.
Ik ben na dat ik gister akkoord ben gegaan met het salaris, erg benieuwd wanneer je de definitieve aanstelling ontvangt.

Wanneer kregen jullie je definitieve aanstelling te horen?

Ben ook erg benieuwd wie er nog meer Regio Midden Nederland heeft gesolliciteerd!



Femkeb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #138 Gepost op: 17 juni 2022, 13:56:55
Ook ik heb de screening achter de rug en een positieve uitslag gekregen.
Ik begreep tijdens het screeningsgesprek dat normaal gesproken je een salaris voorstel ontvangt voor de screening.
Dit was bij mij niet het geval.
Ik ben na dat ik gister akkoord ben gegaan met het salaris, erg benieuwd wanneer je de definitieve aanstelling ontvangt.

Wanneer kregen jullie je definitieve aanstelling te horen?

Ben ook erg benieuwd wie er nog meer Regio Midden Nederland heeft gesolliciteerd!

Hi! Ik start augustus ook voor midden-nl. Vandaag heb ik kleding al opgehaald. Veel was er niet. Zo heb ik nog geen zaklamp + houder, mis een sportbroekje, 3 broeken (2 winter en 1 zomer mis ik). Heb maar 1 zomerbroek gehad.

Tevens had ik begrepen dat je ook een rugtas en een sporttas zou krijgen. Deze hadden ze echter niet.
Nu ik mijn uniform heb opgehaald komt het wel dichtbij. Jammer alleen ook dat ik nog steeds niet weet of ik Apeldoorn of Leusden qua school geplaatst wordt.


Nibo

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #139 Gepost op: 17 juni 2022, 14:17:32
Hi! Ik start augustus ook voor midden-nl. Vandaag heb ik kleding al opgehaald. Veel was er niet. Zo heb ik nog geen zaklamp + houder, mis een sportbroekje, 3 broeken (2 winter en 1 zomer mis ik). Heb maar 1 zomerbroek gehad.

Tevens had ik begrepen dat je ook een rugtas en een sporttas zou krijgen. Deze hadden ze echter niet.
Nu ik mijn uniform heb opgehaald komt het wel dichtbij. Jammer alleen ook dat ik nog steeds niet weet of ik Apeldoorn of Leusden qua school geplaatst wordt.

Leuk dat je ook start in Midden-Nederland!

En wat vervelend dat niet alle spullen op voorraad zijn.

Ja ben ook erg benieuwd in welke plaats we de opleiding mogen volgen..

Ik denk dat als ik maandag niks hoor, ik dinsdag maar even bel voor een mail met de definitieve aanstelling, anders wordt het allemaal te kort dag ivm mijn opzegtermijn.