Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 63982 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #140 Gepost op: 17 juni 2022, 17:21:16
Leuk dat je ook start in Midden-Nederland!

En wat vervelend dat niet alle spullen op voorraad zijn.

Ja ben ook erg benieuwd in welke plaats we de opleiding mogen volgen..

Ik denk dat als ik maandag niks hoor, ik dinsdag maar even bel voor een mail met de definitieve aanstelling, anders wordt het allemaal te kort dag ivm mijn opzegtermijn.

Hoi Nibo, ik vrees voor je dat je ook bent doorgezet naar november als je verder nog niks hebt gehoord. Ik zat namelijk met exact het zelfde. Na zelf contact opgenomen te hebben mede vanwege mijn opzegtermijn wist de recruiter mij te vertellen dat een ieder die in augustus start de definitieve aanstelling al gehad heeft. Hopelijk heb je hier iets aan.


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #141 Gepost op: 20 juni 2022, 21:18:24
Hi! Ik start augustus ook voor midden-nl. Vandaag heb ik kleding al opgehaald. Veel was er niet. Zo heb ik nog geen zaklamp + houder, mis een sportbroekje, 3 broeken (2 winter en 1 zomer mis ik). Heb maar 1 zomerbroek gehad.

Tevens had ik begrepen dat je ook een rugtas en een sporttas zou krijgen. Deze hadden ze echter niet.
Nu ik mijn uniform heb opgehaald komt het wel dichtbij. Jammer alleen ook dat ik nog steeds niet weet of ik Apeldoorn of Leusden qua school geplaatst wordt.

Is er jou verteld hoe de rest van de spullen bij jou terecht komen?



daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #142 Gepost op: 21 juni 2022, 12:26:41
Is er jou verteld hoe de rest van de spullen bij jou terecht komen?

Je krijgt tussendoor mailtjes als er wat voor je klaar ligt bij het betreffende punt wat je hebt doorgegeven. Je moet dan je spullen binnen 14 dagen ophalen.

Je rugtas krijg je op de academie als je je laptop en mobiel gaat instellen. Sporttas hebben wij nooit gehad, en zie ook niemand daarmee lopen op school :)


Nibo

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #143 Gepost op: 21 juni 2022, 12:38:30
Hoi Nibo, ik vrees voor je dat je ook bent doorgezet naar november als je verder nog niks hebt gehoord. Ik zat namelijk met exact het zelfde. Na zelf contact opgenomen te hebben mede vanwege mijn opzegtermijn wist de recruiter mij te vertellen dat een ieder die in augustus start de definitieve aanstelling al gehad heeft. Hopelijk heb je hier iets aan.


Ik heb toevallig gister contact opgenomen met de recruiter en heb naar aanleiding van het telefoontje, een mail ontvangen dat ik 15 augustus ga starten. Voor mij top! Werk in kennis gesteld, op naar de 15e.



Jeffrey1978

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #144 Gepost op: 23 juni 2022, 16:32:01
Wie start er nog meer 15 aug in Eindhoven? (Regio Limburg als werkplek)


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #145 Gepost op: 24 juni 2022, 15:31:31
En, voor de mensen die ver moeten reizen: Hoe verwachten jullie het qua huisvesting te doen?
Ik kom zelf uit het uiterste noorden van het land, dus dagelijks op en neer is geen optie.
Ik ben benieuwd welke oplossingen jullie hier zelf voor hebben bedacht.

Vanuit de eenheid weet ik alleen dat er budget is voor reizen/verblijven, maar niet of er ook regelingen zijn ten aanzien van huisvesting..
Dit met het oog op de bijna onbetaalbare woonruimtes.

Ben benieuwd!

Groet; Paolo

Ik heb eerder begrepen dat veel studenten samen in een vakantiehuisje wonen tijdens de schoolperiode. Als je dit samen huurt vallen de kosten mee en scheelt het veel onnodige reistijd.


mickii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #146 Gepost op: 29 juni 2022, 23:16:39
Vrijdag dan eindelijk 's ochtends vroeg de kleding ophalen in Apeldoorn, kom van ver dus hoop dat de wegen niet geblokkeerd zijn door boeren waardoor ik mogelijk de afspraak mis  e050


Nibo

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #147 Gepost op: 30 juni 2022, 14:59:05
Vrijdag dan eindelijk 's ochtends vroeg de kleding ophalen in Apeldoorn, kom van ver dus hoop dat de wegen niet geblokkeerd zijn door boeren waardoor ik mogelijk de afspraak mis  e050

Succes!


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #148 Gepost op: 13 juli 2022, 22:09:42
Hi! Ik start augustus ook voor midden-nl. Vandaag heb ik kleding al opgehaald. Veel was er niet. Zo heb ik nog geen zaklamp + houder, mis een sportbroekje, 3 broeken (2 winter en 1 zomer mis ik). Heb maar 1 zomerbroek gehad.

Tevens had ik begrepen dat je ook een rugtas en een sporttas zou krijgen. Deze hadden ze echter niet.
Nu ik mijn uniform heb opgehaald komt het wel dichtbij. Jammer alleen ook dat ik nog steeds niet weet of ik Apeldoorn of Leusden qua school geplaatst wordt.

Ik mag in september mijn uniform e.d ophalen. Krijg je dan ook al je holsters enz? En kan je dan kiezen tussen een been of heupholster of is het net wat beschikbaar is?


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #149 Gepost op: 13 juli 2022, 23:16:17
Ik mag in september mijn uniform e.d ophalen. Krijg je dan ook al je holsters enz? En kan je dan kiezen tussen een been of heupholster of is het net wat beschikbaar is?

Je krijgt alles voor je koppel, standaard wordt een heupholster geleverd. Je hebt voor een beenholster voor je vuurwapen een verklaring nodig om hem aan te kunnen vragen. Je krijgt die bij een medische reden. Volgens mij krijgen de nieuwe lichtingen wel direct een holster voor je taser