nacht rijden 31.12

Auteur Topic: nacht rijden 31.12  (gelezen 7255 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 1 januari 2006, 23:33:34

je sliep half, joh  ;D

Volgens mij NIET ..... ;D

Ik ben 4x wakker getoeterd door zo'n grote rode auto.....1,5 uur geslapen :-\  :-\  ::)

 ;D ;D


Karim

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 2 januari 2006, 01:31:59
dat vuurwerk is wel goed geland

Dat had je bij mijn auto toch niet hoeven te proberen dat kan ik je wel vertellen...  >:(

Dat zij te hard door die straat rijden is inderdaad niet goed, maar om dan maar illegaal vuurwerk tegen/op die auto te gaan gooien is helemaal idioot!
Wat als die gasten de macht over 't stuur waren verloren en tegen een huis of tegen omstanders aan waren gevlogen ?
En eventuele schade aan die auto door dat vuurwerk, wie had dat betaald ?

Voor 't zelfde geld was 'n familielid van hun gewond geraakt en waren zij snel op weg naar huis/ziekenhuis, of misschien waren ze wel gewoon asociaal en reden ze daarom te hard, maar om dan met illegaal vuurwerk te gaan gooien


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Reactie #32 Gepost op: 2 januari 2006, 16:06:18
hier kwam er net een busje door de straat
zeker 70 luid toeterend licht knipperend, maar was een burger, dus die hebben we even getrakteerd op wat (il)legaal vuurwerk op ze auto

Ik had van iemand die toch redelijk bekend is met de hulpverleningswereld en in de toekomst beveiliger oid wil worden toch iets meer hersens verwacht....
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #33 Gepost op: 2 januari 2006, 16:37:44
Kun je nagaan, ik had niet eens illegaal vuurwerk  ;)
Grote stoere buurjongens wel   :-X
Inderdaad achteraf allemaal niet zo slim, maar goed .....
En het WE sloeg erop dat wij erbij stonden met de hele familie
gebeurt = gebeurt
Volgens mij NIET ..... ;D

 ;D ;D

0101919   02:24:31   01-01-06   I   BRAN   A   BR 2 BUITENBRAND AFVAL/RUIGTE JULIANALAAN AALSMEER (ASM) 649 BRW Rijsenhout ( Persoonlijke Code )

0100001   02:08:14   01-01-06   G   BRAN   A   BR 2 BUITENBRAND AFVAL/RUIGTE OOSTEINDERWEG 339 AALSMEER (ASM) 680 612 BRW Aalsmeer ( Bevelvoerders Spoed )

00011   01:31:01   01-01-06   I   BRAN   A   BR 2 BUITENBRAND OVERIG JULIANALAAN AALSMEER (ASM) 612 BRW Aalsmeer ( TS 612 )

0100001   01:15:25   01-01-06   G   BRAN   A   BR 2 BUITENBRAND AFVAL/RUIGTE AALSMEERDERWEG 247 AALSMEER (ASM) 680 612 BRW Aalsmeer ( Bevelvoerders Spoed )
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #34 Gepost op: 2 januari 2006, 16:40:28
Ja, er was ook eens een jochie van 11 wat een sneeuwbal gooide naar een auto in Rotterdam......en kreeg als dank een kogel in zijn hoofd.
Dan ga jij, (als iemand die beter zou moeten weten hoop ik!) vuurwerk naar een p.a. gooien.
Ik vind het echt wel een beetje zielig gedoe. Het kunnen ook wel jonge gasten van de brandweer geweeest zijn. Ik weet niet hoe bekend je met de brandweer bent,(naar je reacties af en toe te horen niet echt veel geloof ik) maar er zijn ook mensen onder de 50 jaar die bij de brandweer werken!

Motto om langer in leven te blijven:  EERST DENKEN (over de gevolgen)EN DAN PAS DOEN!!!!!!!!!!!!!! :-X
Het werkt echt! ;D


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #35 Gepost op: 2 januari 2006, 16:48:52
Dan hoort hij daar nog geen 70 te rijden...  ::) :P
Beetje flauwe reactie, als jij naar je sigma gaat rijd jij zeker wel exact de juiste snelheid, je weet wel beter denk ik  ;) :-X
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #36 Gepost op: 2 januari 2006, 17:01:39
zo'n flauwe reactie vind ik het niet, om 10 over 12 's nachts met zeker 100 man op straat  :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #37 Gepost op: 2 januari 2006, 17:03:54
Ja, er was ook eens een jochie van 11 wat een sneeuwbal gooide naar een auto in Rotterdam......en kreeg als dank een kogel in zijn hoofd.
Dan ga jij, (als iemand die beter zou moeten weten hoop ik!) vuurwerk naar een p.a. gooien.
Ik vind het echt wel een beetje zielig gedoe. Het kunnen ook wel jonge gasten van de brandweer geweeest zijn. Ik weet niet hoe bekend je met de brandweer bent,(naar je reacties af en toe te horen niet echt veel geloof ik) maar er zijn ook mensen onder de 50 jaar die bij de brandweer werken!

Motto om langer in leven te blijven:  EERST DENKEN (over de gevolgen)EN DAN PAS DOEN!!!!!!!!!!!!!! :-X
Het werkt echt! ;D

Ik zeg ook achteraf niet echt slim,
Maar ik heb een pieper en die is toen niet afgegaan, ten tweede reden ze de andere kant op, ten derde zijn ze later aangehouden vanwege rijden onder invloed, ten vierde heb ik geen illegaal (zwaar) vuurwerk gegooid.
Ze reden zelf over een mat heen, en ja ik heb wel ene rotje gegooid. maar volgens mij gaan we van het topic af dus verdere reacties mogen mij ge PM'd worden  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !