Sollicitanten agent Augustus 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent Augustus 2022  (gelezen 40257 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

S almelo92

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #150 Gepost op: 22 juli 2022, 03:47:17
Je krijgt alles voor je koppel, standaard wordt een heupholster geleverd. Je hebt voor een beenholster voor je vuurwapen een verklaring nodig om hem aan te kunnen vragen. Je krijgt die bij een medische reden. Volgens mij krijgen de nieuwe lichtingen wel direct een holster voor je taser

Je krijgt je holster voor je stroomstootwapen pas uitgereikt op de academie als je de eerst les hierin krijgt. (+- na 6 maanden in de opleiding). Normaal gesproken krijg je alleen een heupholster, maar ze hebben het er steeds over dat nieuwe lichtingen het allebei krijgen zodat zelf gekozen kan worden wat een ieder qua holster wil hebben. Zelf draag ik ook een beenholster en dit is gemakkelijk aan te vragen via intranet.

mickii

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #151 Gepost op: 24 juli 2022, 09:16:52
Je krijgt je holster voor je stroomstootwapen pas uitgereikt op de academie als je de eerst les hierin krijgt. (+- na 6 maanden in de opleiding). Normaal gesproken krijg je alleen een heupholster, maar ze hebben het er steeds over dat nieuwe lichtingen het allebei krijgen zodat zelf gekozen kan worden wat een ieder qua holster wil hebben. Zelf draag ik ook een beenholster en dit is gemakkelijk aan te vragen via intranet.

Had zelf geen keuze in been- of heupholster. Kreeg gewoon de holster voor mijn heup. Wel ook het holste voor het SSW gekregen, bij het kleding passen al.