Sollicitanten agent November 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent November 2022  (gelezen 73909 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #20 Gepost op: 9 maart 2022, 22:54:15
Goedenavond!

Ook ik heb ingeschreven voor de opleiding (Oost-Brabant).
Cognitieve + taal test behaald.

17 maart intakegesprek, van mij mag het morgen al!  e050


arif.t

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #21 Gepost op: 11 maart 2022, 17:08:11
Heeeyyy,

Wie zie ik woensdag 23 maart om 11.00 uur in Apeldoorn voor de sporttest!!

 098uo 098uo 098uo 098uo



arif.t

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #22 Gepost op: 11 maart 2022, 17:09:46
Goedenavond!

Ook ik heb ingeschreven voor de opleiding (Oost-Brabant).
Cognitieve + taal test behaald.

17 maart intakegesprek, van mij mag het morgen al!  e050

Heel veel succes!

Tip vanuit mij:
Ken je eigen 3 sterke punten en 3 leerpunten !


Jeroen.Heijgen

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #23 Gepost op: 13 maart 2022, 22:18:36
Heel veel succes!

Tip vanuit mij:
Ken je eigen 3 sterke punten en 3 leerpunten !

Bedankt voor de tip. Ik heb komende week mijn gesprek voor midden Nederland.

Succes allemaal!


jvd83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #24 Gepost op: 16 maart 2022, 15:22:15
Hallo allen,

ook ik zit in selectie voor de start van november. Eerste keer dat ik solliciteer en moet zeggen dat het traject tot nu toe wel vlot gaat. Ik hoop als zij-instromer bij de politie aan de slag te kunnen (inmiddels 38jr oud). Mijn testen gedaan en deze succesvol behaald (stond er in het bericht). wel heb ik een vraag en hoop dat iemand mij wellicht gerust zou kunnen stellen.... c.a. 13/14 jaar geleden ben ik in aanraking geweest met justitie. Ik heb toen veroordeeld en had een taakstraf gekregen. Inmiddels flink aantal jaren verder en hoop van harte dat het geen invloed zal hebben. binnenkort mijn intake gesprek waar ik dit uiteraard eerlijk zal vertellen, maar toch vind ik het spannend. Ergens gelezen dat een BGO lang tot 8jaar terug kijkt en ook dat ze echt wel naar persoon zelf kijken, maar weet natuurlijk niet wat een maatstaaf zal zijn voor een positief vervolg. Is er iemand die mij gerust kan stellen... :-[


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #25 Gepost op: 16 maart 2022, 17:21:41
Hallo allen,

ook ik zit in selectie voor de start van november. Eerste keer dat ik solliciteer en moet zeggen dat het traject tot nu toe wel vlot gaat. Ik hoop als zij-instromer bij de politie aan de slag te kunnen (inmiddels 38jr oud). Mijn testen gedaan en deze succesvol behaald (stond er in het bericht). wel heb ik een vraag en hoop dat iemand mij wellicht gerust zou kunnen stellen.... c.a. 13/14 jaar geleden ben ik in aanraking geweest met justitie. Ik heb toen veroordeeld en had een taakstraf gekregen. Inmiddels flink aantal jaren verder en hoop van harte dat het geen invloed zal hebben. binnenkort mijn intake gesprek waar ik dit uiteraard eerlijk zal vertellen, maar toch vind ik het spannend. Ergens gelezen dat een BGO lang tot 8jaar terug kijkt en ook dat ze echt wel naar persoon zelf kijken, maar weet natuurlijk niet wat een maatstaaf zal zijn voor een positief vervolg. Is er iemand die mij gerust kan stellen... :-[

Allereerst gaaf dat je de stap hebt genomen om je in te schrijven bij de politie. Nu is het even spannend en afwachten of je door de kandidatenvergelijking komt.

13/14 jaar geleden is natuurlijk wel een poos geleden, maar een taakstraf krijg je niet voor niets. Het ligt er natuurlijk aan wat voor feit het is geweest, bij het intakegesprek verwacht ik dat je wel een beeld wordt gegeven of je erdoorheen komt. Wat hier ook belangrijk is, is het verdere contact met de politie. Was dat alleen een kleine verkeersovertreding, of heb je het vaker serieus aan de stok gehad.

Gewoon eerlijk aangeven, een goed verhaal hebben waarom je toen enorm dom was en waarom dat dit nu nooit meer zou gebeuren. Ik ga en kan je geen garanties geven, maar ik verwacht dat je zo de meeste kans maakt op een positief BGO. Bij het intakegesprek wordt deze afweging denk ook al gemaakt, dus weet je in principe redelijk snel waar je aan toe bent.

Good luck!


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #26 Gepost op: 16 maart 2022, 19:57:59
Hallo allen,

ook ik zit in selectie voor de start van november. Eerste keer dat ik solliciteer en moet zeggen dat het traject tot nu toe wel vlot gaat. Ik hoop als zij-instromer bij de politie aan de slag te kunnen (inmiddels 38jr oud). Mijn testen gedaan en deze succesvol behaald (stond er in het bericht). wel heb ik een vraag en hoop dat iemand mij wellicht gerust zou kunnen stellen.... c.a. 13/14 jaar geleden ben ik in aanraking geweest met justitie. Ik heb toen veroordeeld en had een taakstraf gekregen. Inmiddels flink aantal jaren verder en hoop van harte dat het geen invloed zal hebben. binnenkort mijn intake gesprek waar ik dit uiteraard eerlijk zal vertellen, maar toch vind ik het spannend. Ergens gelezen dat een BGO lang tot 8jaar terug kijkt en ook dat ze echt wel naar persoon zelf kijken, maar weet natuurlijk niet wat een maatstaaf zal zijn voor een positief vervolg. Is er iemand die mij gerust kan stellen... :-[

13/14 jaar geleden zal denk ik wel loslopen. Wees eerlijk en open. Vertel dat je ook, aanname, dat je veranderd bent.

Ik zelf denk dat het wel meevalt, het is zo lang geleden. Ik heb mensen aangenomen zien worden voor vergrijpen 5 a 6 jaar geleden. Maargoed niks is zeker.

Moraal van het verhaal wees open, meer kan je niet doen . Succes man


jvd83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #27 Gepost op: 16 maart 2022, 20:48:19
13/14 jaar geleden zal denk ik wel loslopen. Wees eerlijk en open. Vertel dat je ook, aanname, dat je veranderd bent.

Ik zelf denk dat het wel meevalt, het is zo lang geleden. Ik heb mensen aangenomen zien worden voor vergrijpen 5 a 6 jaar geleden. Maargoed niks is zeker.

Moraal van het verhaal wees open, meer kan je niet doen . Succes man

Bedankt voor je reactie. Tuurlijk zal ik open en eerlijk zijn. Ik heb mijzelf voorgenomen om er zelf over te beginnen ipv afwachten op DE vraag.
Uiteraard zit achter deze gebeurtenis een verhaal waar ik jullie niet mee zal vermoeien, maar feit blijft dat ik veroordeeld ben.

Bedankt en ga er met goede moet in met een uiteraard eerlijk verhaal


jvd83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #28 Gepost op: 16 maart 2022, 20:49:54
13/14 jaar geleden zal denk ik wel loslopen. Wees eerlijk en open. Vertel dat je ook, aanname, dat je veranderd bent.

Ik zelf denk dat het wel meevalt, het is zo lang geleden. Ik heb mensen aangenomen zien worden voor vergrijpen 5 a 6 jaar geleden. Maargoed niks is zeker.

Moraal van het verhaal wees open, meer kan je niet doen . Succes man

Hey, is idd al flink wat jaren geleden en daarna nooit met politie/justitie in aanraking geweest..zelfs geen snelheidsovertreding.

Open en eerlijk altijd, ga ervan uit dat zo ook naar de mens kijken ipv te veel naar het verleden.

Thanks!!!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #29 Gepost op: 16 maart 2022, 23:59:06
Ik heb de link zo niet meer voorhanden maar er wordt inderdaad maar beperkt terug gekeken. Voor bepaalde strafbare feiten, zoals zeden- of levensdelicten, wordt er wat langer teruggekeken.

Geen idee wat er gebeurd is, maar er vanuitgaande dat je daarna geen negatieve contacten meer gehad hebt met politie en/of justitie, acht ik de kans heel klein dat er nog iets mee gebeurd. Als het een overtreding was en geen misdrijf, is de aantekening zelfs allang geschrapt uit de justitiële gegevens.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein