Sollicitanten agent November 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent November 2022  (gelezen 73915 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Troy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #40 Gepost op: 21 april 2022, 22:14:08
Over 2 weken de sporttest en verificatietoets. Is er eigenlijk een groot verschil tussen de normale toets die je thuis hebt gemaakt en de verificatietoets, of is het gewoon precies hetzelfde? Nog ff met de recruiter over m'n kleurenblindheid gepraat en ze zei dat zolang het niet al te erg is, dat ik er wss gewoon door kom, of dat er anders nog oplossingen voor zijn zoals een bril. Ben benieuwd (als ik het zo ver haal).

Edit: Na ff snel gekeken te hebben zie ik dat de verificatietoets dus wel een beetje anders is haha


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #41 Gepost op: 22 april 2022, 07:10:57
Je start op je niveau waar je bent geëindigd met je thuistest op je verificatietoets. Je krijgt (als ik het mij goed herinner) 5-10 vragen per onderdeel. Taaltoets zit daar niet bij.

Succes!

Over 2 weken de sporttest en verificatietoets. Is er eigenlijk een groot verschil tussen de normale toets die je thuis hebt gemaakt en de verificatietoets, of is het gewoon precies hetzelfde? Nog ff met de recruiter over m'n kleurenblindheid gepraat en ze zei dat zolang het niet al te erg is, dat ik er wss gewoon door kom, of dat er anders nog oplossingen voor zijn zoals een bril. Ben benieuwd (als ik het zo ver haal).

Edit: Na ff snel gekeken te hebben zie ik dat de verificatietoets dus wel een beetje anders is haha


Troy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #42 Gepost op: 22 april 2022, 19:24:32
Je start op je niveau waar je bent geëindigd met je thuistest op je verificatietoets. Je krijgt (als ik het mij goed herinner) 5-10 vragen per onderdeel. Taaltoets zit daar niet bij.

Succes!

Ahh oké, ik wist nu van dat je op het niveau start waar je geëindigd bent maar niet de vragen per onderdeel en van die taaltoets. Bedankt!


JDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #43 Gepost op: 29 april 2022, 12:21:04
Ik heb 19/04 mijn psychologische test gemaakt.
En hier een positief afgerond en een mail ontvangen op 20/04.

Hierna kreeg ik vrij snel de melding dat ik mijn gegevens mocht gaan aanleveren.
Nu ben ik een weekje in afwachting tot de tijdelijke aanstelling (weet niet hoelang dit normaal duurt).

Hierna natuurlijk nog de screening + medische keuring.
Maar komt nu eindelijk dichtbij!


Troy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #44 Gepost op: 30 april 2022, 21:43:46
Binnenkort de sporttest. Iemand nog tips hoe je het beste over die kast kan springen? Heb dat sinds de middelbare al niet meer gedaan haha


Noord-Holland 01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #45 Gepost op: 30 april 2022, 23:54:31
Binnenkort de sporttest. Iemand nog tips hoe je het beste over die kast kan springen? Heb dat sinds de middelbare al niet meer gedaan haha

Als je op YouTube "sporttest politie: dit moet je weten" intypt wordt alles duidelijk uitgelegd.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #46 Gepost op: 1 mei 2022, 14:52:43
Voordat je de sport test doet, de fvt, zal de instructeur laten zien wat de bedoeling is en hoe je dit het beste kan doen. Daarna kan je dit uitproberen. Als iedereen geweest is ga je de test pas doen.
Ps, dit is een test die je daarna ieder jaar gaat doen.
Succes
Hoofdagent eenheid Limburg


Troy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #47 Gepost op: 1 mei 2022, 16:17:37
Voordat je de sport test doet, de fvt, zal de instructeur laten zien wat de bedoeling is en hoe je dit het beste kan doen. Daarna kan je dit uitproberen. Als iedereen geweest is ga je de test pas doen.
Ps, dit is een test die je daarna ieder jaar gaat doen.
Succes

Bedankt en ook Noord-Holland01 hierboven bedankt voor het antwoord. Ik weet idd dat je die elk jaar opnieuw moet doen ja. Ben ook van plan om te blijven sporten hierna ;)


Dinkleberg!

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #48 Gepost op: 4 mei 2022, 21:10:35
Binnenkort de sporttest. Iemand nog tips hoe je het beste over die kast kan springen? Heb dat sinds de middelbare al niet meer gedaan haha

Zet jezelf als dat kan met één been af, zodat je geen vaart verliest. Je gaat alle onderdelen eerst een paar keer oefenen om te wennen aan de route, maak van de gelegenheid gebruik om bewust uit te proberen wat voor jou de meest efficiënte sprong is. Maak lange looppassen en let goed op tijdens de uitleg van de instructeur, hij/zij geeft je ook tips tijdens het lopen. Zet hem op!


Dinkleberg!

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #49 Gepost op: 4 mei 2022, 21:21:29
Ik heb eergisteren de sporttest en verificatietoets gehaald. Klapte wel languit op mijn gezicht in de laatste ronde, over die lange gele rakkers :D maar gehaald is gehaald.

Iemand hiero die al (bijna) de hele procedure erop heeft zitten?