Sollicitanten agent November 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent November 2022  (gelezen 74665 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #50 Gepost op: 6 mei 2022, 15:31:02
Ha, ik heb voor Den Haag gesolliciteerd, ben door de psychologische keuring en heb mijn documentjes aangeleverd. Nu wacht ik op bericht over de medische keuring.


HF

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #51 Gepost op: 1 juni 2022, 13:58:46
Hallo!

Gesolliciteerd bij eenheid Noord-Nederland en inmiddels tot en met psychologisch onderzoek gehaald. Ben nu in afwachting voor afspraak van de medische keuring. Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen het psychologisch onderzoek en de medische keuring?


fvk_

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #52 Gepost op: 1 juni 2022, 14:55:22
Hallo!

Gesolliciteerd bij eenheid Noord-Nederland en inmiddels tot en met psychologisch onderzoek gehaald. Ben nu in afwachting voor afspraak van de medische keuring. Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen het psychologisch onderzoek en de medische keuring?

Ik heb afgelopen maandag te horen gekregen dat het psychologisch onderzoek positief was afgerond, vandaag uitnodiging gekregen en heb aankomende dinsdag medische keuring.


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #53 Gepost op: 2 juni 2022, 14:12:11
Intussen heb ik de medische keuring achter de rug en nu wacht ik op uitslag van de screening. Het laatste loodje!


fvk_

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #54 Gepost op: 8 juni 2022, 20:09:47
Ook ik ben door de medische keuring, nu nog afwachten op het salarisvoorstel en de screening.

Vergeleken met topics van andere sollicitatie momenten is het hier nog rustig. Zijn er hier nog meer sollicitanten voor de regio Limburg?

Misschien zijn er wel gewoon minder sollicitanten.  998765


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #55 Gepost op: 9 juni 2022, 10:00:56
Ook ik ben door de medische keuring, nu nog afwachten op het salarisvoorstel en de screening.

Vergeleken met topics van andere sollicitatie momenten is het hier nog rustig. Zijn er hier nog meer sollicitanten voor de regio Limburg?

Misschien zijn er wel gewoon minder sollicitanten.  998765

Gefeliciteerd! Succes met het laatste onderdeel  098uo


1122

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • EXPERIENTIA DOCET STULTOS
Reactie #56 Gepost op: 9 juni 2022, 14:33:50
Ben benieuwd hoe lang het nog zal duren.
Zie er naar uit om de kleding al op te halen.

Sollicitanten voor midden Nederland aanwezig?


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #57 Gepost op: 9 juni 2022, 15:03:47
Ben benieuwd hoe lang het nog zal duren.
Zie er naar uit om de kleding al op te halen.

Sollicitanten voor midden Nederland aanwezig?

Ik ook, kan niet wachten. Welk onderdeel ben jij?


nemo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #58 Gepost op: 9 juni 2022, 16:41:02
Goedemiddag,

Al een tijdje aan het meelezen hier. Gisteren bgo gesprek gehad voor Oost-Nederland. Voor diegene die de uitslag bgo al hebben gehad. Werden jullie gebeld door de persoon waar je het gesprek mee hebt gehad of hebben jullie op een andere manier de uitslag gekregen?


Emin.99

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #59 Gepost op: 9 juni 2022, 18:35:10
Goedemiddag,

Al een tijdje aan het meelezen hier. Gisteren bgo gesprek gehad voor Oost-Nederland. Voor diegene die de uitslag bgo al hebben gehad. Werden jullie gebeld door de persoon waar je het gesprek mee hebt gehad of hebben jullie op een andere manier de uitslag gekregen?

Hey nemo, ben inmiddels ook aan het wachten op de screening. Hoelang duurde het bij jou tussen aanlevering van documenten en BGO gesprek?