Sollicitanten agent November 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent November 2022  (gelezen 73924 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvd83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #30 Gepost op: 17 maart 2022, 10:58:20
Ik heb de link zo niet meer voorhanden maar er wordt inderdaad maar beperkt terug gekeken. Voor bepaalde strafbare feiten, zoals zeden- of levensdelicten, wordt er wat langer teruggekeken.

Geen idee wat er gebeurd is, maar er vanuitgaande dat je daarna geen negatieve contacten meer gehad hebt met politie en/of justitie, acht ik de kans heel klein dat er nog iets mee gebeurd. Als het een overtreding was en geen misdrijf, is de aantekening zelfs allang geschrapt uit de justitiële gegevens.

thanks voor je reactie! zojuist mn intake gesprek gehad en ben door naar de sporttest. recruiter zag geen redenen om mij niet door te laten gaan. Wel gaat ze voor de zekerheid nog navraag doen bij VIK, maar verwacht geen problemen....nu flink aan het sporten maar... :)


jvd83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #31 Gepost op: 17 maart 2022, 10:59:47
13/14 jaar geleden zal denk ik wel loslopen. Wees eerlijk en open. Vertel dat je ook, aanname, dat je veranderd bent.

Ik zelf denk dat het wel meevalt, het is zo lang geleden. Ik heb mensen aangenomen zien worden voor vergrijpen 5 a 6 jaar geleden. Maargoed niks is zeker.

Moraal van het verhaal wees open, meer kan je niet doen . Succes man

zojuist mn intake gehad....door naar de sporttest. er word wel nog even navraag gedaan bij VIK, maar verwacht geen problemen.


jvd83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #32 Gepost op: 17 maart 2022, 11:01:39
Allereerst gaaf dat je de stap hebt genomen om je in te schrijven bij de politie. Nu is het even spannend en afwachten of je door de kandidatenvergelijking komt.

13/14 jaar geleden is natuurlijk wel een poos geleden, maar een taakstraf krijg je niet voor niets. Het ligt er natuurlijk aan wat voor feit het is geweest, bij het intakegesprek verwacht ik dat je wel een beeld wordt gegeven of je erdoorheen komt. Wat hier ook belangrijk is, is het verdere contact met de politie. Was dat alleen een kleine verkeersovertreding, of heb je het vaker serieus aan de stok gehad.

Gewoon eerlijk aangeven, een goed verhaal hebben waarom je toen enorm dom was en waarom dat dit nu nooit meer zou gebeuren. Ik ga en kan je geen garanties geven, maar ik verwacht dat je zo de meeste kans maakt op een positief BGO. Bij het intakegesprek wordt deze afweging denk ook al gemaakt, dus weet je in principe redelijk snel waar je aan toe bent.

Good luck!

zojuist gesprek gehad en door naar de sporttest...wel doet de recruiter nog even navraag bij VIK, maar verwacht geen problemen!!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #33 Gepost op: 17 maart 2022, 16:26:21
thanks voor je reactie! zojuist mn intake gesprek gehad en ben door naar de sporttest. recruiter zag geen redenen om mij niet door te laten gaan. Wel gaat ze voor de zekerheid nog navraag doen bij VIK, maar verwacht geen problemen....nu flink aan het sporten maar... :)

Top! Succes  8)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #34 Gepost op: 24 maart 2022, 10:28:02
Helaas... weer afgewezen bij het psychologisch onderzoek, 28 punten behaald. Voor de 2e keer op rij dezelfde aantal punten. Nu in totaal 3 keer afgewezen bij het psychologisch onderzoek


Jasper_078

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #35 Gepost op: 25 maart 2022, 00:23:14
Helaas... weer afgewezen bij het psychologisch onderzoek, 28 punten behaald. Voor de 2e keer op rij dezelfde aantal punten. Nu in totaal 3 keer afgewezen bij het psychologisch onderzoek
Awww… al feedback gevraagd bij de psycholoog?


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #36 Gepost op: 25 maart 2022, 10:39:05
Yes! Bijna een kantje vol opgeschreven. Zeer nuttige feedback gehad :)
Het was eigenlijk ook een hele fijne psycholoog om te mee mogen spreken.


Rowena

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #37 Gepost op: 3 april 2022, 22:03:27
Hoi! Zijn er nog mensen die de sporttest misschien binnenkort moeten doen en het parcour willen oefenen in een zaal?
Ik ben namelijk bevoegt om met deze materialen te gebruiken door mijn vorige afgeronde opleiding.

Als er voldoende animo voor is kunnen we dit vast met elkaar realiseren voor een goede voorbereiding 😊



Dinkleberg!

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #38 Gepost op: 6 april 2022, 07:25:15
Hoi! Zijn er nog mensen die de sporttest misschien binnenkort moeten doen en het parcour willen oefenen in een zaal?
Ik ben namelijk bevoegt om met deze materialen te gebruiken door mijn vorige afgeronde opleiding.

Als er voldoende animo voor is kunnen we dit vast met elkaar realiseren voor een goede voorbereiding 😊

Zeker, ik heb hier wel oren naar. Welke omgeving precies? Want misschien heb ik nog een gegadigde.


1122

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • EXPERIENTIA DOCET STULTOS
Reactie #39 Gepost op: 20 april 2022, 02:51:13
Ha leden,
Ik heb ook een poging gewaagt voor de opleiding midden NL Tot nu toe is alles vlekkeloos verlopen.

Intake was fijn, eerder een gezellig gesprek dan een diepgaande sollicitatie.

Cognitieve testen waren zenuwvretend omdat je gewoon niet weet wat goed of fout is.

Sporttest was zwaarder dan verwacht. Maar toch 10 sec. Over.
4 mei de psychologische testen. Hier het meest benieuwd naar. Toch veel mensen die hierop af vallen.

Goodluckk iedereen!