Sollicitanten agent November 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent November 2022  (gelezen 73891 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fvk_

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #70 Gepost op: 20 juni 2022, 14:45:54
Misschien een wat stomme vraag maar hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Hoe neem je eigenlijk contact op met je recruiter? Want heb alleen het algemene telefoonnummer en e-mail en verder niks.

Wil toch eens navragen hoe het zit met het salarisvoorstel wat ik nog niet heb ontvangen.


nemo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #71 Gepost op: 20 juni 2022, 18:05:13
Misschien een wat stomme vraag maar hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Hoe neem je eigenlijk contact op met je recruiter? Want heb alleen het algemene telefoonnummer en e-mail en verder niks.

Wil toch eens navragen hoe het zit met het salarisvoorstel wat ik nog niet heb ontvangen.

Als het goed is moet je ergens een e-mail hebben gekregen met de uitnodiging voor het intakegesprek. Daar staat ook een naam bij. Heb je na het intake gesprek van jouw recruiter geen mail ontvangen met zijn/haar gegevens?


fvk_

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #72 Gepost op: 20 juni 2022, 18:57:08
Als het goed is moet je ergens een e-mail hebben gekregen met de uitnodiging voor het intakegesprek. Daar staat ook een naam bij. Heb je na het intake gesprek van jouw recruiter geen mail ontvangen met zijn/haar gegevens?

Dank voor je reactie. De naam heb ik inderdaad maar nooit een mail ontvangen met verdere contactgegevens. Ik ga het wel proberen naar de algemene mailbox.


1122

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • EXPERIENTIA DOCET STULTOS
Reactie #73 Gepost op: 21 juni 2022, 20:27:08
Hoe ver is iedereen inmiddels?
Ik wacht nog op de screening, wel vernomen dat deze nog niet gestart is.
Kan niet snel genoeg Nov. zijn.

Salarisvoorstel inmiddels wel gehad.


Emin.99

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #74 Gepost op: 22 juni 2022, 20:24:51
Hoe ver is iedereen inmiddels?
Ik wacht nog op de screening, wel vernomen dat deze nog niet gestart is.
Kan niet snel genoeg Nov. zijn.

Salarisvoorstel inmiddels wel gehad.

Ik ben inmiddels aan het wachten op uitnodiging voor het BGO gesprek pen dan moet je indd nog geduld hebben tot november……..   :-[


Emin.99

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #75 Gepost op: 22 juni 2022, 20:26:46
Ik werd eergisteren gebeld voor nog wat aanvullende vragen en toen werd er gezegd dat het nog wel 2 weken kon duren.

Inmiddels al wat gehoord?



nemo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #76 Gepost op: 22 juni 2022, 20:56:42
Inmiddels al wat gehoord?

Heb vanochtend even gebeld voor een update en aangegeven dat ik 2 weken geleden het gesprek heb gehad. Er werd gezegd dat ik nu snel zou moeten ontvangen


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #77 Gepost op: 27 juni 2022, 10:45:16
Intussen het BGO-gesprek gehad. Nu wachten op de uitslag. Ik heb er in ieder geval een positief gevoel aan over gehouden


Emin.99

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #78 Gepost op: 30 juni 2022, 13:55:43
Heb vanochtend even gebeld voor een update en aangegeven dat ik 2 weken geleden het gesprek heb gehad. Er werd gezegd dat ik nu snel zou moeten ontvangen

Nog steeds niks gehoord joh?

Ik ben nog aan t wachten voor uitnodiging maar begin het wel beu te worden hahah, laatstaan als je daarna nog op uitslag moet wachten.


nemo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #79 Gepost op: 1 juli 2022, 09:18:50
Nog steeds niks gehoord joh?

Ik ben nog aan t wachten voor uitnodiging maar begin het wel beu te worden hahah, laatstaan als je daarna nog op uitslag moet wachten.

Nee nog steeds niet. We zijn 3 weken verder😖😖 het rapport is al wel gesloten. Heb gisteren naar recruitment gebeld en die hebben een mail naar het vik gestuurd. Hij zei wel dat het niet bij iedereen zo is dat ze dezelfde dag of zo snel de uitslag krijgen. Is allemaal afhankelijk van de onderzoekers hoe veel ze werken. Sommige werken fulltime en anderen weer parttime enige wat ik kan doen is afwachten maar waarom het zo lang moet duren voor er op die knop word gedrukt mag Joost weten. Je gaat dan echt wel twijfelen of het niet negatief is.