Sollicitanten agent November 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent November 2022  (gelezen 74734 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #80 Gepost op: 1 juli 2022, 11:07:45
Nee nog steeds niet. We zijn 3 weken verder😖😖 het rapport is al wel gesloten. Heb gisteren naar recruitment gebeld en die hebben een mail naar het vik gestuurd. Hij zei wel dat het niet bij iedereen zo is dat ze dezelfde dag of zo snel de uitslag krijgen. Is allemaal afhankelijk van de onderzoekers hoe veel ze werken. Sommige werken fulltime en anderen weer parttime enige wat ik kan doen is afwachten maar waarom het zo lang moet duren voor er op die knop word gedrukt mag Joost weten. Je gaat dan echt wel twijfelen of het niet negatief is.

Heel herkenbaar gevoel. Ik had ook al veel eerder bericht verwacht. Mijn inziens ronden ze eerst de rapporten van de 2233 af, om vervolgens aan 2245 te beginnen.

Komt vast goed!


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #81 Gepost op: 1 juli 2022, 20:58:08
Vanmiddag te horen gekregen dat ik de screening heb gehaald 098uo onwerkelijk dat het nu over is 0098


Emin.99

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #82 Gepost op: 1 juli 2022, 22:28:17
Vanmiddag te horen gekregen dat ik de screening heb gehaald 098uo onwerkelijk dat het nu over is 0098

Gefeliciteerd ! 0098  

Jij wel gelukkig snel uitslag. Voor welke eenheid?


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #83 Gepost op: 1 juli 2022, 22:37:48
Gefeliciteerd ! 0098  

Jij wel gelukkig snel uitslag. Voor welke eenheid?

Dankjewel, ik heb gesolliciteerd voor eenheid Den Haag :)


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #84 Gepost op: 1 juli 2022, 22:53:20
Dat zijn mooie berichten, gefeliciteerd!

Ik heb deze week bericht gehad dat mijn aanstelling definitief is voor week 45 en dat er binnenkort een uitnodiging volgt voor het passen van het uniform. Enorm blij dat alles nu definitief achter de rug is! 🤠


Henkiehia

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #85 Gepost op: 6 juli 2022, 12:55:41
@JKLJN :

Ik heb afgelopen vrijdag 1juli een positieve uitslag gekregen van mijn BGO. Weet jij hoe lang het ongeveer duurt voordat je je aanstellingsmail ontvangt? Ik zou in november starten in eenheid Rotterdam. Ik lees op internet verhalen van mensen dat klassen vol zitten en ze pas volgende lichting worden ingedeeld ……. (Oude verhalen op internet btw )


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #86 Gepost op: 6 juli 2022, 13:05:11
@JKLJN :

Ik heb afgelopen vrijdag 1juli een positieve uitslag gekregen van mijn BGO. Weet jij hoe lang het ongeveer duurt voordat je je aanstellingsmail ontvangt? Ik zou in november starten in eenheid Rotterdam. Ik lees op internet verhalen van mensen dat klassen vol zitten en ze pas volgende lichting worden ingedeeld ……. (Oude verhalen op internet btw )

Toevallig ben ik net gebeld met de vraag of ik reserve wil staan voor week 33. Aangezien ik dan nog niet kan begin ik dus in week 45. Mijn contactpersoon gaf aan dat ik een aantal maanden radiostilte kan verwachten en dat ik sowieso even de definitieve aanstelling moet afwachten. Pas daarna kan je een afspraak maken voor uniform passen etc.


JKLJN

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #87 Gepost op: 6 juli 2022, 19:48:43
@JKLJN :

Ik heb afgelopen vrijdag 1juli een positieve uitslag gekregen van mijn BGO. Weet jij hoe lang het ongeveer duurt voordat je je aanstellingsmail ontvangt? Ik zou in november starten in eenheid Rotterdam. Ik lees op internet verhalen van mensen dat klassen vol zitten en ze pas volgende lichting worden ingedeeld ……. (Oude verhalen op internet btw )

Ik ben doorgeschoven van wk33 naar 45 dus niet helemaal representatief, maar voor zover ik weet krijg je uiterlijk ongeveer een maand voor de start van je opleiding je definitieve besluit binnen. De een eerder dan de ander. Na het doorlezen van veel verschillende topics heb ik de indruk dat dit per opleidingslocatie verschillend is.


Lomibo

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #88 Gepost op: 6 juli 2022, 23:30:37
Heey!

Ik ben nieuw hier, heb vandaag net te horen gekregen dat ik de screening heb gehaald! (Eenheid Noord-Nederland)

Wie zijn er hiero nog meer voor Norod Nederland? En zijn er ook mensen doorgeschoven vanuit week 33 naar 45?

En ik lees dat je na een positieve BGO contact moet opnemen met je recruiter? Ik heb tijdens mijn hele sollicitatieprocedure echt 0 contact gehad met mijn recruiter. Zijn er meer mensen die dat hebben?

Alvast bedankt!!


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #89 Gepost op: 8 juli 2022, 16:20:17
Ik ben doorgeschoven van wk33 naar 45 dus niet helemaal representatief, maar voor zover ik weet krijg je uiterlijk ongeveer een maand voor de start van je opleiding je definitieve besluit binnen. De een eerder dan de ander. Na het doorlezen van veel verschillende topics heb ik de indruk dat dit per opleidingslocatie verschillend is.

Bedankt! toch nog spannend dan. Ik ga dan maar aan mijn werkgever doorgeven dat mijn ontslag nog niet helemaal zeker is  :-[