Sollicitanten agent November 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent November 2022  (gelezen 73898 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Lomibo

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #120 Gepost op: 6 september 2022, 18:36:48
Ik mag 21 september m’n uniform ophalen! Super vet! Zijn hier nog meer mensen voor eenheid Noord NL?


1122

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • EXPERIENTIA DOCET STULTOS
Reactie #121 Gepost op: 11 september 2022, 22:04:07
20 Okt kleding ophalen.
Mid Nederland. Hebben er zin in 098uo


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #122 Gepost op: 16 september 2022, 16:31:47
Ben ik weer  :-X

Zijn er nog mensen die voor Rotterdam zijn aangenomen en al iets hebben gehoord vanuit de politieacademie? ik heb niets meer vernomen. De hoeveelheid en duidelijk van communicatie vanuit politie vindt ik toch wel minimaal helaas.  :'(


Lomibo

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #123 Gepost op: 17 september 2022, 09:08:57
Ben ik weer  :-X

Zijn er nog mensen die voor Rotterdam zijn aangenomen en al iets hebben gehoord vanuit de politieacademie? ik heb niets meer vernomen. De hoeveelheid en duidelijk van communicatie vanuit politie vindt ik toch wel minimaal helaas.  :'(


Heey! Iemand die ik ken is ook aangenomen voor Rotterdam en heeft ook nog niks gehoord. Alleen wanneer hij z’n uniform mag ophalen. Dus je bent niet de enige hoor!


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #124 Gepost op: 17 september 2022, 15:55:55

Heey! Iemand die ik ken is ook aangenomen voor Rotterdam en heeft ook nog niks gehoord. Alleen wanneer hij z’n uniform mag ophalen. Dus je bent niet de enige hoor!

Oh super dankjewel! :)


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #125 Gepost op: 26 september 2022, 11:54:06
Ik mag 21 september m’n uniform ophalen! Super vet! Zijn hier nog meer mensen voor eenheid Noord NL?

Ik mag morgen ! Was er bij jou voldoende op voorraad?


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #126 Gepost op: 26 september 2022, 15:00:20

Heey! Iemand die ik ken is ook aangenomen voor Rotterdam en heeft ook nog niks gehoord. Alleen wanneer hij z’n uniform mag ophalen. Dus je bent niet de enige hoor!

Ik kreeg vandaag bevestiging inschrijving politieacademie. in de mail staat dat ik uiterlijk 3 weken van tevoren (start opleiding) nog een mail krijg bij welke politieacademie ik ga + rooster enz.
Dus eigenlijk weet je verder nog niet veel maar het is geruststellend om te zien dat er wel e.e.a in werking is gesteld aan de andere kant :)  


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #127 Gepost op: 28 september 2022, 16:22:17
Ik heb gisteren uniform gepast etc. Bij mij staan de winterbroeken en mijn veiligheidsvest nog in nalevering. Verder alles mee. Wat holsers betreft heb ik voor het vuurwapen een heupholster en voor het stroomstootwapen een beenholster gekregen. Toe ik vroeg naar een beenholster voor vuurwapen gaven ze aan dat wanneer je les krijgt met het vuurwapen je kan kijken welk holster je fijner vindt zitten en kan je kiezen.

Via een andere aspirant die al in opleiding is kreeg ik te horen dat ze het heupholster wat lager willen gaan plaatsen zodat je eigenlijk geen heup of beenholster meer heb. Of dit klopt weet ik niet maar dat gaan we zien.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #128 Gepost op: 30 september 2022, 11:32:24
Er lopen meerdere onderzoeken naar draagmethodes waaronder het heupholster en beenholster. Een tussenoplossing lijkt mij niet praktisch omdat veel klachten juist worden veroorzaakt door het heupholster dat in de autostoel gedrukt wordt en daardoor op de heup druk geeft. Ook wordt er gekeken om bepaalde middelen op het vest te plaatsen in plaats van op de koppelriem.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #129 Gepost op: 1 oktober 2022, 10:52:16
Er lopen meerdere onderzoeken naar draagmethodes waaronder het heupholster en beenholster. Een tussenoplossing lijkt mij niet praktisch omdat veel klachten juist worden veroorzaakt door het heupholster dat in de autostoel gedrukt wordt en daardoor op de heup druk geeft. Ook wordt er gekeken om bepaalde middelen op het vest te plaatsen in plaats van op de koppelriem.

Dat zou wel fijn zijn als het vest gebruikt wordt. Ik wist niet dat een koppel zo vol kon hangen :o haha. En dan proberen de rug nog vrij te houden is bijna niet te doen.