Sollicitanten agent November 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent November 2022  (gelezen 74030 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #130 Gepost op: 3 oktober 2022, 12:35:51
Kijk even wat je echt nodig hebt. Ik zie zoveel collega's met een hoop troep rondlopen die ze niet nodig hebben  e050. Weeg af wat je altijd binnen handbereik wil hebben en waarvoor je wel naar de auto terug kan lopen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #131 Gepost op: 4 oktober 2022, 17:10:52
Ondertussen heb ik mijn spullen gehaald, wat een hoop! Ik heb de winterbroeken en winterhandschoenen op nalevering, voor de rest ben ik gelukkig van alles voorzien.

Binnenkort is er een voorlichting en ga ik mijn trajectbegeleider en leerteam ontmoeten, ik kijk er erg naar uit!


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #132 Gepost op: 5 oktober 2022, 09:56:38
Kijk even wat je echt nodig hebt. Ik zie zoveel collega's met een hoop troep rondlopen die ze niet nodig hebben  e050. Weeg af wat je altijd binnen handbereik wil hebben en waarvoor je wel naar de auto terug kan lopen.

Ik kreeg van de baas een lampje en multitool met holsters in het pakket. Draag jij deze ook aan je koppel of is dit iets wat je thuislaat? Mag ik vragen hoe jij je koppel heb ingedeeld ter beeldvorming? :)


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #133 Gepost op: 6 oktober 2022, 22:25:39
Ik voel mezelf vervelend worden nu ik zelf voornamelijk nog dit topic in leven hou 😄 maar vindt het leuk om mijn ervaringen te delen en van anderen te lezen als een soort van voorpret op wat komen gaat 😄

Kreeg vandaag mijn aanstellingsbesluit binnen waarin staat naar welke academie ik ga en welk basisteam ik geplaatst wordt. Op de topics van de sollicitanten van voorgaande maanden en jaren lees ik dat je op een gegeven moment je boeken moet gaan bestellen via je persoonlijke account. Dit zou je via de politieacademie moeten horen. Ik heb niets meer vernomen en over een maand begin ik.

Hebben jullie al iets gehoord van de academie?  Boeken besteld oid ?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #134 Gepost op: 7 oktober 2022, 13:34:05
Ik kreeg van de baas een lampje en multitool met holsters in het pakket. Draag jij deze ook aan je koppel of is dit iets wat je thuislaat? Mag ik vragen hoe jij je koppel heb ingedeeld ter beeldvorming? :)

Ik zal van de week even een foto maken :)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


1122

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
  • EXPERIENTIA DOCET STULTOS
Reactie #135 Gepost op: 8 oktober 2022, 09:13:13
Ik voel mezelf vervelend worden nu ik zelf voornamelijk nog dit topic in leven hou 😄 maar vindt het leuk om mijn ervaringen te delen en van anderen te lezen als een soort van voorpret op wat komen gaat 😄

Kreeg vandaag mijn aanstellingsbesluit binnen waarin staat naar welke academie ik ga en welk basisteam ik geplaatst wordt. Op de topics van de sollicitanten van voorgaande maanden en jaren lees ik dat je op een gegeven moment je boeken moet gaan bestellen via je persoonlijke account. Dit zou je via de politieacademie moeten horen. Ik heb niets meer vernomen en over een maand begin ik.

Hebben jullie al iets gehoord van de academie?  Boeken besteld oid ?

Bedankt voor het in leven houden van dit topic ;).
Bij mij is academie bekend, en de eerste info over beëdiging en eerste dagen, basisteam en verdere info moet nog komen. Kleding de 20e.
Ben benieuwd naar de boeken, altijd leuk om even door te bladeren.
Wacht vooral op de extra info over de eerste 2 weken!


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #136 Gepost op: 10 oktober 2022, 11:30:21
Bedankt voor het in leven houden van dit topic ;).
Bij mij is academie bekend, en de eerste info over beëdiging en eerste dagen, basisteam en verdere info moet nog komen. Kleding de 20e.
Ben benieuwd naar de boeken, altijd leuk om even door te bladeren.
Wacht vooral op de extra info over de eerste 2 weken!

Leuk! ja de boeken lijken me ook interessant. Beëdiging moet ik nog horen. Blijkbaar loopt het niet bij iedereen synchroon.


Henkiehia

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #137 Gepost op: 10 oktober 2022, 11:30:42
Ik zal van de week even een foto maken :)

Danku!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #138 Gepost op: 18 oktober 2022, 11:49:39
Danku!

Komt van de week. Ik ben het vergeten en nu even een weekje niet op het werk  e050
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


JDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #139 Gepost op: 21 november 2022, 15:36:23
Goedemiddag,

Ik heb gesolliciteerd voor November, maar dit is verzet naar januari.
Nu heb ik morgen ochtend op locatie mijn gesprek betreft de screening.

Iemand ervaring hiermee wat ik precies kan verwachten?
Ik heb verder niets op mijn kerfstok, maar vind het toch spannend zo dit laatste gesprek na maanden wachten.
 e050