Sollicitanten agent November 2022

Auteur Topic: Sollicitanten agent November 2022  (gelezen 73913 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Remcortm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #140 Gepost op: 21 november 2022, 19:35:17
Goedemiddag,

Ik heb gesolliciteerd voor November, maar dit is verzet naar januari.
Nu heb ik morgen ochtend op locatie mijn gesprek betreft de screening.

Iemand ervaring hiermee wat ik precies kan verwachten?
Ik heb verder niets op mijn kerfstok, maar vind het toch spannend zo dit laatste gesprek na maanden wachten.
 e050


Goedenavond,

Ik heb dit gesprek in september gehad en ervaren als een prettig maar ook wel intensief gesprek. Je moet open en eerlijk zijn en dan gaat het bijna vanzelf.
Er komen veel onderwerpen aan bod maar als je niks hebt uitgevreten dan zou ik me zeker geen zorgen maken.
Gewoon lekker jezelf zijn en dan moet het heus goed komen!

Voor welke eenheid ben je in de race?


JDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #141 Gepost op: 21 november 2022, 20:12:14

Goedenavond,

Ik heb dit gesprek in september gehad en ervaren als een prettig maar ook wel intensief gesprek. Je moet open en eerlijk zijn en dan gaat het bijna vanzelf.
Er komen veel onderwerpen aan bod maar als je niks hebt uitgevreten dan zou ik me zeker geen zorgen maken.
Gewoon lekker jezelf zijn en dan moet het heus goed komen!

Voor welke eenheid ben je in de race?


Ik ben voor noord-oost brabant in de race!
Het is vooral de spanning omdat het zolang heeft geduurd en dichtbij komt!
Verder vond ik het gesprek met de psycholoog ook niet verveld o.i.d.

Waar ben jij voor aan het solliciteren?


Remcortm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #142 Gepost op: 21 november 2022, 20:30:48

Ik ben voor noord-oost brabant in de race!
Het is vooral de spanning omdat het zolang heeft geduurd en dichtbij komt!
Verder vond ik het gesprek met de psycholoog ook niet verveld o.i.d.

Waar ben jij voor aan het solliciteren?

Spanning is ook heel normaal!

Ik ben klaar met de selectie voor eenheid Rotterdam. 15 december uniform ophalen  :)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #143 Gepost op: 21 november 2022, 21:58:45
Iemand ervaring hiermee wat ik precies kan verwachten?
Ik heb verder niets op mijn kerfstok, maar vind het toch spannend zo dit laatste gesprek na maanden wachten.
 e050

Het gesprek is om te kijken of je van onbesproken gedrag bent en niet chantabel. Het zal dus over van alles en nog wat gaan. Van je politiecontacten, je liefdesleven tot aan je Facebook pagina.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


JDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #144 Gepost op: 21 november 2022, 22:01:59
Het gesprek is om te kijken of je van onbesproken gedrag bent en niet chantabel. Het zal dus over van alles en nog wat gaan. Van je politiecontacten, je liefdesleven tot aan je Facebook pagina.

Klinkt allemaal logisch! Ben benieuwd.


JDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #145 Gepost op: 21 november 2022, 22:02:56
Spanning is ook heel normaal!

Ik ben klaar met de selectie voor eenheid Rotterdam. 15 december uniform ophalen  :)

Gefeliciteerd! Zal een fijn moment zijn de kleding passen!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #146 Gepost op: 28 november 2022, 20:58:58
Komt van de week. Ik ben het vergeten en nu even een weekje niet op het werk  e050

Links wapenstok, daarnaast mijn patroonhouder, handboeihouder, zaklamphouder. In het midden zit een rugbeschermer die de belasting van mijn rug verlicht. Dan komt het holster, met daarnaast mijn peppersprayhouder en mijn sleutelhouder voor mijn handboeisleutel.


Ik heb bewust mijn zaklamp en boeien links zitten zodat ik deze makkelijk kan pakken zonder mijn wapenhand (rechts) te gebruiken. Bij de diensten Infra zijn wij (nog) niet voorzien van het stroomstootwapen. Alle extra tasjes etc zijn van mijn koppel af. Multitool heb ik nooit accuut nodig gehad, dus die zit in mijn diensttas net zoals een beademeningsmasker etc. Plastic handschoenen die zitten altijd in mijn borstzakje van mijn veiligheidsvest en jaszakken. Snijwerende handschoenen mis ik soms nog wel eens, maar aangezien ik meestal op de motor rij heb ik die niet vaak nodig omdat ik al voorzien ben van goede handschoenen. Als ik een stationsdienst heb dan doe ik die in een van de broekzakken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #147 Gepost op: 28 november 2022, 21:11:02
Hii DiNozzo (goeie artiestennaam),

Zit inmiddels een aantal maanden op de opleiding en vraag me af in welke situaties je echt verschil merkt van de rugbeschermer? Is dat vooral tijdens lopen of het rijden? Wellicht dat ik dan ook zoiets ga aanschaffen. Gekocht bij politiefiets.nl?

Groetjes!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #148 Gepost op: 28 november 2022, 22:25:20
Ik kreeg in de onderrug klachten bij lang zitten in de auto. De rugbeschermer ondersteunt je koppel in de rug en zorgt dat deze beter aan de binnenriem blijft zitten. Zeker bij een lage zit zoals in de Audi's zit dit wel beter. Daarnaast werkt het mooi om alles aan de goede kant van het koppel te houden  ;).

De rugbeschermer is gewoon van punten te koop bij de afdeling Politieuitrusting. Als student heb je het eerste jaar nog geen punten. Daarom zou ik even via je trajectbegeleider vragen hoe het dan werkt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #149 Gepost op: 28 november 2022, 23:30:00
Heb momenteel niet persé klachten. Maar wellicht dat het preventief ook al een hoop helpt. Sowieso handig dat dan m'n koppel een keer geordend blijft ;). Belt keepers werken oké maar verschuift toch altijd nog een beetje

Ga eens inventariseren bij de TB'er. Thanks!