Sollicitanten opleiding Recherchekundige november 2022

Auteur Topic: Sollicitanten opleiding Recherchekundige november 2022  (gelezen 4840 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

LPW14

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Gepost op: 30 maart 2022, 10:06:05
Dag allen,

Zijn er op dit forum nog meer mensen die hebben gesolliciteerd voor de opleiding tot recherchekundige (november 2022)? Ik heb gesolliciteerd voor de politie-eenheid Den Haag en heb vorige week de online testen gemaakt. Benieuwd of er nog meer gegadigden zijn! Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden?




Thrive

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
  • Sollicitant ReKu Noord-Nederland
Reactie #1 Gepost op: 6 april 2022, 13:14:14
Hoi! Ik zit in de sollicitatieprocedure voor recherchekundige waarvan de opleiding start in augustus, hoop dat ik hier ook mee mag praten, zag er (nog) geen apart topic voor. :) Hoe zijn je online testen gegaan? Heb je al iets gehoord? Ik moet de medische keuring en de screening nog, dus hier is het ook nog even spannend.


camih

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #2 Gepost op: 11 april 2022, 17:29:17
Hoi!

Ik heb ook gesolliciteerd voor de hbo-opleiding tot recherchekundige, ook voor eenheid Den Haag! Leuk om lotgenoten te leren kennen. Ik heb 2,5 week geleden de online testen met succes afgerond en heb toen een mail gekregen dat ik binnenkort iets zou horen over het verdere verloop, maar tot nu toe nog steeds niets... Hoe zit het bij jullie?


Thrive

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
  • Sollicitant ReKu Noord-Nederland
Reactie #3 Gepost op: 14 april 2022, 14:19:03
Ik hoop dat jullie beide snel iets horen!

Ik heb inmiddels de medische keuring gehad en heb gister mijn screening gehad. Was een gesprek van bijna 3,5 uur, dus dat was wel pittig. Ik kreeg mee dat het ongeveer 2 weken kan duren voor de uitslag bekend is, dus we wachten weer rustig af.


camih

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #4 Gepost op: 19 april 2022, 18:11:52
Ik hoop dat jullie beide snel iets horen!

Ik heb inmiddels de medische keuring gehad en heb gister mijn screening gehad. Was een gesprek van bijna 3,5 uur, dus dat was wel pittig. Ik kreeg mee dat het ongeveer 2 weken kan duren voor de uitslag bekend is, dus we wachten weer rustig af.

Ik heb vorige week helaas te horen gekregen dat ik niet ben geselecteerd na de kandidatenvergelijking... Ik baal enorm, maar helaas is er niet veel aan te doen. Er waren 355 aanmeldingen voor eenheid Den Haag en maar 24 mensen mochten op intakegesprek komen. Jammer dus!