Met welk toestel fotografeer jij ??

Auteur Topic: Met welk toestel fotografeer jij ??  (gelezen 103402 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #20 Gepost op: 9 januari 2006, 07:22:40
Jij hebt idd mooie foto's. Waar ik ff rillingen van kreeg is foto tenpol64. Je kijkt daar recht naar de 'doden'...... :-X
Is inderdaad precies haaks op de gang genomen..... op dat moment was ik me nog niet bewust van de impact :-X
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #21 Gepost op: 9 januari 2006, 08:45:49
Is inderdaad precies haaks op de gang genomen..... op dat moment was ik me nog niet bewust van de impact :-X

Volgens mij ben jij de enige met zo'n foto.... een helemaal leeg beeld met alleen de brand


Arnoud

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 9 januari 2006, 08:52:27
Hey,

Leuk om even te weten met welk type camera een ieder werkt.
Ik zie toch dat de ene helfd met een normale digitale camera werkt en de andere helfd met een digitale SLR.

Ik heb dit weekend een lopen snuffelen op de diverse sites en ben eigenlijk wel onder de indruk geraakt door de OLYMPUS E-500, heeft iemand met dit redelijk nieuwe toestel ervaringen ?

Informatie link : http://www.kieskeurig.nl/product/BC51E58CB6F838ADC12570A100303E79.htm



[verwijderd door de beheerder]


Peterw410

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Brandweer
Reactie #23 Gepost op: 9 januari 2006, 09:04:28
Hey ik heb de voorganger (E300) en die bevalt mij perfect.
Groeten, Peter Wols  http://www.hendrik-ido-ambacht.brandweer.net/


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 9 januari 2006, 16:41:58
Wat ik van kenners hoor, is dat je beter een Canon kunt kopen, er passen ten eerste veel meer accesoires op, en ten tweede is er iets met de beeld chip, die is kleiner waardoor je fotos slechter worden
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #25 Gepost op: 9 januari 2006, 17:10:36
klopt... De grootste tegenvaller van die Olympus vind ik de ISO ruis, die is inmens op hogere iso waardes! En bij canon heb je een grip, ongeofelijk veel lenzen en nog vele andere accescoires...


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #26 Gepost op: 9 januari 2006, 17:35:51
Bij de Makro, bij ons in Amsterdam, is nu een Nikon D-50 met lens voor 801 euro te koop..... is dat de moeite waard?
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #27 Gepost op: 9 januari 2006, 17:52:11
een Nikon D50 is een goeie camera, dat kan niemand ontkennen... met welke lens eigenlijk? Maar die camera is wel een aanradertje! Maakt mooie scherpe kleuren, vind ik.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #28 Gepost op: 9 januari 2006, 18:20:32
Mag ik me bij de voorgangers van de 300D aansluiten. En ik loop ook met een glasbak op m'n rug  ;D ;D

En over die striping. Het beste resultaat zul je toch krijgen door niet te flitsen en dan is een F2.8mm lens wel erg prettig.

(PS. de hoeveelste keer op het forum is dit dat ik moet vertellen welke camera ik heb ??? :P)


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #29 Gepost op: 9 januari 2006, 18:50:06
Bij de Makro, bij ons in Amsterdam, is nu een Nikon D-50 met lens voor 801 euro te koop..... is dat de moeite waard?
Als die lens een 18 - 55 mm ~ F/3.5 5.6 is vind ik dat erg veel. Ik heb de Nikon D50 + 18 - 55 mm ~ F/3.5 - 5.6 gekocht voor €699,-!  ;) Er komt trouwens zo €150,- tot €180,- kosten bij aan een goede tas en een geheugenkaart, daar moet je wel rekening mee houden (had ik dus niet gedaan, en dat viel nogal tegen! :P)

Groetjes, Joris
343, never forget.