Ervaringen met St. Job Medijob?

Auteur Topic: Ervaringen met St. Job Medijob?  (gelezen 8799 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Troy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Gepost op: 16 oktober 2022, 01:59:10
Hi iedereen,

ik wil de komende 3 jaar een (thuis)studie volgen en daarna verhuizen, en tijdens die studie zou ik graag als HAP-Chauffeur willen werken. Had eerder dit jaar bij de politie geprobeerd, maar helaas de sporttest niet gehaald en daarna samen met m'n vriendin besloten om over een paar jaar naar het buitenland te verhuizen, dus zoek ik iets dat alsnog in de hulpverlening is.

Maar goed, heeft iemand hier ervaring met het HAP vervoer van St. Job in Rotterdam? Er zijn geen vacatures op hun site, en had vorige week vrijdag een e-mail gestuurd om naar informatie maar helaas nog geen antwoord gehad.

En heeft iemand evt nog andere suggesties voor bedrijven dichtbij Rotterdam die HAP vervoer bezorgen? Ik weet van het Witte Kruis, maar daar heb je helaas 5 jaar je rijbewijs nodig en die heb ik nog maar 2 jaar nu. Ik heb ook al een open sollicitatie achtergelaten bij Broeder De Vries. Het maakt mij niet zo heel erg uit als ik een half uurtje of drie kwartier moet rijden om bij de post te komen, maar ik ken Rotterdam natuurlijk het beste omdat ik hier woon.




ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2022, 19:43:53
Wat spreekt je aan aan het vak?
Het argument dat je bent afgekeurd voor de politie dus dan maar HAP chauffeur snap ik niet.