Reddingsboot nodig ?

Auteur Topic: Reddingsboot nodig ?  (gelezen 12598 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Gepost op: 13 januari 2006, 11:47:06
Tja, wat vind je van dit kracht monster, toch maar onze penningmeester kijken of we wat extra budget hebben..  :D
http://www.flanders-powerboats.be/photo.html

We willen nog wel kleine aanpassinkjes om de boot operationeel te krijgen.... het verbruikt ietsje meer als de Chester.




Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2006, 11:55:26
Tja, wat vind je van dit kracht monster, toch maar onze penningmeester kijken of we wat extra budget hebben..  :D
http://www.flanders-powerboats.be/photo.html

We willen nog wel kleine aanpassinkjes om de boot operationeel te krijgen.... het verbruikt ietsje meer als de Chester.
Wat een beest!  :o :o Daar wil ik wel eens in mee!  :P
343, never forget.


Jeff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2006, 14:59:58
Wow  :o is dat zon drukssmokkel boot ofzo? ;) Toch jammer dat ze daar nou niet een paar dikke inboards ingooien  :P Wel een passende track trouwens  ;D Hoe hard zou ie trouwens lopen?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2006, 22:07:27
enne tankpasje? ;D ;D

Wat een ding zeg :p
Ik heb wel eens een polyester boot gezien met drie keer 250 pk, die ging over de 120 zei die man (dat was in de VS)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2006, 22:32:14
Wow  :o is dat zon drukssmokkel boot ofzo? ;) Toch jammer dat ze daar nou niet een paar dikke inboards ingooien  :P Wel een passende track trouwens  ;D Hoe hard zou ie trouwens lopen?
,

Nee, deze boot is regelmatig in gebruik als reddingsboot bij met name Powerboat Races.., Deze vervoert dan een belgisch duik en rescue team..


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #5 Gepost op: 14 januari 2006, 07:53:22
Heb in Frankrijk in een R.I.B. gezeten met 2 x 400 pk, op zee, met windkract 6. Echt vet!  8) 8)
343, never forget.


salvavidas

  • Brandweer Reddingsbrigade
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 90
Reactie #6 Gepost op: 14 januari 2006, 09:18:40
Heb in Frankrijk in een R.I.B. gezeten met 2 x 400 pk, op zee, met windkract 6. Echt vet!  8) 8)

heb je soms foto's van die RIB


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #7 Gepost op: 14 januari 2006, 09:56:24
Leuk speel ding voor binnenwater of vanuit een jachthaven met steiger. Kan je je hele schoonfamilie ook meenemen voor een BBQ en voorop het "puntje" zetten. Kan er ook een koelkast ingebouwd worden voor . . .


Edoch zie me dat ding niet zee in duwwen als het tij valt en de kiel enigszinds in het zwin het zand raakt.

RR (houdt meer van extreem vermogen op de openbare weg)
Elke hulpverlening start met communicatie.


Maitre Nageur

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
  • WRB, TRB
    • Website Waddinxveense Reddingsbrigade
Reactie #8 Gepost op: 14 januari 2006, 11:22:03
Tja, wat vind je van dit kracht monster, toch maar onze penningmeester kijken of we wat extra budget hebben..  :D
http://www.flanders-powerboats.be/photo.html

We willen nog wel kleine aanpassinkjes om de boot operationeel te krijgen.... het verbruikt ietsje meer als de Chester.

K snap niet waarom er niet gewoon een inboard motor ingebouwd wordt...Verder wel een leuk bootje vraag me af wat de bedoeling van de boot varen of vliegen ::) :P
"whatever can go wrong, will go wrong."


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #9 Gepost op: 14 januari 2006, 11:28:21
Ik geloof dat het meer een experiment is geweest voor de reddingsboot die powerraces over de atlanic moet volgen..

De reden waarom er geen inboard inzit, kan ik wel volgen..bij een van de foto's staat een foto van een inboard inbouwen met vergelijkbare motoren.. , Ja dan heb je een groot zonnedek achter op je bootje, ipv werkruimte..