Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 80893 keer)

0 gebruikers (en 43 gasten bekijken dit topic.

Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #100 Gepost op: 9 juni 2023, 23:16:39
Ik heb bij andere lichtingen gelezen dat een onderzoeker in principe het onderzoek verricht en het gesprek voert en dat een tweede persoon het dan nakijkt. Hopelijk kijkt diegene het snel na en heb je eindelijk het verlossende antwoord! :)
Yes klopt. Hij voerde het gesprek en maakt dan zijn rapport en dan doet een andere collega dat idd nakijken. Zou mooi zijn als maandag meteen het besluit is genomen dan zijn we er maar van af.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #101 Gepost op: 12 juni 2023, 13:52:00
Ik werd zojuist gebeld met super goed nieuws :D De screening is positief afgerond  098uo 098uo
Het zit er eindelijk op, echt heel gek haha.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
!
Reactie #102 Gepost op: 12 juni 2023, 14:06:13
Ik werd zojuist gebeld met super goed nieuws :D De screening is positief afgerond  098uo 098uo
Het zit er eindelijk op, echt heel gek haha.

Jaaa super goed! Gefeliciteerd!  098uo

Lijkt mij inderdaad een gek gevoel dat het dan eindelijk officieel is. Hoe fijn is dat! Ik ben echt heel erg blij voor je :)


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #103 Gepost op: 12 juni 2023, 15:42:01
Jaa thnx! heel blij mee. Echt fijn om te weten dat er niks meer in de weg staat. Nu alleen nog wachten op de bevestiging dat we ook daadwerkelijk week 45 starten.

Ik hoop dat je snel uitgenodigd wordt voor het gesprek. Wanneer had je bevestiging gehad dat ze waren gestart?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #104 Gepost op: 12 juni 2023, 16:20:20
Jaa thnx! heel blij mee. Echt fijn om te weten dat er niks meer in de weg staat. Nu alleen nog wachten op de bevestiging dat we ook daadwerkelijk week 45 starten.

Ik hoop dat je snel uitgenodigd wordt voor het gesprek. Wanneer had je bevestiging gehad dat ze waren gestart?

Dat starten in week 45 zal vast goed komen. Je zit er voor mijn gevoel vroeg bij! Maar als je die mail krijgt dan is het wel echt officieel. :)

Heb vrijdag 2 juni bericht gehad dat ze de screening gestart waren. Dus met een beetje geluk hoor ik snel iets en anders wachten we gewoon rustig af. Week 45 is nog ver weg dus tijd genoeg.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #105 Gepost op: 12 juni 2023, 18:48:47
Ja week 45 moet wel goed komen idd voor mijn gevoel zijn we idd nog lekker vroeg.

Als ze net zo snel zijn als bij mij dan misschien wel eind deze week, maar idd nog tijd zat haha


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #106 Gepost op: 13 juni 2023, 13:52:16
Na 6 werkdagen eindelijk uitslag van het psychologisch onderzoek. Alleen wederom niet gehaald.
Nu op 1 competentie (Oordeelsvermogen) onvoldoende. Waardoor ik 1 punt tekort kom.
Ik ben het alleen hier totaal niet mee eens. Want het ging juist veel beter dan de vorige sollicitatie... apart.
Zelfs sommige andere competenties hebben een puntje minder dan de vorige sollicitatie. Dus dit is zeker een nagesprek met de psycholoog waard.


Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #107 Gepost op: 13 juni 2023, 14:16:00
Nice Fonz, fijn dat je snel antwoord hebt ook! Ik ben net gebeld of ik morgen tijd heb voor het gesprek ivm uitval.

Ben benieuwd.

En heel erg jammer Johan misschien toch maar accepteren dat het hem na al deze pogingen gewoon niet gaat lukken? Genoeg andere leuke banen!


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #108 Gepost op: 13 juni 2023, 15:07:23
Na 6 werkdagen eindelijk uitslag van het psychologisch onderzoek. Alleen wederom niet gehaald.
Nu op 1 competentie (Oordeelsvermogen) onvoldoende. Waardoor ik 1 punt tekort kom.
Ik ben het alleen hier totaal niet mee eens. Want het ging juist veel beter dan de vorige sollicitatie... apart.
Zelfs sommige andere competenties hebben een puntje minder dan de vorige sollicitatie. Dus dit is zeker een nagesprek met de psycholoog waard.

Wat jammer Johan!

En zeker niet opgeven als dit je droombaan is. Kijk naar je verbeterpunten en focus je hier het komende jaar op en ga je hierop ontwikkelen. Dan kan je over een jaar ook goede voorbeelden geven over hoe jij je ontwikkeld hebt.

Bij mij is het ook pas bij de 3e keer gelukt en ik ben heel blij dat ik niet heb opgegeven. Dus gewoon nog een keer proberen!


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #109 Gepost op: 13 juni 2023, 15:34:08
Na 6 werkdagen eindelijk uitslag van het psychologisch onderzoek. Alleen wederom niet gehaald.
Oh echt balen dat het wederom net niet gelukt is! Ik zou zeker het gesprek aanvragen met de psycholoog, het gaat je voor deze ronde niet helpen waarschijnlijk, maar hopelijk geeft het je voldoende inzicht om mee aan de slag te gaan voor volgend jaar. En laat je niet uit de weg slaan, zoals yk al aangeeft uiteindelijk gaat het je lukken.

Nice Fonz, fijn dat je snel antwoord hebt ook! Ik ben net gebeld of ik morgen tijd heb voor het gesprek ivm uitval.

Ben benieuwd.
Nice! Toch ongeveer ruim een weekje eerder nu denk ik? Succes morgen iig!