Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 81491 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #120 Gepost op: 21 juni 2023, 22:52:05
Volgens mij heb jij mij dan afgelost! Hectisch dagje; vanochtend positief BGO advies, om 11.00 gebeld of ik eventueel alsnog augustus  wil starten; snel met mijn huidige werkgever overlegd en die gaf akkoord. Direct daarop mijn aanstellingsbesluit gekregen, en 5 juli kleding passen. Mag direct al mijn vrije dagen opnemen bij huidige werkgever dus vanaf nu vakantie tot augustus!


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #121 Gepost op: 22 juni 2023, 08:29:37
Volgens mij heb jij mij dan afgelost! Hectisch dagje; vanochtend positief BGO advies, om 11.00 gebeld of ik eventueel alsnog augustus  wil starten; snel met mijn huidige werkgever overlegd en die gaf akkoord. Direct daarop mijn aanstellingsbesluit gekregen, en 5 juli kleding passen. Mag direct al mijn vrije dagen opnemen bij huidige werkgever dus vanaf nu vakantie tot augustus!

Oh wat goed!! Gefeliciteerd! Fijn dat je na al dat lange wachten alsnog eerder mag beginnen!

Hou je ons op de hoogte hoe het verder gaat qua kledingpassen en hoe de eerste weken waren?


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #122 Gepost op: 22 juni 2023, 18:53:02
Volgens mij heb jij mij dan afgelost! Hectisch dagje; vanochtend positief BGO advies, om 11.00 gebeld of ik eventueel alsnog augustus  wil starten; snel met mijn huidige werkgever overlegd en die gaf akkoord. Direct daarop mijn aanstellingsbesluit gekregen, en 5 juli kleding passen. Mag direct al mijn vrije dagen opnemen bij huidige werkgever dus vanaf nu vakantie tot augustus!
Haha en dan kan het plots toch hard gaan, gefeliciteerd! Ook echt super dat jouw werkgever hierin niet moeilijk doet.


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #123 Gepost op: 26 juni 2023, 16:44:24
Hi!

Bedankt voor al jullie berichten :).. door drukte niet echt tijd gehad om te antwoorden.
Ik heb inmiddels het gesprek met de psycholoog gehad. Hij gaf aan dat alles nog een beetje soepeler moet worden.
En dat het mij tijd en moeite kost om informatie te verwerven en verbanden te leggen. Ik kreeg wel tips hoe ik dat kan verbeteren.

Er is in augustus ook een banenmarkt bij de politie. Waarbij verschillende afdelingen zijn vertegenwoordigd.
Ik zal daar eens een kijkje nemen of er een leuke afdeling bij zit. En wellicht is het een goede stap om met een andere baan bij de politie te beginnen.
Om zo mijzelf verder te kunnen ontwikkelen.



Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #124 Gepost op: 27 juni 2023, 21:39:47
Hi!

Bedankt voor al jullie berichten :).. door drukte niet echt tijd gehad om te antwoorden.
Ik heb inmiddels het gesprek met de psycholoog gehad. Hij gaf aan dat alles nog een beetje soepeler moet worden.
En dat het mij tijd en moeite kost om informatie te verwerven en verbanden te leggen. Ik kreeg wel tips hoe ik dat kan verbeteren.

Er is in augustus ook een banenmarkt bij de politie. Waarbij verschillende afdelingen zijn vertegenwoordigd.
Ik zal daar eens een kijkje nemen of er een leuke afdeling bij zit. En wellicht is het een goede stap om met een andere baan bij de politie te beginnen.
Om zo mijzelf verder te kunnen ontwikkelen.

Hey Johan, staan nu op dit moment wel wat leuke vaca online! Zonder dat je de psychologische selectie hoeft te doorlopen. Zie wel dat je bij een aantal eerste week van juli al moet reageren en regio gevonden. Stuur maar een Pb als je wil.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #125 Gepost op: 28 juni 2023, 11:19:58
Hi!

Bedankt voor al jullie berichten :).. door drukte niet echt tijd gehad om te antwoorden.
Ik heb inmiddels het gesprek met de psycholoog gehad. Hij gaf aan dat alles nog een beetje soepeler moet worden.
En dat het mij tijd en moeite kost om informatie te verwerven en verbanden te leggen. Ik kreeg wel tips hoe ik dat kan verbeteren.

Er is in augustus ook een banenmarkt bij de politie. Waarbij verschillende afdelingen zijn vertegenwoordigd.
Ik zal daar eens een kijkje nemen of er een leuke afdeling bij zit. En wellicht is het een goede stap om met een andere baan bij de politie te beginnen.
Om zo mijzelf verder te kunnen ontwikkelen.

Dat is wel een goed voornemen. Wel mooie feedback, daar kun je ook goed mee aan de slag.
Als je inderdaad alvast werkzaam bent op een afdeling binnen de politie dan ga je het over een tijdje wellicht wel halen! De aanhouder wint zullen we maar zeggen! :)


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #126 Gepost op: 5 juli 2023, 13:42:13
Volgens mij heb jij mij dan afgelost! Hectisch dagje; vanochtend positief BGO advies, om 11.00 gebeld of ik eventueel alsnog augustus  wil starten; snel met mijn huidige werkgever overlegd en die gaf akkoord. Direct daarop mijn aanstellingsbesluit gekregen, en 5 juli kleding passen. Mag direct al mijn vrije dagen opnemen bij huidige werkgever dus vanaf nu vakantie tot augustus!

En hoe was het kleding passen? Wat heb je zoal meegekregen? :)


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #127 Gepost op: 5 juli 2023, 19:54:39
Vanmiddag de mail ontvangen voor het kledingpassen. Staat gepland op 11 september in Apeldoorn.
Gaat een hoop kleding zijn, in de mail stond "Als alles op voorraad is betekent dit dat je twee grote dozen en een grote tas meekrijgt"

@Longway
Was alles op voorraad?


Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #128 Gepost op: 5 juli 2023, 21:44:32
Het viel mee, ik ben het PGU van defensie en kledingpakket van de brandweer gewend. Dus gelukkig nog plek over in de kast thuis 🤣

Voor mij was alles op voorraad. Ben je de “gemiddelde” 1.80 maat M/L Nederlander dan kun je best wel eens heel veel pech hebben.

Ik ben 1.70 korte beentjes maar behoorlijke sportschool schouders waardoor ik toch best wel afwijkend ben kwa maatvoering en alles op voorraad.

Het meisje voor mij, ik gok een xxxs had ook alles alleen geen schoenen. (Maat 35)
(Maar die was echt inimini je zou er bijna mee gooien)

De jongen na mij met het “gemiddelde”postuur ging naar huis met 1 polo en 1 broek en wat lossen spullen. De rest zou later komen voor hem.



yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #129 Gepost op: 6 juli 2023, 08:23:57
Het viel mee, ik ben het PGU van defensie en kledingpakket van de brandweer gewend. Dus gelukkig nog plek over in de kast thuis 🤣

Voor mij was alles op voorraad. Ben je de “gemiddelde” 1.80 maat M/L Nederlander dan kun je best wel eens heel veel pech hebben.

Ik ben 1.70 korte beentjes maar behoorlijke sportschool schouders waardoor ik toch best wel afwijkend ben kwa maatvoering en alles op voorraad.

Het meisje voor mij, ik gok een xxxs had ook alles alleen geen schoenen. (Maat 35)
(Maar die was echt inimini je zou er bijna mee gooien)

De jongen na mij met het “gemiddelde”postuur ging naar huis met 1 polo en 1 broek en wat lossen spullen. De rest zou later komen voor hem.

Oh joh jij bent al heel wat uniformen gewend. Wat dacht je, blauw kan er ook nog wel bij?  :P

Wel leuk om zo mee te lezen! Voor jou komt het nu ook echt lekker dichtbij  098uo