Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 79741 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #20 Gepost op: 12 april 2023, 13:00:43
Deze ochtend het psychologisch onderzoek en het rollenspel gehad.

Ik moet zeggen ik heb er wel een goed gevoel over al is er geen peil op te trekken natuurlijk.
Heb het gesprek wel als prettig ervaren en verliep vrij soepeltjes dus dat is wel fijn. Had namelijk ook wel online gelezen dat sommigen een vrij moeizaam gesprek hadden, maar dat was hier iig niet aan de hand. Hoe het rollenspel is verlopen is lastig, maar ik daar ook wel een goed gevoel over. Het probleem was opgelost, persoon heeft haar verhaal kunnen doen en we hebben afspraken kunnen maken dus in die zin was de casus opgelost. Nu hopen dat het ook naar wens was.

Binnen nu en 5 dagen de uitslag dus nog even afwachten

Ik heb de cognitieve testen inmiddels gehaald. Volgende week woensdag heb ik het intakegesprek.

Intake goed verlopen?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #21 Gepost op: 13 april 2023, 08:52:55
Deze ochtend het psychologisch onderzoek en het rollenspel gehad.

Ik moet zeggen ik heb er wel een goed gevoel over al is er geen peil op te trekken natuurlijk.
Heb het gesprek wel als prettig ervaren en verliep vrij soepeltjes dus dat is wel fijn. Had namelijk ook wel online gelezen dat sommigen een vrij moeizaam gesprek hadden, maar dat was hier iig niet aan de hand. Hoe het rollenspel is verlopen is lastig, maar ik daar ook wel een goed gevoel over. Het probleem was opgelost, persoon heeft haar verhaal kunnen doen en we hebben afspraken kunnen maken dus in die zin was de casus opgelost. Nu hopen dat het ook naar wens was.

Binnen nu en 5 dagen de uitslag dus nog even afwachten


Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt en dat je het gesprek als fijn hebt ervaren!

Ik ga voor je duimen dat je het gehaald hebt! Hopelijk krijg je snel antwoord :)


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #22 Gepost op: 13 april 2023, 15:13:15
Yes! Was een leuk gesprek met de recruiter. Ik had een score van 15 op de CCT test. Verbaasde mij omdat ik de vorige sollicitaties een score van 14, 12 en 10 had, elk jaar 2 omlaag haha.
Donderdag 4 mei heb ik de sporttest.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #23 Gepost op: 14 april 2023, 08:29:10
Yes! Was een leuk gesprek met de recruiter. Ik had een score van 15 op de CCT test. Verbaasde mij omdat ik de vorige sollicitaties een score van 14, 12 en 10 had, elk jaar 2 omlaag haha.
Donderdag 4 mei heb ik de sporttest.

Gefeliciteerd! Door naar de volgende ronde :)

Alvast succes met de sporttest!


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #24 Gepost op: 15 april 2023, 09:23:02
Wat fijn om hier jullie ervaringen te lezen. Voor mij is het de eerste keer dat ik heb gesolliciteerd bij de politie. Ik heb de CCT gehaald en heb 21 april mijn intakegesprek.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #25 Gepost op: 15 april 2023, 11:53:41
Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt en dat je het gesprek als fijn hebt ervaren!

Ik ga voor je duimen dat je het gehaald hebt! Hopelijk krijg je snel antwoord :)
Jaa nog even spannend. Kan dan toch lang duren die paar dagen haha

Yes! Was een leuk gesprek met de recruiter. Ik had een score van 15 op de CCT test. Verbaasde mij omdat ik de vorige sollicitaties een score van 14, 12 en 10 had, elk jaar 2 omlaag haha.
Donderdag 4 mei heb ik de sporttest.
Lekker zeg! Komt wijsheid toch met de jaren ;-) maar bij jou gaven ze dus wel direct de uitslag? Bij mij mochten ze daar niks over zeggen haha


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #26 Gepost op: 15 april 2023, 11:54:45
Wat fijn om hier jullie ervaringen te lezen. Voor mij is het de eerste keer dat ik heb gesolliciteerd bij de politie. Ik heb de CCT gehaald en heb 21 april mijn intakegesprek.
Spannend, succes alvast! Voor welke regio heb je gesolliciteerd?


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #27 Gepost op: 15 april 2023, 19:29:54
Spannend, succes alvast! Voor welke regio heb je gesolliciteerd?

Dank je. Ik heb voor Oost Nederland gesolliciteerd.


ImAlbatroaz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #28 Gepost op: 17 april 2023, 11:31:05
Leuk om jullie sollicitaties te volgen. Ik heb zelf voor Den Haag gesolliciteerd. Nog meer mensen die voor deze regio solliciteren?


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #29 Gepost op: 17 april 2023, 18:18:32
Leuk om jullie sollicitaties te volgen. Ik heb zelf voor Den Haag gesolliciteerd. Nog meer mensen die voor deze regio solliciteren?
Yes me!