Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 79676 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #60 Gepost op: 18 mei 2023, 07:19:43
Oh wow tempo zit er lekker in nu haha. Dan moet je ook al je documenten voor de screening aanleveren zeker?

Ik had gister de medische keuring en gehaald. Dus nu nog afwachten tot ze gaan beginnen aan de screening.

Wat fijn dat je de medische keuring gehaald hebt! Hoe was het?

Ja klopt heb dat BKR document gisteren meteen aangevraagd. En dat BO document hebt ik al ingevuld. Maar ik ga dit wel nog even goed doorlopen. Dus zodra ik de BKR binnen heb direct alles inleveren.

Ik vind het echt heel onwerkelijk dat het nu zo dichtbij komt!


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #61 Gepost op: 20 mei 2023, 18:39:42
Ja ging wel prima en vlot. Stond met 20-30 min weer buiten. En je krijgt meteen te horen of het goed is of niet dus dat is wel fijn.

Ik vind het echt heel onwerkelijk dat het nu zo dichtbij komt!
Jaa super he! Nog maar 2 onderdelen :)


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #62 Gepost op: 23 mei 2023, 16:32:05
De medische keuring ook positief afgerond. Ik stond inderdaad ook binnen een half uur weer buiten.

Vandaag alle documenten voor de screening ingeleverd. Dus loopt lekker door nu.

Hoe verloopt het bij de rest?


dekk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #63 Gepost op: 24 mei 2023, 08:41:23
De medische keuring ook positief afgerond. Ik stond inderdaad ook binnen een half uur weer buiten.

Vandaag alle documenten voor de screening ingeleverd. Dus loopt lekker door nu.

Hoe verloopt het bij de rest?

Ik had in de eerste instantie gesolliciteerd voor Januari. Gisteren gebeld om te vragen of ik mee wilde doen voor November, nu alles in een stroomversnelling haha.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #64 Gepost op: 24 mei 2023, 08:45:26
Ik had in de eerste instantie gesolliciteerd voor Januari. Gisteren gebeld om te vragen of ik mee wilde doen voor November, nu alles in een stroomversnelling haha.

Wat fijn dat je al eerder mag beginnen! Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Welke onderdelen van de selectie heb je al gehaald? Succes in ieder geval :)



Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #65 Gepost op: 24 mei 2023, 09:27:42
Ik ben ook gebeld of ik een eerder start moment wilde, vervolgens liep alles mis. Selectie duurt nu al 10 maanden. En de screening zit nu in week 9, ben afgelopen week gebeld en heb over 4 weken het gesprek. Dus hou er rekening mee dat die stroomversnelling bergop is. 13 weken screening, en dan nog wachten op de uitslag 😂😂😂


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #66 Gepost op: 24 mei 2023, 12:50:05
De medische keuring ook positief afgerond. Ik stond inderdaad ook binnen een half uur weer buiten.

Vandaag alle documenten voor de screening ingeleverd. Dus loopt lekker door nu.

Hoe verloopt het bij de rest?
Toppie, laatste onderdeel nu ;)

Ik heb eergister bericht gehad vanuit de screening dat ze zijn begonnen en dat ze binnen uiterlijk 8 weken met een (definitief) besluit komen. Dat is dan incl interview etc.

Ik ben ook gebeld of ik een eerder start moment wilde, vervolgens liep alles mis. Selectie duurt nu al 10 maanden. En de screening zit nu in week 9, ben afgelopen week gebeld en heb over 4 weken het gesprek. Dus hou er rekening mee dat die stroomversnelling bergop is. 13 weken screening, en dan nog wachten op de uitslag 😂😂😂

10 maanden selectie dat is niet mis. Wat was je oorspronkelijke start week dan week 33 ofzo?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #67 Gepost op: 24 mei 2023, 14:42:46
Ik ben ook gebeld of ik een eerder start moment wilde, vervolgens liep alles mis. Selectie duurt nu al 10 maanden. En de screening zit nu in week 9, ben afgelopen week gebeld en heb over 4 weken het gesprek. Dus hou er rekening mee dat die stroomversnelling bergop is. 13 weken screening, en dan nog wachten op de uitslag 😂😂😂

Oh jeetje dat is idd erg lang. Had gelezen dat de 6 weken die er gepland voor staan pas ingaan zodra de onderzoeker het in behandeling neemt en niet vanaf het moment dat je de documenten inlevert.

Zijn die 9 weken dan gerekend vanaf het inleveren?

Sta jij dan gepland voor week 33 of week 45?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #68 Gepost op: 24 mei 2023, 14:43:39
Toppie, laatste onderdeel nu ;)

Ik heb eergister bericht gehad vanuit de screening dat ze zijn begonnen en dat ze binnen uiterlijk 8 weken met een (definitief) besluit komen. Dat is dan incl interview etc.

Wanneer had jij de documenten allemaal ingeleverd?


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #69 Gepost op: 24 mei 2023, 15:14:05
10 mei alles gemaild, 12 mei eerste bevestiging ontvangen dat alles in goede orde was ontvangen, maar dat er nog een controle gedaan moest worden door Centraal Loket Screening en 22 mei de definitieve bevestiging dat alles in goede orde was ontvangen en de screening gestart is.