Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 78433 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Gepost op: 20 februari 2023, 15:10:37
Dag mensen!

Ik ben benieuwd of er mensen zijn, die gesolliciteerd hebben voor startdatum 06-11-2023.
Ik hoor graag hoever je in het sollicitatieproces bent.

Ik mag zelf vanaf 24 maart weer solliciteren. Net 3 daagjes voor sluitingsdatum van de vacature 998765




cje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #1 Gepost op: 21 februari 2023, 11:34:31
Hi Johan,

Vierde keer is scheepsrecht! Ik had je bericht in het andere topic gelezen, duurt niet lang meer :)

Zelf heb ik vorige week de CCT afgerond, nog niets gehoord (ook geen uitslag) dus ik ben benieuwd. Het is de eerste keer dat ik solliciteer.


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #2 Gepost op: 21 februari 2023, 15:00:35
Dan krijg je deze week vast wel uitslag van je CCT. Komt vast goed!
Indien je vragen hebt, mag je mij altijd berichten.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2023, 22:05:51
Ik had eerst gesolliciteerd voor de vorige ronde, start moment in week 33. Na het behalen van de CCT kreeg ik al snel te horen dat er voor die ronde een overschot aan kandidaten was en ik dus kon kiezen om te starten in November week 45.

Inmiddels ook de intake gehad en staat de sporttest gepland voor 17 maart.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2023, 11:31:14
Hallo,

Ik heb ook gesolliciteerd voor de regio Limburg.

Dit wordt nu mijn 3e poging. De eerste keer het psychologisch onderzoek niet gehaald en en de tweede keer helaas de sporttest niet kunnen afronden door een blessure.

Maar 3 keer is scheepsrecht! De cct heb ik gehaald en ik ben nu in afwachting voor het intakegesprek.

Trainen jullie ook met de politieapp? Zo ja wat is dan jullie afstand en snelheid die jullie halen met een training? Ben benieuwd of ik qua tempo ook goed op weg ben.

Groetjes  :)


cje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #5 Gepost op: 28 februari 2023, 11:16:39
Dan krijg je deze week vast wel uitslag van je CCT. Komt vast goed!
Indien je vragen hebt, mag je mij altijd berichten.
CCT gehaald maar helaas niet door de briefselectie gekomen. Ik heb gebeld maar ze konden weinig zeggen over de reden. Dat vind ik wel lastig als ik eerlijk ben, maar daar zal ik niet de enige in zijn


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #6 Gepost op: 28 februari 2023, 23:35:39
Trainen jullie ook met de politieapp? Zo ja wat is dan jullie afstand en snelheid die jullie halen met een training? Ben benieuwd of ik qua tempo ook goed op weg ben.

Groetjes  :)

De app heb ik zelf nog niet gebruikt. Heb nu meer gekeken naar de coopertest, maar ik ga de app nog wel een keer gebruiken denk ik.

CCT gehaald maar helaas niet door de briefselectie gekomen. Ik heb gebeld maar ze konden weinig zeggen over de reden. Dat vind ik wel lastig als ik eerlijk ben, maar daar zal ik niet de enige in zijn

Dat is balen man! Vooral ook dat je nu niet echt duidelijkheid hebt waarom je niet door bent. Gelukkig kan je bij de volgende openstelling weer solliciteren dat scheelt.


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #7 Gepost op: 1 maart 2023, 11:14:39
Ik train niet met de politieapp. Mijn voetbalconditie is al genoeg ;D


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #8 Gepost op: 1 maart 2023, 17:57:46
Trainen jullie ook met de politieapp? Zo ja wat is dan jullie afstand en snelheid die jullie halen met een training? Ben benieuwd of ik qua tempo ook goed op weg ben.

De sporttest draait voor een heel groot stuk op doorzettingsvermogen. Ik ben niet heel sportief maar haal ieder jaar de sporttest. In de jaren dat ik wat actiever was qua sport en de 5k nog kon rennen was het wel makkelijker, maar het is gewoon drie minuut en een beetje doorbijten en doorgaan als je na ronde drie of vier echt zwaar wordt. Zolang je blijft rennen kom je er wel!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #9 Gepost op: 2 maart 2023, 10:05:14
De sporttest draait voor een heel groot stuk op doorzettingsvermogen. Ik ben niet heel sportief maar haal ieder jaar de sporttest. In de jaren dat ik wat actiever was qua sport en de 5k nog kon rennen was het wel makkelijker, maar het is gewoon drie minuut en een beetje doorbijten en doorgaan als je na ronde drie of vier echt zwaar wordt. Zolang je blijft rennen kom je er wel!

Ja klopt zo heb ik deze de eerste keer ook gehaald. Maar ik wil liever goed voorbereid zijn en het niet alleen op doorzettingsvermogen halen. Ik moet zeggen dat ik momenteel best een goede conditie heb. Dus zal vast goed gaan komen.