Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 78446 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

S almelo92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #10 Gepost op: 13 maart 2023, 19:20:45
Ja klopt zo heb ik deze de eerste keer ook gehaald. Maar ik wil liever goed voorbereid zijn en het niet alleen op doorzettingsvermogen halen. Ik moet zeggen dat ik momenteel best een goede conditie heb. Dus zal vast goed gaan komen.
Als je veel op interval gaat trainen gaat dit ook veel helpen! De fvt is prima te doen als je een goeie basis conditie hebt. Later in de opleiding krijg je ook nog de Proffit. Die is een stukje pittiger. Zelf hoop ik af te studeren wanneer deze lichting, 2345 gaat beginnen.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #11 Gepost op: 15 maart 2023, 11:52:58
Nou mijn intake heb ik gisteren positief afgerond.

Sporttest staat inmiddels ook gepland op 4 april.
Heb al het vertrouwen erin dat dit goed gaat komen.

Hoe gaat het bij de rest?


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #12 Gepost op: 17 maart 2023, 13:16:42
Vanochtend in Apeldoorn de sporttest en verificatietoets afgelegd en met succes dus we zijn weer een ronde verder.
12 April het gesprek met de psycholoog en het rollenspel. Gelukkig is dat ook gewoon op locatie en niet online.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #13 Gepost op: 17 maart 2023, 16:52:20
Vanochtend in Apeldoorn de sporttest en verificatietoets afgelegd en met succes dus we zijn weer een ronde verder.
12 April het gesprek met de psycholoog en het rollenspel. Gelukkig is dat ook gewoon op locatie en niet online.

Van harte gefeliciteerd! Weer een stapje dichterbij!
Vond je de sporttest meevallen?

Ik vind dat er nog best veel tijd tussen de sporttest en psychologische test zit. Ik had verwacht dat dit dichter op elkaar zou zitten.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #14 Gepost op: 17 maart 2023, 18:19:24
Thnx!

Vond de sporttest een beetje dubbel. Hij viel me mee in de zin van de tijd die ik heb neer kunnen zetten. Ik zat er 14 seconden onder dus ik had nog wat ruimte, maar hij viel me ook wel tegen in de zin van hoe pittig die werd in de laatste 2 rondes. Mijn tong lag toen wel op de grond en moest toen wel alles geven. Vooral dan nog een laatste keer over de box en de laatste 6 keer de ballen. Maar het is dus zeker met een goede basisconditie te doen. In het begin niet direct al je kruit verschieten en goed luisteren naar de ronde tijden die je loopt dan kan je je tempo daarop aanpassen.

Zit idd wel een ruime tijd tussen weer, maar vind het wel prima. Als ik het zo lees gaat het na het behalen van het psychologische gesprek alleen nog maar langer duren doordat de medische keuring 6 maanden geldig is.


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #15 Gepost op: 3 april 2023, 16:36:43
Ik heb de cognitieve testen inmiddels gehaald. Volgende week woensdag heb ik het intakegesprek.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #16 Gepost op: 5 april 2023, 08:30:33
Gisten de sporttest gehaald in 3.19 minuten! (Mocht er 3.46 min over doen). Mijn doel was 3.20 dus dat is goed gelukt!

Ik wordt nog gebeld voor een afspraak voor het psychologisch onderzoek. Maar die heb ik anderhalf jaar geleden ook al gehaald dus daar heb ik al het vertrouwen in  :)


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #17 Gepost op: 5 april 2023, 08:30:51
Ik heb de cognitieve testen inmiddels gehaald. Volgende week woensdag heb ik het intakegesprek.

Goedzo! Succes met je intakegesprek :)


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #18 Gepost op: 6 april 2023, 11:04:04
Mijn psychologisch onderzoek staat gepland voor 16 mei.
Dat duurt nog wel even dus.

Kan ik mij in ieder geval wel nog goed voorbereiden :)


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #19 Gepost op: 6 april 2023, 12:22:42
Thnx! 16 mei duurt nog wel even. Zoals je zelf al zei heb je genoeg tijd om je te voorbereiden. Aangezien je het psychologisch onderzoek anderhalf jaar geleden ook al gehaald had, zal het dit keer zeker lukken!