Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 79721 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #40 Gepost op: 4 mei 2023, 14:50:23
Sporttest gehaald in 2:44:66. Op 5 juni heb ik het psychologisch onderzoek.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #41 Gepost op: 4 mei 2023, 15:28:18
Sporttest gehaald in 2:44:66. Op 5 juni heb ik het psychologisch onderzoek.

Gefeliciteerd! Weer een stapje dichterbij! :)
Mooie tijd ook neergezet hoor!

Er zit echt veel tijd tussen de onderdelen. Dat vond ik voorgaande jaren minder lang duren. Achja uiteindelijk zal het wachten beloont worden.


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #42 Gepost op: 4 mei 2023, 16:51:46
Gefeliciteerd! Weer een stapje dichterbij! :)
Mooie tijd ook neergezet hoor!

Er zit echt veel tijd tussen de onderdelen. Dat vond ik voorgaande jaren minder lang duren. Achja uiteindelijk zal het wachten beloont worden.
Ik kon ook al volgende week het psychologisch onderzoek doen, alleen dat kwam mij niet uit. Volgende mogelijkheid was 5 juni.


ImAlbatroaz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #43 Gepost op: 4 mei 2023, 18:37:28
Gefeliciteerd! Weer een stapje dichterbij! :)
Mooie tijd ook neergezet hoor!

Er zit echt veel tijd tussen de onderdelen. Dat vond ik voorgaande jaren minder lang duren. Achja uiteindelijk zal het wachten beloont worden.

Heeft er misschien ook mee te maken wanneer je hebt ingeschreven? Ik heb het de eerste dag gedaan, en zat bij mij weinig tijd tussen. Ben nu alleen aan het wachten op de medische keuring omdat ze die pas vanaf een bepaalde datum gaan aanschrijven voor onze lichting.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #44 Gepost op: 4 mei 2023, 22:41:58
Sporttest gehaald in 2:44:66. Op 5 juni heb ik het psychologisch onderzoek.
Klasse, gefeliciteerd!

Heeft er misschien ook mee te maken wanneer je hebt ingeschreven? Ik heb het de eerste dag gedaan, en zat bij mij weinig tijd tussen. Ben nu alleen aan het wachten op de medische keuring omdat ze die pas vanaf een bepaalde datum gaan aanschrijven voor onze lichting.
Hier hetzelfde inderdaad nog niks gehoord. Had al wel verwacht dat dit wat langer zou gaan duren.
Had eergisteren wel het salarisvoorstel binnen gekregen dus er gebeurt nog wel wat :)


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #45 Gepost op: 5 mei 2023, 09:09:28
Heeft er misschien ook mee te maken wanneer je hebt ingeschreven? Ik heb het de eerste dag gedaan, en zat bij mij weinig tijd tussen. Ben nu alleen aan het wachten op de medische keuring omdat ze die pas vanaf een bepaalde datum gaan aanschrijven voor onze lichting.

Ja daar ligt het ook aan. Maar ook aan de eenheid, daar zit ook best veel verschil in.  

Nadat ik de sporttest had gedaan. Zei die mevrouw aan de balie ook dat het momenteel heel druk was en ze gewoon geen plaats hadden. Iedereen had pas 5 weken erna het psychologisch onderzoek. Het is ook maar net hoeveel aanmeldingen er zijn en hoeveel mensen er door alle onderdelen gaan. Dat verschilt natuurlijk ook iedere keer.

Voor mijn gevoel bespaarde het online aspect ook veel tijd. Want toen was alles omgedraaid. En veel mensen halen het psychologisch onderzoek niet, dus een relatief kleine groep gaat maar door naar de sporttest. Achja geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen :)

Ja in principe zou je vanaf nu ingepland kunnen worden voor de medische keuring. Over precies een half jaar start de opleiding.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #46 Gepost op: 5 mei 2023, 09:09:58
Klasse, gefeliciteerd!
Hier hetzelfde inderdaad nog niks gehoord. Had al wel verwacht dat dit wat langer zou gaan duren.
Had eergisteren wel het salarisvoorstel binnen gekregen dus er gebeurt nog wel wat :)

En ben je blij met je voorstel? Vond je het mee of tegenvallen?


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #47 Gepost op: 6 mei 2023, 12:59:08
Het viel me wel mee ik hoef niet al te veel in te leveren, minder dan ik had verwacht iig dus dat scheelt weer.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #48 Gepost op: 8 mei 2023, 08:19:02
Het viel me wel mee ik hoef niet al te veel in te leveren, minder dan ik had verwacht iig dus dat scheelt weer.

Goed om te horen!

Ik ga er volgens de rekenmachine netto ook niet heel veel op achteruit.
En het is voor een mooie investering voor de rest van je toekomst!
Ik bedoel als je een andere opleiding gaat doen krijg je echt niet zoveel betaald.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #49 Gepost op: 8 mei 2023, 12:35:13
Ben nu alleen aan het wachten op de medische keuring omdat ze die pas vanaf een bepaalde datum gaan aanschrijven voor onze lichting.
Ik kreeg vanochtend de uitnodiging op de mail om een afspraak in te plannen. En uurtje later nog een mail om documenten aan te leveren zodat de screening gestart kan worden.

Goed om te horen!

Ik ga er volgens de rekenmachine netto ook niet heel veel op achteruit.
En het is voor een mooie investering voor de rest van je toekomst!
Ik bedoel als je een andere opleiding gaat doen krijg je echt niet zoveel betaald.
Precies, zo is het maar net. Super fijn deze regeling haha