Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 78451 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #80 Gepost op: 31 mei 2023, 07:58:26
10 mei alles gemaild, 12 mei eerste bevestiging ontvangen dat alles in goede orde was ontvangen, maar dat er nog een controle gedaan moest worden door Centraal Loket Screening en 22 mei de definitieve bevestiging dat alles in goede orde was ontvangen en de screening gestart is.

Ik heb gisteren mail gekregen dat er bij mij BO document een vraag miste. Ik had deze wel ingevuld maar bij het opslaan op de server van de politie verviel het antwoord. Nou uiteindelijk ingescand en weer gemaild. Kreeg toen bericht dat alles in goede orde was ontvangen. (Heb eerder ook al een automatische mail ontvangen hierover).

Zeiden ze bij jou ook echt de screening is gestart? Want volgens mij heb ik nu wel de definitieve bevestiging van centraal loket screening ontvangen.


Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #81 Gepost op: 31 mei 2023, 10:16:33
Ik heb gisteren mail gekregen dat er bij mij BO document een vraag miste. Ik had deze wel ingevuld maar bij het opslaan op de server van de politie verviel het antwoord. Nou uiteindelijk ingescand en weer gemaild. Kreeg toen bericht dat alles in goede orde was ontvangen. (Heb eerder ook al een automatische mail ontvangen hierover).

Zeiden ze bij jou ook echt de screening is gestart? Want volgens mij heb ik nu wel de definitieve bevestiging van centraal loket screening ontvangen.

Dit is nog niet de mail dat hij gestart is, dat is een hele andere mail. Met informatiefolder en waar de 8 weken in vermeld staan. Meestal van PDC VIK


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #82 Gepost op: 31 mei 2023, 11:14:07
Dit is nog niet de mail dat hij gestart is, dat is een hele andere mail. Met informatiefolder en waar de 8 weken in vermeld staan. Meestal van PDC VIK

Ahh oke! Top dankjewel! :)


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #83 Gepost op: 2 juni 2023, 11:45:14
Zojuist ook het mailtje ontvangen dat ze de screening gestart zijn :)

Het is in ieder geval fijn te weten dat het in gang gezet is. Dan nu rustig afwachten.


@Longway
Heb jij inmiddels al een gesprek ingepland? Ik hoop voor jou dat het nog een beetje mag vlotten!


JakePeralta

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #84 Gepost op: 2 juni 2023, 19:33:56
Hoi iedereen. Ik zit ondertussen ook in mijn BO. Ik had van oorsprong gesolliciteerd voor januari/april 2023. Helaas ben ik na de psychologische keuring helemaal doorgeschoven naar November. April en augustus hadden ze al vol voor eenheid Noord Nederland. Ik heb dus ook lang moeten wachten op de medische keuring en heb straks bijna 1,5 jaar in de selectie gezeten. Er werd mij verteld dat Eenheid Noord Nederland vrij uniek is in het feit te veel geschikte kandidaten te hebben. Ik ben ook wel benieuwd hoeveel andere sollicitanten zo ver zijn doorgeschoven.


Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #85 Gepost op: 3 juni 2023, 00:51:24
Zojuist ook het mailtje ontvangen dat ze de screening gestart zijn :)

Het is in ieder geval fijn te weten dat het in gang gezet is. Dan nu rustig afwachten.


@Longway
Heb jij inmiddels al een gesprek ingepland? Ik hoop voor jou dat het nog een beetje mag vlotten!

Fijn! Ja bij mij staat het gesprek gepland, na 8 weken wachten werd ik op exact de laatste dag van de 8 weken gebeld om een gesprek in te plannen. Nu nog ruim 2 weken wachten voordat het plaatsvind 😏

@ jakeperalta

Ik ken er 6 persoonlijk die zijn doorgeschoven, twee zijn afgehaakt. Allemaal andere regio dan jij dus vermoed dat het een landelijk probleem is.

Het scheve is ook dat er een aantal zelfs benaderd waren om eerder te beginnen dan oorspronkelijke sollicitatie startdatum. Die zitten nu nog in het traject.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #86 Gepost op: 3 juni 2023, 09:54:30
Er werd mij verteld dat Eenheid Noord Nederland vrij uniek is in het feit te veel geschikte kandidaten te hebben. Ik ben ook wel benieuwd hoeveel andere sollicitanten zo ver zijn doorgeschoven.
Ik heb gesolliciteerd voor Midden Nederland en mij werd op gegeven moment gevraagd of start moment eerder kon (niet gedaan omdat er geen zekerheid was dat ook daadwerkelijk eerder kon starten) dus het lijkt erop dat het in midden Nederland  dus wellicht is Noord Nederland wat meer in trek. Maar als ik het bericht van Longway lees maakt het vragen of je eerder kan starten ook geen verschil.

Wel echt vervelend dat je zo ver bent doorgeschoven. 2 start momenten doorgeschoven is wel bizar.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #87 Gepost op: 5 juni 2023, 08:39:40
Hoi iedereen. Ik zit ondertussen ook in mijn BO. Ik had van oorsprong gesolliciteerd voor januari/april 2023. Helaas ben ik na de psychologische keuring helemaal doorgeschoven naar November. April en augustus hadden ze al vol voor eenheid Noord Nederland. Ik heb dus ook lang moeten wachten op de medische keuring en heb straks bijna 1,5 jaar in de selectie gezeten. Er werd mij verteld dat Eenheid Noord Nederland vrij uniek is in het feit te veel geschikte kandidaten te hebben. Ik ben ook wel benieuwd hoeveel andere sollicitanten zo ver zijn doorgeschoven.

Ja dit hoor je al langer dat er weinig tot geen plekken vrijkomen voor Noord-Nederland. Die opleiding heeft ook vaker niet tussen de inschrijvingen gestaan. Is het niet ook zo dat er al veel collega's zijn voor deze regio? Wel fijn dat je nu eindelijk verder kan in je selectie!!

Fijn! Ja bij mij staat het gesprek gepland, na 8 weken wachten werd ik op exact de laatste dag van de 8 weken gebeld om een gesprek in te plannen. Nu nog ruim 2 weken wachten voordat het plaatsvind 😏

Ah super fijn dat het gesprek is ingepland! Dan zit er in ieder geval weer vooruitgang in. Succes alvast voor het gesprek :)


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #88 Gepost op: 5 juni 2023, 11:26:31
Nou het loopt lekker door :). Ben zojuist gebeld om een afspraak in te plannen voor de screening, nu hadden ze wat afspraken die waren afgezegd dus ik kan donderdag meteen al terecht. Spannend!


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #89 Gepost op: 5 juni 2023, 13:07:17
Nou het loopt lekker door :). Ben zojuist gebeld om een afspraak in te plannen voor de screening, nu hadden ze wat afspraken die waren afgezegd dus ik kan donderdag meteen al terecht. Spannend!

Super chill! Dan heb je geluk gehad :)

Ach als je niks op je kerfstok hebt en gewoon alle vragen open en eerlijk beantwoord dan gaat dit echt wel goed komen. Heel veel succes donderdag! :)