Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 79745 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JakePeralta

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #90 Gepost op: 6 juni 2023, 18:46:47
Nou het loopt lekker door :). Ben zojuist gebeld om een afspraak in te plannen voor de screening, nu hadden ze wat afspraken die waren afgezegd dus ik kan donderdag meteen al terecht. Spannend!

Mooi Fonz! Ben benieuwd hoe dat gesrpek gaat! Ik hoop ook dat ik binnenkort gebeld wordt. November duurt nog even, maar na zo'n lange selectie is een beetje zekerheid wel prettig. Gelukkig heb ik bij mijn huidige werk maar één maand opzegtermijn, dus echte haast is er nou ook weer niet.



Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #91 Gepost op: 7 juni 2023, 21:08:59
Nou het loopt lekker door :). Ben zojuist gebeld om een afspraak in te plannen voor de screening, nu hadden ze wat afspraken die waren afgezegd dus ik kan donderdag meteen al terecht. Spannend!

Dat klinkt beter! Succes morgen! Ben stiekem wel benieuwd hoe het gaat 😁


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #92 Gepost op: 8 juni 2023, 15:35:00
Nou het loopt lekker door :). Ben zojuist gebeld om een afspraak in te plannen voor de screening, nu hadden ze wat afspraken die waren afgezegd dus ik kan donderdag meteen al terecht. Spannend!

En hoe is het gegaan vandaag?

Ik ga voor je duimen dat je snel de definitieve uitslag mag ontvangen!


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #93 Gepost op: 8 juni 2023, 17:05:56
Sporttest gehaald in 2:44:66. Op 5 juni heb ik het psychologisch onderzoek.

Johan hoe is jouw psychologisch onderzoek gegaan? Heb je er een goed gevoel bij? Of heb je misschien al zelfs de uitslag?


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #94 Gepost op: 8 juni 2023, 21:03:59
Was een fijn gesprek! Heb er bijna 3uur gezeten en moet zeggen de tijd is echt voorbij gevlogen. Was eigenlijk net zoals het gesprek bij de psycholoog lekker over jezelf praten en het bgo formulier is een beetje de leidraad. Op sommigen punten gingen wat meer de diepte in en bij andere punten gingen we er weer vluchtig doorheen. Heb er wel een goed gevoel aan over gehouden.

Hij gaf aan dat ze nu nog eens 6 weken over de uitslag mogen doen, maar dat dit vaak niet het geval is. Hij verwachte of volgende week of die week erop dat er wss wel een uitslag moet zijn.

Dus nog heel even spannend


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #95 Gepost op: 9 juni 2023, 08:22:38
Was een fijn gesprek! Heb er bijna 3uur gezeten en moet zeggen de tijd is echt voorbij gevlogen. Was eigenlijk net zoals het gesprek bij de psycholoog lekker over jezelf praten en het bgo formulier is een beetje de leidraad. Op sommigen punten gingen wat meer de diepte in en bij andere punten gingen we er weer vluchtig doorheen. Heb er wel een goed gevoel aan over gehouden.

Hij gaf aan dat ze nu nog eens 6 weken over de uitslag mogen doen, maar dat dit vaak niet het geval is. Hij verwachte of volgende week of die week erop dat er wss wel een uitslag moet zijn.

Dus nog heel even spannend

Fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden. Ik heb bij andere lichtingen gelezen dat een onderzoeker in principe het onderzoek verricht en het gesprek voert en dat een tweede persoon het dan nakijkt. Hopelijk kijkt diegene het snel na en heb je eindelijk het verlossende antwoord! :)


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #96 Gepost op: 9 juni 2023, 10:49:38
Johan hoe is jouw psychologisch onderzoek gegaan? Heb je er een goed gevoel bij? Of heb je misschien al zelfs de uitslag?
Het psychologisch onderzoek ging voor mij veel soepeler dan de vorige keer. Ik heb nog geen uitslag. Dat zal vandaag of uiterlijk maandag komen.


Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #97 Gepost op: 9 juni 2023, 13:49:59
YK heb jij de beroepscode gelezen? En dan met name het stukje integriteit? Voortrekken en rekening houden doen ze niet hoor.

Hier wordt zeker wel rekening gehouden met verschillende opzegtermijnen. Heeft weinig te maken met voortrekken en al helemaal niets met integriteit natuurlijk :)

Sterker nog, ze vragen expliciet naar het opzegtermijn zodat ze er rekening mee kunnen houden.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #98 Gepost op: 9 juni 2023, 16:27:50
Hier wordt zeker wel rekening gehouden met verschillende opzegtermijnen. Heeft weinig te maken met voortrekken en al helemaal niets met integriteit natuurlijk :)

Sterker nog, ze vragen expliciet naar het opzegtermijn zodat ze er rekening mee kunnen houden.

Ja dit was precies wat ik bedoelde!


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #99 Gepost op: 9 juni 2023, 16:28:15
Het psychologisch onderzoek ging voor mij veel soepeler dan de vorige keer. Ik heb nog geen uitslag. Dat zal vandaag of uiterlijk maandag komen.

Fijn dat het voor je gevoel soepeler ging! Ik ga voor je duimen!