Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 81388 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #130 Gepost op: 6 juli 2023, 08:28:13
Vanmiddag de mail ontvangen voor het kledingpassen. Staat gepland op 11 september in Apeldoorn.
Gaat een hoop kleding zijn, in de mail stond "Als alles op voorraad is betekent dit dat je twee grote dozen en een grote tas meekrijgt"

Als je dan niet alles meekrijgt dan heb je wel nog 2 maanden om de overige spullen binnen te krijgen.
Ik hoop dat ik volgende week ook positief nieuws krijg! :)


Emin.99

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #131 Gepost op: 6 juli 2023, 08:52:14
Als je dan niet alles meekrijgt dan heb je wel nog 2 maanden om de overige spullen binnen te krijgen.
Ik hoop dat ik volgende week ook positief nieuws krijg! :)

Nou reken daar maar niet op. Kan zelfs jaar duren voordat je echt alles binnen hebt uit ervaring. Maar meeste spullen krijg je wel. Gaat meestal om kleine dingen als winterbroeken of handschoenen etc. uit ervaring. :)


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #132 Gepost op: 6 juli 2023, 08:57:37
Nou reken daar maar niet op. Kan zelfs jaar duren voordat je echt alles binnen hebt uit ervaring. Maar meeste spullen krijg je wel. Gaat meestal om kleine dingen als winterbroeken of handschoenen etc. uit ervaring. :)

Ja ik had het inderdaad in andere blogs ook al gelezen dat sommige spullen lang op zich laten wachten. Maar zal wel los lopen uiteindelijk.


Longway

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #133 Gepost op: 6 juli 2023, 14:33:58
Oh joh jij bent al heel wat uniformen gewend. Wat dacht je, blauw kan er ook nog wel bij?  :P

Wel leuk om zo mee te lezen! Voor jou komt het nu ook echt lekker dichtbij  098uo

Ik blijf gewoon lekker in hetzelfde ABP pensioenfonds zitten 🤣

En wat betreft kleding werd ook gezegd dat het inderdaad wel een jaar kon duren voordat sommige compleet zijn. Vaak kun je wel kleding lenen van collega’s en word het zo opgelost.




daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #134 Gepost op: 7 juli 2023, 06:36:22
Ik blijf gewoon lekker in hetzelfde ABP pensioenfonds zitten 🤣

En wat betreft kleding werd ook gezegd dat het inderdaad wel een jaar kon duren voordat sommige compleet zijn. Vaak kun je wel kleding lenen van collega’s en word het zo opgelost.

Anders heeft de academie zelf vaak nog wel wat kleding liggen wat niet meer wordt gebruikt. Even bij de onderwijsondersteuners vragen tzt :).


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #135 Gepost op: 7 juli 2023, 23:33:29
Er starten ook regelmatig klassen die wat later beginnen met uniformgewenning, omdat niet iedereen een compleet uniform binnen heeft. Je loopt je lessen dan gewoon in burger. Jammer, maar je mag nog genoeg jaren in dat pakje lopen  ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #136 Gepost op: 10 juli 2023, 23:33:43
Net gebeld geworden voor het BGO gesprek in te plannen.

11 juli heb ik het gesprek. Heel fijn dat je gewoon een datum hebt en niet meer hoeft af te wachten tot je het telefoontje krijgt. :)

Het einde is in zicht!  098uo
Succes morgen! ;)


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #137 Gepost op: 12 juli 2023, 08:23:17
Succes morgen! ;)

Dankjewel! :)

Het was een erg leuk gesprek en duurde zo'n 2,5 uur. Diezelfde middag heb ik al de positieve uitslag mogen ontvangen!  098uo
Nu alleen nog even wachten op de mail dat ik ook daadwerkelijk week 45 mag starten!


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #138 Gepost op: 12 juli 2023, 21:35:56
Gefeliciteerd!  098uo dan zit het er voor jou ook eindelijk op :)

Wat nice dat je weer net zoals je psychologische onderzoek dezelfde dag al nieuws hebt. Scheelt je een hoop zenuwachtige dagen haha.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #139 Gepost op: 13 juli 2023, 08:23:59
Gefeliciteerd!  098uo dan zit het er voor jou ook eindelijk op :)

Wat nice dat je weer net zoals je psychologische onderzoek dezelfde dag al nieuws hebt. Scheelt je een hoop zenuwachtige dagen haha.

Ja ik vind het ook een beetje gek en ik kan het ook nog niet helemaal bevatten omdat ik hier gewoon al 3 ŕ 4 jaar mee bezig ben.

Echt heel fijn dat ik het zo snel te horen kreeg. Maar hij zei ook gelijk na het gesprek dat ik dezelfde dag nog de uitslag zou krijgen en dat dat het nieuwe standaard is. Maar nu zit het er inderdaad eindelijk op en kan het wachten tot 6 november gaan beginnen!!

Iemand die ik ken van mijn middelbare school had zich aangemeld voor januari en was al gelijk gevraagd om de selectie te doen voor november. Dus ik gok wel dat november nog niet vol zit en ze dus tot nu toe te weinig geschikte kandidaten hadden.