Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 81641 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #190 Gepost op: 6 oktober 2023, 12:21:49
Kijk aan dat is fijn thuis komen haha. Fijn dat het basisteam bevalt, dat is dan toch weer een opluchting he.

Vandaag mailtje ontvangen van mijn trajectbegeleider. 6 november starten wij met een introductie dag op het bureau zelf dus we beginnen niet op de PA.
En op vrijdag 17 november 2023 vindt bij ons de beëdiging plaats.

Ja wij hebben maandag 1e introductiedag met de hele eenheid. En de 2e dag us op je eigen LOP met je leerteam. En dan idd 17e de beëdiging.

Ik mag maandag mijn uniform passen! Lekker last minute doorgegeven haha.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #191 Gepost op: 6 oktober 2023, 22:50:22
Zo dat is wel echt last minute ja, waren zeker vergeten op verzenden te drukken bij je uitnodiging hahaha


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #192 Gepost op: 10 oktober 2023, 09:42:43
Zo dat is wel echt last minute ja, waren zeker vergeten op verzenden te drukken bij je uitnodiging hahaha

Haha ja dat was er inderdaad wel gebeurt. Maar gelukkig is mijn huidige werkgever flexibel en kon ik last minute toch vrij krijgen.

Maar wat een gek gevoel om jezelf zo in uniform te zien. Vond dat echt even een besef momentje! :)


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #193 Gepost op: 10 oktober 2023, 23:52:34
Jaa klopt is toch wel gek, zal straks helemaal zijn als je voor de eerste keer de straat op gaat.

Was alles op voorraad?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #194 Gepost op: 11 oktober 2023, 15:28:09
Jaa klopt is toch wel gek, zal straks helemaal zijn als je voor de eerste keer de straat op gaat.

Was alles op voorraad?

Ja dat denk ik ook.

Ik heb alles meegekregen behalve 1 zomerbroek. Scheelt we gaan toch de winter in.

Verder heb ik dus niet de polo's met lange mouwen gepast en ik heb dezelfde maat meegekregen als met korte mouw. Alleen zijn de mouwen bij deze te lang, dus die moet ik even omruilen. Ik had bij de korte mouwen namelijk 1 maat groter genomen omdat ik het fijner vind als de mouwen niet te strak om mijn boven armen zitten. Maar gelukkig kan je het makkelijk omruilen!

Ben wel de schoenen aan het inlopen. Heb ze beide nu 1 dag gedragen en ben er nog niet over uit welke ik nu fijner vind haha.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #195 Gepost op: 12 oktober 2023, 07:00:55
Haha heb dezelfde situatie. Heb daar ook de polo's met korte mouwen gepast toen, voor mijn gevoel vond ik iets te ruim maar daar werd aangegeven dat wel prima was. In dezelfde maat de lange mouwen meegekregen en nu bleek idd dat die over me handen gaan. Aangezien ik toch de lange mouwen moest omruilen heb ik voor de korte mouwen ook meteen maar maat kleiner gekozen, vindt zelf iets strakker juist fijn, dus ik heb al mijn polo's ingeleverd. Is nu wel 2 weken geleden en verder niks meer gehoord geen idee hoe lang dat duurt voordat ik het weer kan ophalen.

Vorige maand is mijn tweede dochter geboren dus om haar stil en in slaap te krijgen ben ik veel met haar buiten gaan wandelen, dus heb de schoenen aangetrokken en beide flink ingelopen al hahaha. Vindt beide ook echt super goed zitten, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de Haix. Zijn toch wat lichter en vind de binnenzool wel fijn dat die zo dempt lijkt net of je op kussentjes loopt.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #196 Gepost op: 12 oktober 2023, 09:53:55
Haha heb dezelfde situatie. Heb daar ook de polo's met korte mouwen gepast toen, voor mijn gevoel vond ik iets te ruim maar daar werd aangegeven dat wel prima was. In dezelfde maat de lange mouwen meegekregen en nu bleek idd dat die over me handen gaan. Aangezien ik toch de lange mouwen moest omruilen heb ik voor de korte mouwen ook meteen maar maat kleiner gekozen, vindt zelf iets strakker juist fijn, dus ik heb al mijn polo's ingeleverd. Is nu wel 2 weken geleden en verder niks meer gehoord geen idee hoe lang dat duurt voordat ik het weer kan ophalen.

Vorige maand is mijn tweede dochter geboren dus om haar stil en in slaap te krijgen ben ik veel met haar buiten gaan wandelen, dus heb de schoenen aangetrokken en beide flink ingelopen al hahaha. Vindt beide ook echt super goed zitten, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de Haix. Zijn toch wat lichter en vind de binnenzool wel fijn dat die zo dempt lijkt net of je op kussentjes loopt.

Haha ja zo zie je maar de een vind strakker wat fijner en de ander wat losser. Ik hoop dat je je polo's snel krijgt!

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Nouja win win zullen we maar zeggen, dochter in slaap en jij je schoenen ingelopen! :)

Ik vind zelf ook dat de Meindl's een slechtere demping hebben, met name bij de hakken. De haix lopen inderdaad veel zachter. Maar als ik ze gewoon zo aan heb en stil zit dan zitten die Meindl's wel heeeeerlijk! Dus misschien even kijken of ik het zooltje kan vervangen, wellicht dat dat helpt.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #197 Gepost op: 12 oktober 2023, 22:44:29
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Nouja win win zullen we maar zeggen, dochter in slaap en jij je schoenen ingelopen! :)
Thnx!

Ik vind zelf ook dat de Meindl's een slechtere demping hebben, met name bij de hakken. De haix lopen inderdaad veel zachter. Maar als ik ze gewoon zo aan heb en stil zit dan zitten die Meindl's wel heeeeerlijk! Dus misschien even kijken of ik het zooltje kan vervangen, wellicht dat dat helpt.
Klopt helemaal en de Meindl's zitten wel wat steviger ook wat ook weer fijn is. Het is daarom best een lastige keuze haha Wellicht idd met andere zooltjes dat die dan perfect is.


NN03

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #198 Gepost op: 17 oktober 2023, 17:36:12
En weet jij je LOP al?


Ja ik weet mijn LOP inmiddels. In eerste instantie gehoopt op iets anders maar achteraf gezien wel heel blij met mijn plaats. En helemaal toen ik mijn basisteam zag. Afgelopen dagen de inloggegevens gekregen voor de online les omgeving. Vandaag een beetje zitten rondneuzen en ik begin steeds meer zin te krijgen in 6 november.  Hoe staat het er voor bij de rest ?


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #199 Gepost op: 17 oktober 2023, 21:15:26
De 11de had ik al het wachtwoord gekregen van het e-campus account, maar toen was alles nog leeg. Vandaag kreeg ik wederom een mail erover en nu was mijn account al wel toegevoegd aan de benodigde groepen. Heb ook meteen de boeken kunnen bestellen.

Kreeg ook vanmiddag officieel de uitnodiging voor de beëdiging.