Afwijkende ambulance?

Auteur Topic: Afwijkende ambulance?  (gelezen 1820 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mr.Lifepack

• Nieuwe gebruiker
  • *
Gepost op: 2 mei 2023, 18:49:23
Hallo Allen,

Ik ben al jaren fanatiek liefhebber van de medische sector. En ik zag onlangs een ambulance voertuig rijden die behoorlijk afwijkt van de standaard. Het voertuig is geel en had battenburg striping, aan de zijkant stond medisch team, een nederlands kenteken en voerde optische en geluidsignalen. Is dit een nieuwe ambulance en heeft iemand toevallig ditzelfde voertuig ook zien rijden? Het gaat om de omgeving Rotterdam, ik ben erg nieuwschierig  ;D

Met vriendelijke groet,
En ik zie jullie reacties graag tegemoet! 098uo

cavia

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2023, 00:54:01
Misschien van een evenemtenzorg organisatie?

apoo

• Forum gebruiker
  • AVP
Reactie #2 Gepost op: 6 mei 2023, 06:24:27
Lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Het is in ieder geval geen wagen die dienst doet als reguliere ambulance.

112fotograaf

• Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 6 mei 2023, 12:40:51
Voor zover ik weet is er ook een opleider O&G die rijdt met een battenburg striping in de omgeving Rotterdam. Zou kunnen zijn dat je die zag.

bas112bas

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #4 Gepost op: 6 mei 2023, 20:54:59

Was het toevallig deze bus? Het is mij bekend dat deze in de omgeving Rotterdam rondrijd.
Ik heb in een van hun video's gezien dat zij in een treintje met een soortgelijkende Skoda ook met optische en geluidssignalen over een landweggetje aan het jekkeren waren.
Ben benieuwd of zij hier toestemming voor hebben?

Mr.Lifepack

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #5 Gepost op: 6 mei 2023, 20:58:50

Was het toevallig deze bus? Het is mij bekend dat deze in de omgeving Rotterdam rondrijd.
Ik heb in een van hun video's gezien dat zij in een treintje met een soortgelijkende Skoda ook met optische en geluidssignalen over een landweggetje aan het jekkeren waren.
Ben benieuwd of zij hier toestemming voor hebben?

Deze is het inderdaad! Ik zag hem ook met OGS rijden. Lijkt mij niet dat dat de bedoeling is? Of mogen ze als First Responder rijden?