Sollicitanten 2024

Auteur Topic: Sollicitanten 2024  (gelezen 53712 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Blueshield

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #40 Gepost op: 26 juli 2023, 00:32:40
Lekker hoor! Succes bij de laatste 2 onderdelen!

Ik verwacht dan ook snel een bericht want ik had het onderzoek ook 19 juli!

Ik heb trouwens gesolliciteerd voor de eenheid Rotterdam.

Thanks! Ik ben voorlopig gezakt op m’n ogen, maar ik ga deze laten laseren en dan zou ik er wel aan moeten voldoen. Ook is mij gevraagd of ik evt toch al in november zou willen beginnen. Maar ik krijg nog te horen of dit ook echt zou kunnen, als ik de test optijd zou halen natuurlijk. Eerste afspraak staat al dus zou snel moeten lukken hopelijk! Heel spannend allemaal dus.

Ik hoop dat jullie snel een uitslag krijgen


dekk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #41 Gepost op: 26 juli 2023, 09:07:17
Thanks! Ik ben voorlopig gezakt op m’n ogen, maar ik ga deze laten laseren en dan zou ik er wel aan moeten voldoen. Ook is mij gevraagd of ik evt toch al in november zou willen beginnen. Maar ik krijg nog te horen of dit ook echt zou kunnen, als ik de test optijd zou halen natuurlijk. Eerste afspraak staat al dus zou snel moeten lukken hopelijk! Heel spannend allemaal dus.

Ik hoop dat jullie snel een uitslag krijgen
Helaas, heb ik gisteren te horen gekregen het niet te hebben gehaald.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #42 Gepost op: 28 juli 2023, 06:57:56
Balen dat je niet door bent man!
Ik zou wel een gesprek aanvragen met de psycholoog. Dan kan je je beter voorbereiden voor volgend jaar als je er mee door wilt gaan.


Spirit13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #43 Gepost op: 6 augustus 2023, 17:59:16
Ik heb me vorige week aangemeld voor de eenheid Den Haag april 2023!  098uo

Tot op heden niks gehoord, ook geen bevestigingsmail oid. Is dat 'normaal' dat het even duurt voordat je bericht krijgt? 0098



ImAlbatroaz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #44 Gepost op: 6 augustus 2023, 21:16:40
Ik heb me vorige week aangemeld voor de eenheid Den Haag april 2023!  098uo

Tot op heden niks gehoord, ook geen bevestigingsmail oid. Is dat 'normaal' dat het even duurt voordat je bericht krijgt? 0098

Het kan soms even duren voor je bepaalde mailtjes krijgt. Maar ik had dezelfde dag nog een bevestiging van mijn aanmelding.


Spirit13

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #45 Gepost op: 7 augustus 2023, 08:33:45
Het kan soms even duren voor je bepaalde mailtjes krijgt. Maar ik had dezelfde dag nog een bevestiging van mijn aanmelding.

Dank voor je snelle reactie!  :)

Ik heb zojuist even gebeld en inderdaad, ik zat er niet tussen in het systeem.
Ze vroeg of ik mij opnieuw wilde inschrijven dus dat heb ik gedaan.

Binnen een dag zou je inderdaad al een e-mail moeten krijgen, dus goed dat ik even heb gebeld.

Nu afwachten op het verdere proces. Ik heb er zin in!  0098


Jeffrey83

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #46 Gepost op: 9 augustus 2023, 10:23:33
Morgen medische keuring en zojuist alle documenten ingeleverd voor de screening. Hopelijk vliegen de 8 weken voorbij en krijg ik snel een definitieve ja en kan ik 29-1 starten!

Hoe gaat het met de rest van haar of zijn procedure?


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #47 Gepost op: 9 augustus 2023, 20:32:20
Ik mag vanaf 1 september weer solliciteren voor de start in April 2024. Dit wordt de 2e keer dat ik ga solliciteren. Eind mei de sporttest net niet gehaald.  Al weer 2 maanden aan het trainen om dit keer wel de sporttest te halen. Gelukkig de vorige keer wel de verificatietoets gehaald en deze is nu een jaar geldig.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #48 Gepost op: 9 augustus 2023, 23:23:36
Heb je al een keer de PolitieConditie app gebruikt? Dan kan je even peilen hoe je ervoor staat.


BenHu

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #49 Gepost op: 10 augustus 2023, 12:34:29
Heb je al een keer de PolitieConditie app gebruikt? Dan kan je even peilen hoe je ervoor staat.


Ja die gebruik ik al. Heb vooral de tip gekregen om meer explosiviteit te trainen. Dus naast de app veel in de sportschool bezig.